Speedlinq & Verhuizen
Geplaatst: 18 okt 2006 13:34
Hallo, ik Lees zo het een en ander en denk dat mijn ervaring met het geweldige bedrijf Speedlinq ook aansluiten. Ik heb de volgende klacht door gestuurd:
----- Forwarded message from "Speedlinq" <[email protected]> -----
Beste Abonnee
Vervelend om te signaleren dat u een klacht heeft.
Wij hebben de klacht echter in goede orde ontvangen en zullen u zo snel mogelijk antwoord geven.
Wij doen dit bij voorkeur per e-mail. Dit kan afhankelijk van de drukte enkele dagen in beslag nemen.
De volgende gegevens zijn doorgestuurd naar de Speedlinq helpdesk:
Naam:
Postcode en huisnummer:
E-mailadres:
Phone:
Speedlinq abonneenummer: SP
Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: ja
Klacht omschrijving:
Daar ben ik weer! Nog steeds geen internet. Ik ga u nu officieel in gebreke stellen en er volgt nog een brief. Betalingen ga ik vanaf heden tegenhouden. Ik verwacht binnen 1 dag internet, anders geef ik dit uit handen aan een advocaat! Ik eis vandaag een bericht over deze kwestie! Korte samenvatting: 18 sept. is de verhuizing bij u binnen gekomen,. Pas 25 sept bent u hem gaan behandelen. Er kwam een wazige medeling dat er lijn van KPN er niet was. Dit is niet waar! Vele euros helpdesk verder ( u krijgt de rekening) nog STEEDS GEEN internet, Ik werk er mee dus groot probleem! ACTIE ACTIE ACTIE
Ik heb dus ook al etterlijke malen gebeld met de "Geweldige" Helpdesk a € 0.70 p/m en daar kunnen ze alleen zeggen dat het inmiddels geescaleerd is maar verder NIETS. echt geweldig....
WORDT VERVOLGD......
----- Forwarded message from "Speedlinq" <[email protected]> -----
Beste Abonnee
Vervelend om te signaleren dat u een klacht heeft.
Wij hebben de klacht echter in goede orde ontvangen en zullen u zo snel mogelijk antwoord geven.
Wij doen dit bij voorkeur per e-mail. Dit kan afhankelijk van de drukte enkele dagen in beslag nemen.
De volgende gegevens zijn doorgestuurd naar de Speedlinq helpdesk:
Naam:
Postcode en huisnummer:
E-mailadres:
Phone:
Speedlinq abonneenummer: SP
Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: ja
Klacht omschrijving:
Daar ben ik weer! Nog steeds geen internet. Ik ga u nu officieel in gebreke stellen en er volgt nog een brief. Betalingen ga ik vanaf heden tegenhouden. Ik verwacht binnen 1 dag internet, anders geef ik dit uit handen aan een advocaat! Ik eis vandaag een bericht over deze kwestie! Korte samenvatting: 18 sept. is de verhuizing bij u binnen gekomen,. Pas 25 sept bent u hem gaan behandelen. Er kwam een wazige medeling dat er lijn van KPN er niet was. Dit is niet waar! Vele euros helpdesk verder ( u krijgt de rekening) nog STEEDS GEEN internet, Ik werk er mee dus groot probleem! ACTIE ACTIE ACTIE
Ik heb dus ook al etterlijke malen gebeld met de "Geweldige" Helpdesk a € 0.70 p/m en daar kunnen ze alleen zeggen dat het inmiddels geescaleerd is maar verder NIETS. echt geweldig....
WORDT VERVOLGD......