HetNet
Geplaatst: 20 okt 2006 12:17
Hallo,
Ik ben overgestapt van Freeler naar hetnet. Moest bijna wel, want Freeler werd overgenomen door HetNet.
Ik heb vanaf het moment van overstappen alleen maar gezeur met HetNet. Veel trager geen goede instellingen, terwijl er een monteur is geweest om te installeren, maar in het begin was ik geblokkeerd. Ik krijg rekeningen met bedragen die niet kloppen en die de KPN dan gewoon van je giro incaseerd. Verder al voor ongeveer 60 euro gebelt naar de Helpdesk van HetNet a 45 cent per minuut, kortom het is een grote puinhoop. Als je al iemand aan de lijn krijgt, dan weten ze niet hoe snel ze je moeten door verbinden om zelf maar van het probleem af te zijn. HetNet verwijst naar KPN en andersom ook, terwijl ze volgens mij toch 1 bedrijf zijn. Als ik iets via email stuur, dan krijg ik de meest belachelijke antwoorden en dat duurt dan ook weer.
Ik ben op dit moment in staat om niets meer te betalen en over te stappen naar de kabel. Dan heb ik volgens mij niets meer met KPN te maken. Ik heb wel nog een jaarcontract tot augustus 2007, maar als ik gewoon niet betaal zullen ze me wel afsluiten, maar dat geeft dan niets als ik via de kabel internet en bel. Ik had bij mijn abonnement ook voor 10 euro vrij bellen, maar ook dat werkt niet goed.
Zijn er meerdere mensen die deze klacht hebben en zijn er ook mensen die de gok gewaagd heben en niets meer betaald hebben en de overstap gedaan naar de kabel.
Ik ben normaal geen wanbetaler en zal mij altijd aan mijn verplichtingen houden, maar dit wordt zelfs mij te gek.
Ik hoop op reacties,
Groetjes,
Ronald
Ik ben overgestapt van Freeler naar hetnet. Moest bijna wel, want Freeler werd overgenomen door HetNet.
Ik heb vanaf het moment van overstappen alleen maar gezeur met HetNet. Veel trager geen goede instellingen, terwijl er een monteur is geweest om te installeren, maar in het begin was ik geblokkeerd. Ik krijg rekeningen met bedragen die niet kloppen en die de KPN dan gewoon van je giro incaseerd. Verder al voor ongeveer 60 euro gebelt naar de Helpdesk van HetNet a 45 cent per minuut, kortom het is een grote puinhoop. Als je al iemand aan de lijn krijgt, dan weten ze niet hoe snel ze je moeten door verbinden om zelf maar van het probleem af te zijn. HetNet verwijst naar KPN en andersom ook, terwijl ze volgens mij toch 1 bedrijf zijn. Als ik iets via email stuur, dan krijg ik de meest belachelijke antwoorden en dat duurt dan ook weer.
Ik ben op dit moment in staat om niets meer te betalen en over te stappen naar de kabel. Dan heb ik volgens mij niets meer met KPN te maken. Ik heb wel nog een jaarcontract tot augustus 2007, maar als ik gewoon niet betaal zullen ze me wel afsluiten, maar dat geeft dan niets als ik via de kabel internet en bel. Ik had bij mijn abonnement ook voor 10 euro vrij bellen, maar ook dat werkt niet goed.
Zijn er meerdere mensen die deze klacht hebben en zijn er ook mensen die de gok gewaagd heben en niets meer betaald hebben en de overstap gedaan naar de kabel.
Ik ben normaal geen wanbetaler en zal mij altijd aan mijn verplichtingen houden, maar dit wordt zelfs mij te gek.
Ik hoop op reacties,
Groetjes,
Ronald