LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @Home
@Home
@Home – Bij de klachten over @Home valt op dat deze ten opzichte van de afgelopen maanden iets minder technisch van aard zijn. Maar vooral de administratie bij @Home blijft problemen geven waarbij de meeste problemen lijken te ontstaan bij verhuizingen.
Uit de top 3 van klachten komt bovenvermeld citaat, aan duidelijk laat het citaat niets te raden over.
Uit de top 3 van klachten komt bovenvermeld citaat, aan duidelijk laat het citaat niets te raden over.
Re: @Home
heb je problemen bij @Home , vul ook eens een keertje :
http://www.coax.nl/feedback/
in,
gaan we kijken wat COAX NL, de belangenvereninging voor kabelgebruikers
voor je kan betekenen
in afwachting van
vriendelijke groet,
Hans Ronhaar
Voorzitter COAX NL.
http://www.coax.nl/feedback/
in,
gaan we kijken wat COAX NL, de belangenvereninging voor kabelgebruikers
voor je kan betekenen
in afwachting van
vriendelijke groet,
Hans Ronhaar
Voorzitter COAX NL.
Re: @Home
Beste Don,
jammer dat het op een of andere manier is misgelopen, ik kan met jou nick ook niet wat er verkeerd is gegaan.
Dus ik verzoek je hierbij
of je het feedback formulier van COAX NL nog een keertje wilt invullen, en toevoegen, dat je hem al eerder hebt op gestuurd, en tot op heden nog geen oplossingen zijn gekomen.
in afwachting van
jammer dat het op een of andere manier is misgelopen, ik kan met jou nick ook niet wat er verkeerd is gegaan.
Dus ik verzoek je hierbij
of je het feedback formulier van COAX NL nog een keertje wilt invullen, en toevoegen, dat je hem al eerder hebt op gestuurd, en tot op heden nog geen oplossingen zijn gekomen.
in afwachting van
Re: @Home
Kijk op http://www.coax.nl
wij zijn een kabel internetbelangenvereniging
die opkomt voor de belangen van internet, voIP gebruikers via de kabel.
Wij overleggen met bijna alle kabelaars,
en ik ben toevallig daar ook voorzitter van
verder heb ik geen zakelijk belang en wij zijn een volledig onafhankelijke vrijwillgersorganisatie, die wel hulpkan gebruiken
groet
wij zijn een kabel internetbelangenvereniging
die opkomt voor de belangen van internet, voIP gebruikers via de kabel.
Wij overleggen met bijna alle kabelaars,
en ik ben toevallig daar ook voorzitter van
verder heb ik geen zakelijk belang en wij zijn een volledig onafhankelijke vrijwillgersorganisatie, die wel hulpkan gebruiken
groet
Re: @Home
Alvast welkom
op deze link: http://www.coax.nl/apply/?
kan je je aanmelden als lid, hij is te openen op http://www.coax.nl
en het Kopje : wordt lid
daar kan je alles lezen, wat de voorwaarden zijn, en wat je ervoor krijgt
groet,
Hans Ronhaar
Voorzitter COAX N.
op deze link: http://www.coax.nl/apply/?
kan je je aanmelden als lid, hij is te openen op http://www.coax.nl
en het Kopje : wordt lid
daar kan je alles lezen, wat de voorwaarden zijn, en wat je ervoor krijgt
groet,
Hans Ronhaar
Voorzitter COAX N.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 okt 2006 18:52
Re: @Home
Nou dit komt mij wel heel bekend voor...op 13 aug. heb ik doorgegeven te gaan verhuizen en vandaag komt het verhuispakket van @home binnen.@Home – Bij de klachten over @Home valt op dat deze ten opzichte van de afgelopen maanden iets minder technisch van aard zijn. Maar vooral de administratie bij @Home blijft problemen geven waarbij de meeste problemen lijken te ontstaan bij verhuizingen.
Dan bel je al meerdere malen naar de klantenservice, waar ze je melden dat je maar gewoon geduld moet hebben.
Inmiddels ligt er een brief klaar voor @Home voor abonnementsrestitutie....ben benieuwd.
Re: @Home
Beste mensen ,
ik heb alles van @ home en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.
Oke qua administratie gaat er wel eens wat fout maar waar niet . Ken genoeg klanten die van Adsl zijn afgekomen en naar @ home zijn overgestapt naar tevredenheid.
Op de website van @ home staat ook dat je minimaal 1 maand van te voren je adres moete laten wijzigen.
Ik ben in korte tijd 2 x verhuisd en alles is perfect gegaan... Ik heb telefonie, digitale tv en internet allemaal in 1 klap geregeld zonder problemen.
Mijn buurman daar in tegen heef niks anders dan problemen met bellen en internetten van KPN. De experia box schijnt een hoop irritaties op te leveren.
Graag zou ik vernemen van andere mesnen hoe zij hier over denken daar ik dit ook andere mensen ook advies wil geven hierover
Nogmaals als ik zo kijk bij radar dan komt elke provider er wel in voor. Als je veel wil betalen maar wel een perfecte service wil hebben dan is er maar 1 oplossing XS$ALL met 97 % voldoening uit de laaste cijfers. maar start wel pas bij 29.95 eurp p.m maar wel gratis installatie en wireless modem!
ik heb alles van @ home en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.
Oke qua administratie gaat er wel eens wat fout maar waar niet . Ken genoeg klanten die van Adsl zijn afgekomen en naar @ home zijn overgestapt naar tevredenheid.
Op de website van @ home staat ook dat je minimaal 1 maand van te voren je adres moete laten wijzigen.
Ik ben in korte tijd 2 x verhuisd en alles is perfect gegaan... Ik heb telefonie, digitale tv en internet allemaal in 1 klap geregeld zonder problemen.
Mijn buurman daar in tegen heef niks anders dan problemen met bellen en internetten van KPN. De experia box schijnt een hoop irritaties op te leveren.
Graag zou ik vernemen van andere mesnen hoe zij hier over denken daar ik dit ook andere mensen ook advies wil geven hierover
Nogmaals als ik zo kijk bij radar dan komt elke provider er wel in voor. Als je veel wil betalen maar wel een perfecte service wil hebben dan is er maar 1 oplossing XS$ALL met 97 % voldoening uit de laaste cijfers. maar start wel pas bij 29.95 eurp p.m maar wel gratis installatie en wireless modem!
Re: @Home
Ik heb sinds kort het InternetPlusBellen Go van KPN,
Op wat gesodemieter na met de Voicemail en een Voicemailmelder die ik niet meer kan gebruiken en een router die ik niet meer kan gebruiken want instellen op het KPN pakket blijkt niet mogelijk te zijn volgens de software van de router, verder draait het KPN pakket prima,
Hopelijk blijft dat zo want het IPB gebeuren schijnt soms heel erg problematisch te zijn!,
De één heeft geduvel met het @home abbo, de ander met KPN, voor mijn gevoel is het erg plaatselijk die problemen,
Wanneer de provider de centrale niet op orde heeft, en daarbij de administratie, kunnen ze je letterlijk het bloed onder je nagels weghalen!, want dan is het Tuig van de eerste orde!, want meestal weten de provider zelf wel waar de probleemcentrale's zitten!, maar dat vertellen ze niet aan de klant!..., en die wordt soms arrogant afgepoeierd via het 0900- nummer!,
Als alles goed draait is er niks aan de hand, maar krijg geen problemen, want dan ben je meestal overgeleverd!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Op wat gesodemieter na met de Voicemail en een Voicemailmelder die ik niet meer kan gebruiken en een router die ik niet meer kan gebruiken want instellen op het KPN pakket blijkt niet mogelijk te zijn volgens de software van de router, verder draait het KPN pakket prima,
Hopelijk blijft dat zo want het IPB gebeuren schijnt soms heel erg problematisch te zijn!,
De één heeft geduvel met het @home abbo, de ander met KPN, voor mijn gevoel is het erg plaatselijk die problemen,
Wanneer de provider de centrale niet op orde heeft, en daarbij de administratie, kunnen ze je letterlijk het bloed onder je nagels weghalen!, want dan is het Tuig van de eerste orde!, want meestal weten de provider zelf wel waar de probleemcentrale's zitten!, maar dat vertellen ze niet aan de klant!..., en die wordt soms arrogant afgepoeierd via het 0900- nummer!,
Als alles goed draait is er niks aan de hand, maar krijg geen problemen, want dan ben je meestal overgeleverd!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: @Home
Ik heb internet, digitale tv en binnenkort telefonie van @home. Ik heb geen klachten en geen problemen. Administratief kan het beter, maar kun jij 1 kabel/telefoon bedrijf noemen waar alles vlekkeloos gaat? @home is niet voor niets uitgeroepen tot beste stabiele internetprovider.
@home maakt momenteel een spannende tijd door, de verkoop door Essent en dat gaat vast niet geheel volgens wens. Het personeel is onrustig en terecht. Na de verkoop en de voorgenomen fusie met Casema en Multikabel, zullen in totaal minimaal 350 mensen hun baan verliezen. Natuurlijk mogen klanten hiervan geen hinder ondervinden, maar helaas gebeurd dat wel.
@home maakt momenteel een spannende tijd door, de verkoop door Essent en dat gaat vast niet geheel volgens wens. Het personeel is onrustig en terecht. Na de verkoop en de voorgenomen fusie met Casema en Multikabel, zullen in totaal minimaal 350 mensen hun baan verliezen. Natuurlijk mogen klanten hiervan geen hinder ondervinden, maar helaas gebeurd dat wel.
Re: @Home
Ik had voor de zoveelste keer gedonder met de juiste incasso van mijn digitale tv-abbonemt bij @home. Werd van het kastje naar de muur gestuurd en afspraken werden niet nagekomen.
Ik heb een klachtenbrief opgesteld en binnen een week een reactie erop. Excuses voor het ongemak etc. Verder bieden ze me voor al het ongemak twee maanden gratis sport1 en film1 aan. Vind ik een nette reactie op mijn klachten. En vanmorgen kwam er nog een bloemetje overheen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet had verwacht van @home en vind dat ze dit zeer netjes opgelost hebben.
Nu hoop ik dat alles ook goed gaat in de toekomst. De tijd zal het leren
Ik heb een klachtenbrief opgesteld en binnen een week een reactie erop. Excuses voor het ongemak etc. Verder bieden ze me voor al het ongemak twee maanden gratis sport1 en film1 aan. Vind ik een nette reactie op mijn klachten. En vanmorgen kwam er nog een bloemetje overheen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet had verwacht van @home en vind dat ze dit zeer netjes opgelost hebben.
Nu hoop ik dat alles ook goed gaat in de toekomst. De tijd zal het leren
Re: @Home
Kabel bellen aangevraagd bij @home op zich geen probleem.
Echter na aansluiten van de nieuwe modem (Arris Touchstone tm 401b)
heb ik totaal geen snelheid meer met mijn kabel intensief 8000. Amper 1mb upload en ± 19 kbps upload. Dat schiet dus niet op.
Voor ik het vergeet te vertellen, ik heb er nog een draadloze router : NETGEAR 624 v2 met de laatste drivers ertussen zitten en dit moet volgens @home de boosdoener zijn. Weet iemand of ik poorten moet open zetten ? of een andere instelling moet laten plaats vinden ? Of een andere router ertussen met voip erin of zo ? Kan het me bijna niet voorstellen. Het bellen
begint pas vanaf 16 november en nu al de grootste problemen. Heb nu al spijt van de aanvraag....
Mensen met dezelfde problemen cq oplossingen help me.
De groeten
Echter na aansluiten van de nieuwe modem (Arris Touchstone tm 401b)
heb ik totaal geen snelheid meer met mijn kabel intensief 8000. Amper 1mb upload en ± 19 kbps upload. Dat schiet dus niet op.
Voor ik het vergeet te vertellen, ik heb er nog een draadloze router : NETGEAR 624 v2 met de laatste drivers ertussen zitten en dit moet volgens @home de boosdoener zijn. Weet iemand of ik poorten moet open zetten ? of een andere instelling moet laten plaats vinden ? Of een andere router ertussen met voip erin of zo ? Kan het me bijna niet voorstellen. Het bellen
begint pas vanaf 16 november en nu al de grootste problemen. Heb nu al spijt van de aanvraag....
Mensen met dezelfde problemen cq oplossingen help me.
De groeten
Re: @Home
Yo
Ik heb al zonder router geprobeerd, maar das nou juist niet de bedoeling.
We hebben een thuis kantoor en werken daar emt een laptop en was eigenlijk niet van plan om een kabel te trekken, aangezien dit altijd goed gewerkt heeft. Nu krijg ik een nieuwe modem en dan werkt het ineens niet meer naar behoren. Ik betaal voor de volle snel heid dan wil ik ook de volle snelheid. Dan kan ik net zo goed een budget abbo nemen toch ?
Ik heb al zonder router geprobeerd, maar das nou juist niet de bedoeling.
We hebben een thuis kantoor en werken daar emt een laptop en was eigenlijk niet van plan om een kabel te trekken, aangezien dit altijd goed gewerkt heeft. Nu krijg ik een nieuwe modem en dan werkt het ineens niet meer naar behoren. Ik betaal voor de volle snel heid dan wil ik ook de volle snelheid. Dan kan ik net zo goed een budget abbo nemen toch ?
Re: @Home
De vraag om zonder router te proberen was om tot een oplossing van het probleem te komen....
Indien de snelheid zonder router wel goed is dan zit het probleem namelijk niet in het modem, maar in de router.
Van routers heb ik helaas geen verstand, maar misschien is er iemand op dit forum die wel weet hoe het probleem dan te verhelpen is. Succes ermee!
pvd
ps: Heeft u de router via @home? Dan moeten ze dit probleem ook voor u kunnen oplossen. Kijk ook eens op http://help.home.nl/zoeken?q=router&c= en dan met name het antwoord op vraag 10.
Indien de snelheid zonder router wel goed is dan zit het probleem namelijk niet in het modem, maar in de router.
Van routers heb ik helaas geen verstand, maar misschien is er iemand op dit forum die wel weet hoe het probleem dan te verhelpen is. Succes ermee!
pvd
ps: Heeft u de router via @home? Dan moeten ze dit probleem ook voor u kunnen oplossen. Kijk ook eens op http://help.home.nl/zoeken?q=router&c= en dan met name het antwoord op vraag 10.
Re: @Home
Ja daar was ik ook al geweest.
tevergeefs, kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben.
Moet er een Voip functie in je router zitten misschien ? Ergens worden er pakketjes tegen gehouden, waardoor ik niet mijn gewone snelheden haal.
Nee ik heb de router niet van @home, maar het zal er wel van komen dat ik hem daar moet kopen. Dat kan er ook nog wel bij (grrr)
tevergeefs, kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben.
Moet er een Voip functie in je router zitten misschien ? Ergens worden er pakketjes tegen gehouden, waardoor ik niet mijn gewone snelheden haal.
Nee ik heb de router niet van @home, maar het zal er wel van komen dat ik hem daar moet kopen. Dat kan er ook nog wel bij (grrr)
Re: @Home
neem toch gewoon adsl hier zijn multi-pc modems al de gewoonste zaak van de wereld al dan niet in combinatie met draadloos,maar als het even kan is een vaste verbinding het beste.het voordeel is ook als je een modem gebruikt dat door de provider zelf is geleverd zij er ook ondersteuning op geven.een router icm een kabelmodem is vragen om problemen.