Philips TV 32pw9527, wie is er nog consument?
Geplaatst: 11 okt 2006 21:18
Nou gaat het niet om het geld, maar zeg nou zelf is het niet een beetje vreemd dat je meteen volledig de rekening moet betalen voor de reparatie van een TV-toestel van 2 driekwart jaar oud die in 2003 Euro 2.099 heeft gekost (1 jaar fabrieksgarantie)? Het ging om een reparatiebedrag van, om precies te zijn Euro 215. Ik zou toch wat coulance van Philips mogen verwachten voor nog zo'n betrekkelijk jong toestel. Volgens hun criteria vindt er geen vergoeding onder de Euro 325 plaats. Van de tussenhandelaar hoefde ik ook niets te verwachten. Van de Rechtsbijstand kreeg ik te horen dat het een bedrag van Euro 225 of meer moest zijn voor zij begonnen te helpen. Al met al sta je daar dan als consument. En dan zend de overheid nieuwe spotjes uit als van de Consuwijzer. Tijden zijn veranderd. Wat je in ieder geval niet meer hoeft te verwachten is de kwaliteit die je vroeger gewend was van een Philips TV. Ook doe je er verstandiger aan om geen dure -lees kwaliteits- spullen meer te kopen.