Opzeggen ha ha ha sterkte
Geplaatst: 15 okt 2006 21:01
Ik ben sinds mei bezig om van mijn digitale tv af tekomen.
We kregen een brief waarin stond dat we hem 6 maanden mochten proberen.
Een beetje wantrouwend toch maar beslotten om te proberen.
Na een paar maanden belde een vriendelijke dame van UPC om te vragen hoe het beviel.
Ik vertelde de dame dat we hem eigenlijk niet gebruikte omdat we vaak in andere delen van het huis tv kijken en dat we hem niet wilde houden.
Zij betreurde het en bedankte me voor mijn tijd.
Na een paar weken besloot ik maar eens contact op te nemen met UPC.
Ik netjes op gezegt en de heer beloofde me dat er een brief zal komen met de bevestiging.
Een paar weken later nog geen brief.
Ik naar het UPC-center met de digi-box onder mijn arm.
Na 20 min werd ik door een dame geholpen die mij vertelde dat ik hem daar niet achter kon laten en dat het eerst telefonisch opgezegd moest worden want het was nog niet opgezegd in hun systeem.
Dit was begin mei.
Ik geiriteerd naar huis.
Op gebeld om het op te zeggen. (10 c/p/m)
"we sturen u een bevestiging en een doos om hem retour te sturen"
Een week eindelijk de brief, geen doos.....
Op vakantie.
Aan de oppas verteld dat er een doos van UPC zal komen en dat de digibox retour moet gestuurd worden.
3 weken later komen we thuis.
Nog geen doos ontvangen.
Maar weer eens bellen (10 c/p/m).
O jee ik stuur hem zo snel mogelijk toe.
Een week later een brief.
Helaas heeft u de digibox nog niet retour gestuurd.
Dit moet binnen 1 week na dagtekening gebeuren anders kost dat 175 euro voor de digibox.
Ik maar weer bellen. (10 c/p/m)
O exucuus we maken het gelijk voor u in orde.
Een week later een E-mail gestuurd via hun web-site.
En later nog een.
Weer gebeld 10 (c/p/m)
GAAP
Zoals kort amsterdams zegt: "we wachten af"
Overstappen is helemaal niet eng het opzeggen is pas eng.
We kregen een brief waarin stond dat we hem 6 maanden mochten proberen.
Een beetje wantrouwend toch maar beslotten om te proberen.
Na een paar maanden belde een vriendelijke dame van UPC om te vragen hoe het beviel.
Ik vertelde de dame dat we hem eigenlijk niet gebruikte omdat we vaak in andere delen van het huis tv kijken en dat we hem niet wilde houden.
Zij betreurde het en bedankte me voor mijn tijd.
Na een paar weken besloot ik maar eens contact op te nemen met UPC.
Ik netjes op gezegt en de heer beloofde me dat er een brief zal komen met de bevestiging.
Een paar weken later nog geen brief.
Ik naar het UPC-center met de digi-box onder mijn arm.
Na 20 min werd ik door een dame geholpen die mij vertelde dat ik hem daar niet achter kon laten en dat het eerst telefonisch opgezegd moest worden want het was nog niet opgezegd in hun systeem.
Dit was begin mei.
Ik geiriteerd naar huis.
Op gebeld om het op te zeggen. (10 c/p/m)
"we sturen u een bevestiging en een doos om hem retour te sturen"
Een week eindelijk de brief, geen doos.....
Op vakantie.
Aan de oppas verteld dat er een doos van UPC zal komen en dat de digibox retour moet gestuurd worden.
3 weken later komen we thuis.
Nog geen doos ontvangen.
Maar weer eens bellen (10 c/p/m).
O jee ik stuur hem zo snel mogelijk toe.
Een week later een brief.
Helaas heeft u de digibox nog niet retour gestuurd.
Dit moet binnen 1 week na dagtekening gebeuren anders kost dat 175 euro voor de digibox.
Ik maar weer bellen. (10 c/p/m)
O exucuus we maken het gelijk voor u in orde.
Een week later een E-mail gestuurd via hun web-site.
En later nog een.
Weer gebeld 10 (c/p/m)
GAAP
Zoals kort amsterdams zegt: "we wachten af"
Overstappen is helemaal niet eng het opzeggen is pas eng.