LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anti worm middel

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
lolita
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mei 2007 15:33

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door lolita »

hallo reintje vitesse
jij moet ******** van ,t tros radar panel jij hebt ,t verstand van een MOL niemand is gebaat met jouw achterlijk gezwam!

Kobus Olienoot
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 sep 2008 10:27

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door Kobus Olienoot »

Natuurlijk kun je niet alle middelen over één kam scheren en natuurlijk zal ik niet iedereen een Volkswagen afraden alleen omdat ik er pech mee heb gehad [begrijp je dat Lolita] dus concluderend vind ik de reactie van Lolita erg grof en erg dom en inderdaad onze dierenarts verkoopt ook o.a. Exil. :roll:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ach Lolita je zet jezelf meer voor schut dan een ander ooit kan doen dus wat mij betreft einde discussie :shock: ennuh Vitesse - Ajakkes: 4 - 1 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@home
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 mar 2009 17:03

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door @home »

Exil is kl*rezooi en er zijn ongelooflijk veel katten doodziek van geworden.

Misschien kunnen mensen die hier meer over willen weten een kijkje nemen op het Kattenplazaforum. Daar is al heel veel neergezet over katten die heel erg ziek zijn geworden na een wormkuur Exil.

www.kattenplaza.nl

Zelf geef ik al heel lang zonder problemen Flubenol KH aan onze katten. Geen enkele bijwerking. Het is een veilig middel. Zelfs een van onze katten die zwakke darmen heeft, heeft geen enkele bijwerking van dit product.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

En dat betekent dus dat andere katten ook nergens last van zullen hebben ?? Lekkere redenering.....als ik geen problemen heb, heeft een ander het ook niet ennuh heb ik een rot ervaring dan deugt het voor niemand meer. Nou dan kan ik je uit de droom helpen, wij verkopen Exil voor zowel hond als kat en hebben nog nooit één klacht gehad maar uuuhhhh dat zal volgens het poezen/kattenfokkers gezelschap wel niet waar zijn vrees ik.

@home
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 mar 2009 17:03

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door @home »

:roll: :roll:

@reintje onnozel vitesse

Zeker een gefrustreerd persoontje zeker als ik zo jouw postings lees.

Of zit je in de overgang??

Niets beters te doen zeker??

Aandelen Exil gekocht??

M*ts

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door petty1950 »

http://www.forum.duitseherders.com/foru ... hilit=exil

Is officieel melding van gemaakt bij de fabrikant :idea:

@home
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 mar 2009 17:03

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door @home »

@ Patty 1950

Jeetje, war erg allemaal. Ik heb ook al héél veel zeer slechte dingen over Exil gelezen én gehoord. Dat er ook al héél veel dieren aan dood zijn gegaan: BAGGER is het. Dus mensen, wees gewaarschuwd en koop een veilig middel bij de dierenarts!!

Kobus Olienoot
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 sep 2008 10:27

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door Kobus Olienoot »

@home

Jij bent wel een zeurpiet die altijd zijn/haar gelijk wil halen. Ook onze dierenarts verkoopt Exil en bagger zijn altijd jouw reacties betreffende dit onderwerp. :evil:

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door petty1950 »

@olienoot je kunt je naam beter veranderen in oliedom :roll: .

Dankzij het delen van informatie weten consumenten veel beter wat de eventuele gevaren zijn van bep.middelen en ik zie dat zelf als pure winst.
En dat er volgens de fabrikant geen eerdere meldingen/klachten bekend zijn is een ,met permissie, rasechte leugen :!:
Ik heb zelf ook jarenlang Exil gebruikt voor mijn honden zonder probleem maar dat ging om jonge sterke honden met ,n goed afweersysteem.
Inmiddels schrijft deze zelfde da Milbemax voor.... na soortgelijke klachten van hondenbezitters. Geen sterfgevallen gelukkig maar wel een aantal goed zieke honden.


Prima om voor de risico,s te waarschuwen vind ik :!:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door TdeHond »

Milbemax is niet zonder gevaar voor honden met een defect MDR1gen wat kan voorkomen bij o.a. collie achtigen.

Kobus Olienoot
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 sep 2008 10:27

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door Kobus Olienoot »

Milbemax is niet zonder gevaar voor honden met een defect MDR1gen wat kan voorkomen bij o.a. collie achtigen.
Inmiddels schrijft deze zelfde da Milbemax voor.... na soortgelijke klachten van hondenbezitters. Geen sterfgevallen gelukkig maar wel een aantal goed zieke honden.
Kijk Petty1950, overdreven standje, twee mensen betekent twee meningen en alleen jouw mening telt en is ,althans volgens jou, de waarheid /veilig en de rest is gevaarllijk. Iets afbranden is geen kunst, zeker als jezelf helemaal niets voorstelt en niets te verliezen hebt jaaahh en dan is het heerlijk om een gezond Nederlands bedrijf dat het wel gemaakt heeft af te branden, overigens typisch Nederlands.

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door petty1950 »



Geplaatst op 02 Apr 2009 17:36 door TdeHond

Milbemax is niet zonder gevaar voor honden met een defect MDR1gen wat kan voorkomen bij o.a. collie achtigen.
Bedankt voor de aanvulling! Dat wist ik niet.
(heb zelf geen collie)

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Volgens mij weet jij wel meer niet........... :lol: :lol: :lol:

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door petty1950 »

Volgens mij......heb jij he-le-maal gelijk :mrgreen:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door TdeHond »

Gisteren 1 milbemax kleine hond aan 2 1/2 kg dwerghond gegeven zonder problemen.
11.5 kg sheltie kreeg 1 drontal tablet tegen wormen zonder problemen.

Bij kat of hond die overgevoelig reageert op wormmiddelen zou mijn voorkeur uitgaan naar Drontal wat ook via diverse webwinkels te koop is.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Heb jij een hekel aan dierenspeciaalzaken of woon jij soms op een andere planeet :shock:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als het kan koop ik via webwinkel, simpel omdat ik dan goedkoper uit ben.
Lukt dat niet dan kijk ik bij een tuincentrum in de buurt.
De laatste optie is de dierenwinkel.

In uiterste geval ga ik naar de d.a. ( voor b.v. Milbemax wat nog niet vrij gegeven is en perscription diet voor mijn allergische hond)
Dit is de duurste optie omdat er dan baliekosten bijkomen. Een d.a. wil ook op vakantie :)

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Eerder naar een tuincentrum dan naar een dierenspeciaalzaak :shock: :shock: geen wonder dat jij duurder uit bent. Jij kunt beter minder Latijn er tegenaan gooien en wat meer logisch op zijn Hollands gaan nadenken. :roll: :roll:
Voorbeeld: Buffelhuid stangen [10" 20mm] bij Tuincentrum 1,25 euro p.st. Bij ons 20 stuks voor 9,75 euro en nog een betere[Thaise] kwaliteit ook :roll: :roll: Tel uit je winst en probeer dit eens voor die prijs in jouw webwinkel te halen

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Anti worm middel

Ongelezen bericht door TdeHond »

Buffelhuidstangen hoef ik niet te kopen voor mijn allergische hond en het buffelhuidbotje voor de dwerghond zal nog een poos meegaan.

voer voor dwerghond is 2 1/2 euro goedkoper bij de web winkel als in de dierenwinkel of tuincentrum.
Prijs bij tuincentrum en dierenwinkel is gelijk. Dus kies ik voor tuincentrum.

Gesloten