Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Geplaatst: 23 okt 2006 22:09
Beste mensen,
ik lees veel negatieve dingen over speedlinq en kan hier tegenwoordig over meepraten. Het lijkt mij een goed idee om alle klachten in één topic te verzamelen. Het wordt echt tijd dat deze provider eens aangepakt wordt want ze besteeld een heleboel mensen.
Hier zijn mijn problemen met speedlinq:
- 3 / '06 - Actievoucher om aansluitkosten terug te krijgen opgestuurd. 2x ontvangsbevestiging actievoucher op website gevraagd.
REACTIE VIA EMAIL:
Beste meneer Jonk,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Conform de actievoorwaarden is er geen correspondentie mogelijk over de
uitbetaling van actiekortingen, als de actievoucher niet ontvangen is, en
er geen ontvangstbevestiging is aangevraagd.
We zijn bereid een uitzondering voor u te maken, en de actiekorting toch
uit te betalen, als u uw abonnement na de minimumduur met 12 maanden wilt
verlengen. We horen graag of u hierop in wilt gaan. U kunt dit aangeven via
het formulier onderaan deze pagina: http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
(Klik op "dit formulier")
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Shana
2x gebeld met helpdesk a 0,70 / min. Medewerkers zeiden dat het even kon duren. Veel geduld gehad met speedlinq, ging er vanuit dat zulke dingen tijd kostten bij speedlinq (ook aldus speedlinq) en ben geduldige klant geweest. 2e keer bellen: advies medewerker om opnieuw in te sturen, er raakten wel vaker dingen zoek bij speedlinq aldus medewerker! Zo gezegd zo gedaan:
- 7 / '06 - Tweede actievoucher opgestuurd. periode 7 / '06 tot 10 / '06 3x aan de helpdesk gehangen a 0,70 / min. Vriendelijk geholpen alle keren, het zou geregeld worden. Tevens nog maar eens ontvangsbevestiging van actievoucher aangevraagd op de website.
- Vandaag 23/10 bericht in mijn mailbox:
Geachte heer/mevrouw,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Wij hebben uw actievoucher ontvangen op 11-07-2006 De uiterste inzenddatum
was echter 31-03-2006 Deze datum stond vermeld op de voucher, en in de
actievoorwaarden. Wij kunnen uw voucher daarom helaas niet meer honoreren,
en de actiekorting niet uitbetalen.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Jennifer
- Nou breekt mij dus de klomp. Eerst was alles koek en ei en nu (23/10!)krijg ik dus dit te lezen. Ik wilde een reactie terugsturen naar [email protected] dat mij vandaag dit bericht stuurde, maar ik kreeg gelijk een mailtje terug dat het email adres [email protected] vanaf heden niet meer in gebruik is.
- Er is geen emailadres meer waarop speedlinq is te bereiken. Speedlinq is alleen nog maar te bereiken via 70 cent telefoonnummer en via de post.
- Duidelijk is geworden dat de administratie van speedlinq ook ontzettend slecht is.
In conclusie:
Ben dus flink gepakt door speedlinq en zou het dan ook ontzettend waarderen als er actie tegen speedlinq ondernomen werd. Ik roep dan ook iedereen op om zijn klacht tegen speedlinq hier te plaatsen! Ze maken er echt een potje van en zijn nog niet teruggefloten.
Met vriendelijk groet,
Guido Jonk.
ik lees veel negatieve dingen over speedlinq en kan hier tegenwoordig over meepraten. Het lijkt mij een goed idee om alle klachten in één topic te verzamelen. Het wordt echt tijd dat deze provider eens aangepakt wordt want ze besteeld een heleboel mensen.
Hier zijn mijn problemen met speedlinq:
- 3 / '06 - Actievoucher om aansluitkosten terug te krijgen opgestuurd. 2x ontvangsbevestiging actievoucher op website gevraagd.
REACTIE VIA EMAIL:
Beste meneer Jonk,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Conform de actievoorwaarden is er geen correspondentie mogelijk over de
uitbetaling van actiekortingen, als de actievoucher niet ontvangen is, en
er geen ontvangstbevestiging is aangevraagd.
We zijn bereid een uitzondering voor u te maken, en de actiekorting toch
uit te betalen, als u uw abonnement na de minimumduur met 12 maanden wilt
verlengen. We horen graag of u hierop in wilt gaan. U kunt dit aangeven via
het formulier onderaan deze pagina: http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
(Klik op "dit formulier")
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Shana
2x gebeld met helpdesk a 0,70 / min. Medewerkers zeiden dat het even kon duren. Veel geduld gehad met speedlinq, ging er vanuit dat zulke dingen tijd kostten bij speedlinq (ook aldus speedlinq) en ben geduldige klant geweest. 2e keer bellen: advies medewerker om opnieuw in te sturen, er raakten wel vaker dingen zoek bij speedlinq aldus medewerker! Zo gezegd zo gedaan:
- 7 / '06 - Tweede actievoucher opgestuurd. periode 7 / '06 tot 10 / '06 3x aan de helpdesk gehangen a 0,70 / min. Vriendelijk geholpen alle keren, het zou geregeld worden. Tevens nog maar eens ontvangsbevestiging van actievoucher aangevraagd op de website.
- Vandaag 23/10 bericht in mijn mailbox:
Geachte heer/mevrouw,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Wij hebben uw actievoucher ontvangen op 11-07-2006 De uiterste inzenddatum
was echter 31-03-2006 Deze datum stond vermeld op de voucher, en in de
actievoorwaarden. Wij kunnen uw voucher daarom helaas niet meer honoreren,
en de actiekorting niet uitbetalen.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Jennifer
- Nou breekt mij dus de klomp. Eerst was alles koek en ei en nu (23/10!)krijg ik dus dit te lezen. Ik wilde een reactie terugsturen naar [email protected] dat mij vandaag dit bericht stuurde, maar ik kreeg gelijk een mailtje terug dat het email adres [email protected] vanaf heden niet meer in gebruik is.
- Er is geen emailadres meer waarop speedlinq is te bereiken. Speedlinq is alleen nog maar te bereiken via 70 cent telefoonnummer en via de post.
- Duidelijk is geworden dat de administratie van speedlinq ook ontzettend slecht is.
In conclusie:
Ben dus flink gepakt door speedlinq en zou het dan ook ontzettend waarderen als er actie tegen speedlinq ondernomen werd. Ik roep dan ook iedereen op om zijn klacht tegen speedlinq hier te plaatsen! Ze maken er echt een potje van en zijn nog niet teruggefloten.
Met vriendelijk groet,
Guido Jonk.