LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco en groenestroom voor een vaste prijs.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
scan4jer

Eneco en groenestroom voor een vaste prijs.

Ongelezen bericht door scan4jer »

Ik word net gebeld door iemand die beweerd van eneco te zijn en of ik mijn rekening nummer achter wil laten.
Hiervoor krijg ik dan groenestroom en tot 2010 een vaste stroom prijs (die tot dan vast blijft en niet verhoogd word).
Klopt dit wel?

Als ik het dan niet wil moet ik binnen 8 dagen reageren en gebeurt er niets.
Ik wil toch zeker eerst weten waar het over gaat en dan pas iets afsluiten met een rekening nummer erbij?
Dit is de omgekeerde wereld en ben er dus niet op in gegaan.

Een vrouw met pakistaans accent legde zich trouwens wel erg snel neer toen ik zei dat ik het raar vond, iets wat me ook al niet lekker zit.

Bovendien zou het op een site staan, maar ook dat is niet te vinden.
Helemaal niet bij eneco...

Zijn andere mensen soms ook gebeld?

Martin1976

Re: Eneco en groenestroom voor een vaste prijs.

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Dit lijkt mij typisch een geval waar een luchtje aan zit, ik zou in elk geval geen rekeningnummer doorgeven via de telefoon en zou dit zeker ook melden bij Eneco. Riekt mij naar oplichting....

tjoektjoek

Re: Eneco en groenestroom voor een vaste prijs.

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Ik zou inderdaad ook Eneco bellen en gewoon vragen of ze bekend zijn met deze aanbieding. Als dat zo is, kun je daar op dat moment gebruik van maken als je dat wilt.
Als het niet zo, dan was inderdaad een poging tot het ontfrutselen van je rekeningnummer.

Gesloten