Kijk; zelfs een gewaardeerd programma als Radar doet items gewoon op slot wanneer er een echt kritische noot wordt geklonken. Een op eentje met Nuon gehad, redactie?
Ik ga intussen gewoon door, want klanten hebben er onverkort recht op te weten hoe men van zijn duurbetaalde maandtermijnen wordt bedonderd.
Ach aan het aantal items dat hier aan Nuon te wijden is zou men al moeten kunnen afleiden dat deze exponenten een lichtend geval van miswerk en klantonvriendelijkheid is.
Ik kom op voor alle problemen die dit bedrijf veroorzaakt en wil alleen duidelijk maken dat klanten schade hebben geleden door jarenlang miswerk en mismanagement binnen deze energiereus!
En dat zou een consumentenprogramma als Radar toch moeten toejuichen, onafhankelijk waren zij toch?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon
Re: Nuon
Laat maar, ik heb het al gevonden.
Terecht om dat topic te sluiten gezien de wijze waarop u te keer gaat en datgene waar u kennelijk op uit bent. Daar is een consumentenforum niet voor bedoeld.
Eén en ander in ogenschouw nemend kan ik op grond van de aangereikte informatie niet anders concluderen dan dat er weinig mis is het personeelsbeleid van Nuon.
Terecht om dat topic te sluiten gezien de wijze waarop u te keer gaat en datgene waar u kennelijk op uit bent. Daar is een consumentenforum niet voor bedoeld.
Eén en ander in ogenschouw nemend kan ik op grond van de aangereikte informatie niet anders concluderen dan dat er weinig mis is het personeelsbeleid van Nuon.
Re: Nuon
"Eén en ander in ogenschouw nemend kan ik op grond van de aangereikte informatie niet anders concluderen dan dat er weinig mis is het personeelsbeleid van Nuon"
Bovenstaande geeft al aan waar de moraal van de gemiddelde Nederlander zit. Voor misstanden sluiten we graag de ogen omdat onze hersens het niet aan kunnen diep na te denken. Ach ja een dikke bierbuik en genoegzaam volgevreten eigendunk voelt immers veel prettiger.
Ik heb al honderduizend maal uitgelegd dat, wanneeer deze interne misstanden bij Nuon er niet zouden zijn, zelfs de klant hier niet onder te lijden had gehad. Ik leg het verband, omdat ik weet dat het oorzaak en gevolg samen zijn, tussen wanbeleid van Nuon ten aanzien van eigen medewerkers en de kwaliteit van dienstverlening naar klanten toe. Daarom hoort deze waarschuwing wel degelijk binnen een consumentenforum thuis.
Ik constateer dat mensen hier maar wat roepen zonder de inhoud te hebben gelezen.
Bovenstaande geeft al aan waar de moraal van de gemiddelde Nederlander zit. Voor misstanden sluiten we graag de ogen omdat onze hersens het niet aan kunnen diep na te denken. Ach ja een dikke bierbuik en genoegzaam volgevreten eigendunk voelt immers veel prettiger.
Ik heb al honderduizend maal uitgelegd dat, wanneeer deze interne misstanden bij Nuon er niet zouden zijn, zelfs de klant hier niet onder te lijden had gehad. Ik leg het verband, omdat ik weet dat het oorzaak en gevolg samen zijn, tussen wanbeleid van Nuon ten aanzien van eigen medewerkers en de kwaliteit van dienstverlening naar klanten toe. Daarom hoort deze waarschuwing wel degelijk binnen een consumentenforum thuis.
Ik constateer dat mensen hier maar wat roepen zonder de inhoud te hebben gelezen.