LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Payback commercieel?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Bruce
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:34

Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Bruce »

Volgens Piet Koremans is belangenbehartiger Payback een commerciele instelling.
Hiermee laat Payback (Pieter H) zien dat zij geen belangenbehartiger zijn maar een commerciële instelling die de belangen van een bepaalde advocaat m.i. hoger stelt als de belangen van de gedupeerden.
Pieter, bedankt voor deze bevestiging.
Kortom een instelling die het maken van winst als oogmerk heeft.

Voor een belangenbehartiger lijkt me dat niet de bedoeling en het zal dan ook wel een verspreking van Piet zijn, waar hij op z'n minst zijn excuses voor zou mogen maken aan het adres van Pieter H.

Tenzij Piet natuurlijk hard kan maken wat hij hier zegt en ons laat zien waar Payback winst mee maakt.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

...
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 22 okt 2006 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Pieter »

De stelling dat de vereniging Payback een commerciële instelling zou zijn verwijs ik naar het land der fabelen. Gemakshalve hierbij een link naar de verslaggeving van de onlangs gehouden Algemene Leden Vergadering. Waaruit op te maken is dat Payback een ideële vereniging is die enkel en alleen bestaat uit onbezoldigde vrijwilligers die allen ook zelf gedupeerd zijn door een of andere bank.

http://www.pay-back.nl/forum/forum_posts.asp?TID=435


Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Bruce
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:34

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Bruce »

Waar ging het ook alweer over?

Volgens Piet Koremans is belangenbehartiger Payback een commerciele instelling.

Quote:
Hiermee laat Payback (Pieter H) zien dat zij geen belangenbehartiger zijn maar een commerciële instelling die de belangen van een bepaalde advocaat m.i. hoger stelt als de belangen van de gedupeerden.
Pieter, bedankt voor deze bevestiging.



Kortom een instelling die het maken van winst als oogmerk heeft.

Voor een belangenbehartiger lijkt me dat niet de bedoeling en het zal dan ook wel een verspreking van Piet zijn, waar hij op z'n minst zijn excuses voor zou mogen maken aan het adres van Pieter H.

Tenzij Piet natuurlijk hard kan maken wat hij hier zegt en ons laat zien waar Payback winst mee maakt.

Martinvdm

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Heren,

Doel is om de belangenbehartigers tegen elkaar uit te spelen dus ik adviseer om hier verder niet op in te gaan...

Nogmaals:

Dexia is onze GEZAMELIJKE vijand !!

Bruce
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:34

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Bruce »

Nee martin dat is het doel niet.

Het doel is dat men eerst eens wat beter moet nadenken voordat men iemand zwart maakt.
Dit is niet de eerste keer, herhaaldelijke keren heeft Piet snren uitgedeeld naar deze of gene, maar toch voornamelijk aan Payback.

Niemand spreekt hem daar op aan op dit forum, allemaal slikken ze zijn woorden voor zoete koek, zelfs de mensen die ook vinden dat hij dit niet kan maken.
Zeker bang dat ze dan geen gebruik meer kunnen maken van het PAL forum.

Martinvdm

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Bruce,

Ik ben het niet eens dat men als belangenbehartiger met modder naar elkaar gooit. Ik zit zelf in de OR en als we onderling problemen hebben vechten we dat in de vergadering uit. Buiten naar de werkvloer toe zullen we nooit openlijk in discussie gaan over persoonlijke meningsverschillen.

Ik ben zelf geen PALler, ik zie Piet niet als een soort Je zus, en ik heb ook wel eens commentaar of aanmerkingen op bepaalde uitspraken maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Ik word ook wel eens teruggefloten en daar heb ik ook geen moeite mee want ik laat me ook wel eens gaan.

Ik vind wel dat hij zich enorm inzet en toch het hart op de juiste plaats heeft voor de gedupeerden en dat waardeer ik enorm. Trouwens, niet alleen Piet maar IEDEREEN die aan de kant van de gedupeerde staat.

Nogmaals, we moeten niet met modder naar elkaar gooien en elkaar zwart maken. Daar schieten we niks mee op en dat geeft 'verdeeldheid' onder de gedupeerden en daar zal Dexia gebruik van maken. Het gaat er toch om dat we onze gelijk kunnen halen bij de rechter en nog een gedeelte van onze centen terug zien ? Dat is mijn doelstelling en daar ga ik voor...Gerechtigheid !!

Hopelijk word iedereen wakker en gaat men inzien dat het einddoel !! toch wel zwaarder weegt dan het over een weer gekibbel op een forum. Persoonlijk heb ik toch liever mijn inleg teruggestort dan een plakboek vol Tros Radar gezeik
:D

Bruce
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:34

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door Bruce »

Piet Koremans z'n idee van "samen staan we sterk" :oops:

peus306
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 okt 2004 22:51

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door peus306 »

Hee Bruce,
weekje vakantie gehad???
Vlotte reactie joh....
En voor wat betreft "samen staan we sterk" misschien iets voor jou om je vrije tijd nuttig te besteden???

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door faeks »

Niemand spreekt hem daar op aan op dit forum, allemaal slikken ze zijn woorden voor zoete koek, zelfs de mensen die ook vinden dat hij dit niet kan maken.
Zeker bang dat ze dan geen gebruik meer kunnen maken van het PAL forum.
:wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door anne_ »

Dit vind ik zo flauw, waarom moet je reageren op een hetze tussen Pal en Payback????? Wie spreekt de waarheid........, ze zoeken het maar lekker samen uit. Niemand zit hier op te wachten, wijzer wordt je er niet van. En of iedereen de woorden van Piet als zoete koek slikt betwijfel ik, ook niet de woorden van Pieter. Ik wens iedereen wijsheid.

Anne.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door faeks »

Alleen de rechter spreekt 'de waarheid'. Of iemand zelf als ie het heft in eigen hand neemt. Verder is alles wat hier of bij PAL of bij Payback staat speculatie. En daar mag best iets op gezegd worden, vind ik. Namelijk dat het geen zin heeft als belangenbehartigers elkaar onderuit halen. En nog minder dat mensen er op 'afgerekend' worden als ze bepaalde meningen van wie dan ook toevallig niet delen!
En ik reageerde omdat ik het niet voor zoete koek slikte en meteen bij pal een ban kreeg. Geen probleem verder overigens.
Laatst gewijzigd door faeks op 27 okt 2006 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door wreker »

Alleen de rechter spreekt 'de waarheid'.
Ja hoor .....hier in Nederland...laat me niet lachen.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door faeks »

Daarom staat de waarheid tussen aanhalingstekens, anonieme slimmerik. Maar of het de waarheid is of niet, je hebt er wel mee te maken en je er uiteindelijk bij neer te leggen. Of het de uitspraak is die je wenst of niet.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door wreker »

Ik ben minder anoniem dan jij, en ik leg mij er ook niet bij neer!!

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door anne_ »

Dat bedoelde ik ook faeks om als belangebehartigers elkaar onderuit te halen. En of je daar nu wel of niet op wil reageren.... ach is eigenlijk zinloos. Neem het hef in eigen hand, bepaal wat voor jezelf het beste is om er zo goed als mogelijk uit te komen. Trek je eigen plan, behouw je eigen mening en laat je niet 'afrekenen' als je bepaalde meningen niet kunt delen. :wink:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door faeks »

Oh jij minder anoniem dan ik? Heel goed, je er vooral niet bij neerleggen 'wreker'. :roll:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door faeks »

Je hebt helemaal gelijk Anne, en daar kun je mensen eigenlijk niet genoeg op wijzen.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door wreker »

Ja faeks. en jij kunt hier nu wel lopen "koeren" over Piet, maar ik heb jou nog nooit iets in het openbaar horen of zien zeggen.

Groetjes

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Payback commercieel?

Ongelezen bericht door faeks »

Wreker, je kletst. Je kunt niet lezen. Geeft niet, zijn we niet anders van je gewend. Het is wel duidelijk gezien je reactie, uit welke hoek je komt! Welterusten. Je bent anoniem, manipulatief. Niet straight, niet fair. Reageer niet meer op je! Laat mij maar lekker 'koeren'. Ik volg mijn eigen lijn!

Gesloten