LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Beste mensen,
ik lees veel negatieve dingen over speedlinq en kan hier tegenwoordig over meepraten. Het lijkt mij een goed idee om alle klachten in één topic te verzamelen. Het wordt echt tijd dat deze provider eens aangepakt wordt want ze besteeld een heleboel mensen.
Hier zijn mijn problemen met speedlinq:
- 3 / '06 - Actievoucher om aansluitkosten terug te krijgen opgestuurd. 2x ontvangsbevestiging actievoucher op website gevraagd.
REACTIE VIA EMAIL:
Beste meneer Jonk,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Conform de actievoorwaarden is er geen correspondentie mogelijk over de
uitbetaling van actiekortingen, als de actievoucher niet ontvangen is, en
er geen ontvangstbevestiging is aangevraagd.
We zijn bereid een uitzondering voor u te maken, en de actiekorting toch
uit te betalen, als u uw abonnement na de minimumduur met 12 maanden wilt
verlengen. We horen graag of u hierop in wilt gaan. U kunt dit aangeven via
het formulier onderaan deze pagina: http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
(Klik op "dit formulier")
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Shana
2x gebeld met helpdesk a 0,70 / min. Medewerkers zeiden dat het even kon duren. Veel geduld gehad met speedlinq, ging er vanuit dat zulke dingen tijd kostten bij speedlinq (ook aldus speedlinq) en ben geduldige klant geweest. 2e keer bellen: advies medewerker om opnieuw in te sturen, er raakten wel vaker dingen zoek bij speedlinq aldus medewerker! Zo gezegd zo gedaan:
- 7 / '06 - Tweede actievoucher opgestuurd. periode 7 / '06 tot 10 / '06 3x aan de helpdesk gehangen a 0,70 / min. Vriendelijk geholpen alle keren, het zou geregeld worden. Tevens nog maar eens ontvangsbevestiging van actievoucher aangevraagd op de website.
- Vandaag 23/10 bericht in mijn mailbox:
Geachte heer/mevrouw,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Wij hebben uw actievoucher ontvangen op 11-07-2006 De uiterste inzenddatum
was echter 31-03-2006 Deze datum stond vermeld op de voucher, en in de
actievoorwaarden. Wij kunnen uw voucher daarom helaas niet meer honoreren,
en de actiekorting niet uitbetalen.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Jennifer
- Nou breekt mij dus de klomp. Eerst was alles koek en ei en nu (23/10!)krijg ik dus dit te lezen. Ik wilde een reactie terugsturen naar [email protected] dat mij vandaag dit bericht stuurde, maar ik kreeg gelijk een mailtje terug dat het email adres [email protected] vanaf heden niet meer in gebruik is.
- Er is geen emailadres meer waarop speedlinq is te bereiken. Speedlinq is alleen nog maar te bereiken via 70 cent telefoonnummer en via de post.
- Duidelijk is geworden dat de administratie van speedlinq ook ontzettend slecht is.
In conclusie:
Ben dus flink gepakt door speedlinq en zou het dan ook ontzettend waarderen als er actie tegen speedlinq ondernomen werd. Ik roep dan ook iedereen op om zijn klacht tegen speedlinq hier te plaatsen! Ze maken er echt een potje van en zijn nog niet teruggefloten.
Met vriendelijk groet,
Guido Jonk.
ik lees veel negatieve dingen over speedlinq en kan hier tegenwoordig over meepraten. Het lijkt mij een goed idee om alle klachten in één topic te verzamelen. Het wordt echt tijd dat deze provider eens aangepakt wordt want ze besteeld een heleboel mensen.
Hier zijn mijn problemen met speedlinq:
- 3 / '06 - Actievoucher om aansluitkosten terug te krijgen opgestuurd. 2x ontvangsbevestiging actievoucher op website gevraagd.
REACTIE VIA EMAIL:
Beste meneer Jonk,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Conform de actievoorwaarden is er geen correspondentie mogelijk over de
uitbetaling van actiekortingen, als de actievoucher niet ontvangen is, en
er geen ontvangstbevestiging is aangevraagd.
We zijn bereid een uitzondering voor u te maken, en de actiekorting toch
uit te betalen, als u uw abonnement na de minimumduur met 12 maanden wilt
verlengen. We horen graag of u hierop in wilt gaan. U kunt dit aangeven via
het formulier onderaan deze pagina: http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
(Klik op "dit formulier")
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Shana
2x gebeld met helpdesk a 0,70 / min. Medewerkers zeiden dat het even kon duren. Veel geduld gehad met speedlinq, ging er vanuit dat zulke dingen tijd kostten bij speedlinq (ook aldus speedlinq) en ben geduldige klant geweest. 2e keer bellen: advies medewerker om opnieuw in te sturen, er raakten wel vaker dingen zoek bij speedlinq aldus medewerker! Zo gezegd zo gedaan:
- 7 / '06 - Tweede actievoucher opgestuurd. periode 7 / '06 tot 10 / '06 3x aan de helpdesk gehangen a 0,70 / min. Vriendelijk geholpen alle keren, het zou geregeld worden. Tevens nog maar eens ontvangsbevestiging van actievoucher aangevraagd op de website.
- Vandaag 23/10 bericht in mijn mailbox:
Geachte heer/mevrouw,
In reactie op uw vraag omtrent de actiekorting kunnen we u het volgende
berichten.
Wij hebben uw actievoucher ontvangen op 11-07-2006 De uiterste inzenddatum
was echter 31-03-2006 Deze datum stond vermeld op de voucher, en in de
actievoorwaarden. Wij kunnen uw voucher daarom helaas niet meer honoreren,
en de actiekorting niet uitbetalen.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Jennifer
- Nou breekt mij dus de klomp. Eerst was alles koek en ei en nu (23/10!)krijg ik dus dit te lezen. Ik wilde een reactie terugsturen naar [email protected] dat mij vandaag dit bericht stuurde, maar ik kreeg gelijk een mailtje terug dat het email adres [email protected] vanaf heden niet meer in gebruik is.
- Er is geen emailadres meer waarop speedlinq is te bereiken. Speedlinq is alleen nog maar te bereiken via 70 cent telefoonnummer en via de post.
- Duidelijk is geworden dat de administratie van speedlinq ook ontzettend slecht is.
In conclusie:
Ben dus flink gepakt door speedlinq en zou het dan ook ontzettend waarderen als er actie tegen speedlinq ondernomen werd. Ik roep dan ook iedereen op om zijn klacht tegen speedlinq hier te plaatsen! Ze maken er echt een potje van en zijn nog niet teruggefloten.
Met vriendelijk groet,
Guido Jonk.
Laatst gewijzigd door guidoj op 23 okt 2006 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Beste mensen,
Hier alvast een opsomming met een aantal van de (terugkerende) klachten, uit andere topics van dit forum:
- Opzeggen gaat moeizaam via 70ct/min telefoonnummer
- Agressief incassobeleid
- Actievouchers raken “zoek”
- Kostten die retour zouden worden gegeven worden niet retour gegeven (modem, aansluitkosten) Speedlinq komt haar klanten hierin niet tegemoet
- Na opzeggen aanmaningen voor abonnementskosten
- Brutale en grove klantenservice
- Geen levering binnen 4 weken
- Dure helpdesk, klanten lang aan de lijn
Met vriendelijke groet,
Guido Jonk.
Hier alvast een opsomming met een aantal van de (terugkerende) klachten, uit andere topics van dit forum:
- Opzeggen gaat moeizaam via 70ct/min telefoonnummer
- Agressief incassobeleid
- Actievouchers raken “zoek”
- Kostten die retour zouden worden gegeven worden niet retour gegeven (modem, aansluitkosten) Speedlinq komt haar klanten hierin niet tegemoet
- Na opzeggen aanmaningen voor abonnementskosten
- Brutale en grove klantenservice
- Geen levering binnen 4 weken
- Dure helpdesk, klanten lang aan de lijn
Met vriendelijke groet,
Guido Jonk.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Een koopje dacht ik, maar achteraf blijken het ordinaire electronische colporteurs te zijn. Je vult een aanvraag in en je zit er aanvast, wanneer je niet tijdig reageert.
Volgens de wet Koop op Afstand kun je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden deze ongedaan maken. Ik was echter te laat.
Ik wilde van het abonnement af, maar dat ging niet zonder de nodige moeite.
Je belt om te beginnen al standaard voor € 7 want zolang sta je gemiddeld in de wacht. Daarna moet je nog je beklag doen. We zijn zo goedkoop ... enz, maar wat niet uit de lengte komt: tel uit je verlies.
Opzeggen kon niet: na 7 dagen zit je er aan vast.
Ik had me bij de overeenkomst neergelegd, want de enige mogelijkheid bij Speedlinq is de telefoon; dat wordt een duur grapje. Uitzingen?!
Ik heb na 30 dagen nog geen modem. Wel een factuur. Dit is een bewerkte versie die ik terug wilde sturen...
1e is er geen mogelijkheid om via e-mail te reageeren, we snappen wel waarom....
----- Forwarded message from <[email protected]> -----
Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Wij vragen je dit niet te beantwoorden.
-----------------------------------------------
L.S.
Vanaf heden is het emailadres [email protected] niet meer in gebruik.
Zoals we eerder hebben aangegeven, heeft Speedlinq nu het nieuwe vraag en antwoord / FAQ systeem ingevoerd.
Dit betekent dat je voortaan nog makkelijker een antwoord vindt op je vraag.
Mocht de overgang naar het nieuwe systeem in het begin niet soepel verlopen, dan bieden wij hiervoor bij voorbaat onze excuses aan.
Voor ons nieuwe vraag en antwoord / FAQ systeem, ga je naar www.speedlinq.nl/faq
-----------------------------------------------
This is an automatically generated message. Please do not reply.
This e-mailadress ([email protected]) is an unmonitored alias. Please use our FAQ system (www.speedlinq.nl/FAQ) to find the answer you are looking for.
-----------------------------------------------
-----Original Message-----
From: "[email protected]" <[email protected]>
Sent: Wednesday, October 25, 2006 10:23 PM
To: "[email protected]" <[email protected]>
Subject: Re: opzegging ontvangen
In reply to Financiele administratie Speedlinq <[email protected]> on Wed Oct 25 20:38:17 2006:
> Speedlinq BV
> Postbus 136
> 2270 AC Voorburg
>
> Dhr M van Noort
>
>
>
>
> Datum : 25 oktober 2006
> Betreft : Incasso factuur 2002 6234 6096 7565.
>
>
> Beste meneer van Noort,
>
> Het bedrag van onderstaand gespecificeerde factuur zal binnenkort van
> je rekening nummer xxxxxx worden afgeschreven.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Speedlinq
> Financiele administratie
>
>
> FACTUUR
> ======================================================================
> ======
>
> Factuurnummer : 2002 6234 6096 7565
>
> Factuurdatum : 25-10-2006
> Debiteurnummer : 060908379
>
> St. Bedrag Datum Omschrijving
> ----------------------------------------------------------------------
> --
> - -
> 1 89,00 sp697872 ADSL aansluitkosten,
> zie actievoorwaarden
> 1 17,38 05-10-2006 / 31-10-2006 sp697872 ADSL Comfort 4096
> (4096/1024 Kbit/s) speed special
> 1 19,95 01-11-2006 / 30-11-2006 sp697872 ADSL Comfort 4096
> (4096/1024 Kbit/s) speed special
> ----------------------------------------------------------------------
> --
> - -
>
> EUR 126,33 Totaal faktuurbedrag inclusief 20,18 btw.
>
> ======================================================================
> ======
>
> EUR 126,33 Totaal te voldoen
>
> ======================================================================
> ======
>
> Voor vragen over je factuur kijk je op:
> http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
> Zoekwoord: factuur. Of bel met onze administratieve helpdesk op
> 0900-7733354.
>
>
> Speedlinq BV
>
> ABN-AMRO Bank : 62.99.92.223 Den Haag
> Kvk nummer : 27249272
> BTW nummer : NL 8109.12.090.B01
> Web : www.speedlinq.nl
Dit is mijn reactie
LS,
ik wil u bij deze kennis geven, dat ik niet het voornemen heb om de factuur te voldoen en wel om de volgende redenen:
Ten eerste geldt in Nederland het BTW % niet zoals in deze e-mail wordt gesteld, namelijk het percentage van 20,18%. Ik beschouw deze factuur als niet geldig.
Zie ook: http://ec.europa.eu/netherlands/almdeel ... _b/btw.htm
Ten tweede heb ik tot heden nog steeds geen modem ontvangen ondanks telefonisch contact met de helpdesk; deze zou zo spoedig mogelijk worden afgestuurd.
Gelet op de Wet Koop op Afstand waarin staat, dat Speedlinq (de verkoper) binnen 30 dagen zijn/haar diensten moet leveren, (en dus ook het modem), kan ik stellen, dat Speedlinq zich niet aan de afspraken heeft gehouden.
Speedlinq in gebreke is gebleven en kan er dus geen sprake meer kan zijn van een overeenkomst tussen beide partijen: Speedlinq vs. M van Noort.
ad 1. Zie ook uw schrijven 13 september 2006 kenmerk sp697872 ad. 2 Zie ook http://www.jurofoon.nl/nieuws/documente ... 005_p2.pdf
Mocht u tot incasso overgaan, dan zal ik deze ongedaan maken en mij verder beraden op juridische stappen. In de tussentijd geef ik u nog de gelegenheid om voor zaterdag 28 oktober hierop te reageren. Bij geen tegenbericht beschouw ik dit als instemming van bovenstaande van uw kant.
PS. een kopie van deze e-mail zal ook aangetekend naar u worden verstuurd.
Marco van Noort.
Helaas kreeg ik geen contact via de e-mail zoals je kunt lezen; deze tekst is dus gedateerd. Maar ik ga alsnog een aangetekende brief hievan versturen en blijf mijn bankrekening in de gaten houden.
Ik heb via internet bij mijn bank een zogenaamde storno geplaats om het geld wat Speedlinq heeft afgeschreven terug te halen.
Wanneer je denkt dat het e.e.a niet klopt bij een automatsche incasso, maak dan gebruik van de storno mogelijkheid!
Laat het er maar op aankomen.
Ten slotte zoekn ze nog...
Bedrijf
Speedlinq
Afdeling
Legal
Functienaam
Parttime juridisch medewerker consumentenzaken
Vergoeding
In overleg
Land
Nederland
Provincie
Zuid-Holland
Standplaats
's-Gravenhage
Jouw uitdagingen:
· Speedlinq is een jonge Internet Service Provider voor de particuliere markt. Het bedrijf is volop in ontwikkeling en introduceert steeds nieuwe diensten zoals Speedlinq Bellen en Televisie. Bij Speedlinq werken veel jonge, flexibele en enthousiaste mensen die gemakkelijk en veelvuldig samenwerken.
· Jouw taak is de afwikkeling van consumentenzaken.
· Je geeft een juridisch oordeel over de geschillen en eventuele andere juridische vragen van uit de operationele organisatie.
· Je hebt veelvuldig contact met advocaten. Je reageert op de correspondentie en staat de advocaten telefonisch te woord.
· Maandelijks brengt Speedlinq nieuwe acties in de markt. Voor deze acties stel je actievoorwaarden op.
· Zo nodig ben je inzetbaar voor juridische ondersteuning bij grotere projecten.
· Je werkt samen met de rest van de organisatie en het incassobureau.
· Uitgangspunt is dat je de belangen van Speedlinq behartigt en daarbij streeft naar een optimaal resultaat. Hierbij maak je uiteraard een afweging tussen juridische belangen en bedrijfsbelangen.
Jouw inbreng:
· Instelling: je bent een aanpakker, proactief en leergierig.
· Communicatieve vaardigheden: je bent goed in woord en geschrift en hebt overtuigingskracht.
· Afhandeling werkzaamheden: je hebt een sterk analytisch vermogen, bent kritisch en praktisch ingesteld. Je gaat systematisch en zorgvuldig te werk, maar bent ook in staat om creatief met zaken om te gaan.
· Bedrijfsmatig denken: je bent in staat om goed samenwerken en houdt te allen tijde het bedrijfsbelang in het oog en bent daardoor klantgericht en commercieel.
Jouw achtergrond:
· Minimaal 3 jaar afgerond van WO Rechten of een juridische hbo opleiding.
· Het vak burgerlijk recht behaald.
· Kennis van consumentenrecht en telecommunicatierecht is een pre.
Solliciteren?
Je sollicitatie kun je versturen aan [email protected].
Nog vragen?
Laat dan je contactgegevens achter op [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!
PAK AAN DIE GASTEN
Marco[/b]
Volgens de wet Koop op Afstand kun je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden deze ongedaan maken. Ik was echter te laat.
Ik wilde van het abonnement af, maar dat ging niet zonder de nodige moeite.
Je belt om te beginnen al standaard voor € 7 want zolang sta je gemiddeld in de wacht. Daarna moet je nog je beklag doen. We zijn zo goedkoop ... enz, maar wat niet uit de lengte komt: tel uit je verlies.
Opzeggen kon niet: na 7 dagen zit je er aan vast.
Ik had me bij de overeenkomst neergelegd, want de enige mogelijkheid bij Speedlinq is de telefoon; dat wordt een duur grapje. Uitzingen?!
Ik heb na 30 dagen nog geen modem. Wel een factuur. Dit is een bewerkte versie die ik terug wilde sturen...
1e is er geen mogelijkheid om via e-mail te reageeren, we snappen wel waarom....
----- Forwarded message from <[email protected]> -----
Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Wij vragen je dit niet te beantwoorden.
-----------------------------------------------
L.S.
Vanaf heden is het emailadres [email protected] niet meer in gebruik.
Zoals we eerder hebben aangegeven, heeft Speedlinq nu het nieuwe vraag en antwoord / FAQ systeem ingevoerd.
Dit betekent dat je voortaan nog makkelijker een antwoord vindt op je vraag.
Mocht de overgang naar het nieuwe systeem in het begin niet soepel verlopen, dan bieden wij hiervoor bij voorbaat onze excuses aan.
Voor ons nieuwe vraag en antwoord / FAQ systeem, ga je naar www.speedlinq.nl/faq
-----------------------------------------------
This is an automatically generated message. Please do not reply.
This e-mailadress ([email protected]) is an unmonitored alias. Please use our FAQ system (www.speedlinq.nl/FAQ) to find the answer you are looking for.
-----------------------------------------------
-----Original Message-----
From: "[email protected]" <[email protected]>
Sent: Wednesday, October 25, 2006 10:23 PM
To: "[email protected]" <[email protected]>
Subject: Re: opzegging ontvangen
In reply to Financiele administratie Speedlinq <[email protected]> on Wed Oct 25 20:38:17 2006:
> Speedlinq BV
> Postbus 136
> 2270 AC Voorburg
>
> Dhr M van Noort
>
>
>
>
> Datum : 25 oktober 2006
> Betreft : Incasso factuur 2002 6234 6096 7565.
>
>
> Beste meneer van Noort,
>
> Het bedrag van onderstaand gespecificeerde factuur zal binnenkort van
> je rekening nummer xxxxxx worden afgeschreven.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Speedlinq
> Financiele administratie
>
>
> FACTUUR
> ======================================================================
> ======
>
> Factuurnummer : 2002 6234 6096 7565
>
> Factuurdatum : 25-10-2006
> Debiteurnummer : 060908379
>
> St. Bedrag Datum Omschrijving
> ----------------------------------------------------------------------
> --
> - -
> 1 89,00 sp697872 ADSL aansluitkosten,
> zie actievoorwaarden
> 1 17,38 05-10-2006 / 31-10-2006 sp697872 ADSL Comfort 4096
> (4096/1024 Kbit/s) speed special
> 1 19,95 01-11-2006 / 30-11-2006 sp697872 ADSL Comfort 4096
> (4096/1024 Kbit/s) speed special
> ----------------------------------------------------------------------
> --
> - -
>
> EUR 126,33 Totaal faktuurbedrag inclusief 20,18 btw.
>
> ======================================================================
> ======
>
> EUR 126,33 Totaal te voldoen
>
> ======================================================================
> ======
>
> Voor vragen over je factuur kijk je op:
> http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
> Zoekwoord: factuur. Of bel met onze administratieve helpdesk op
> 0900-7733354.
>
>
> Speedlinq BV
>
> ABN-AMRO Bank : 62.99.92.223 Den Haag
> Kvk nummer : 27249272
> BTW nummer : NL 8109.12.090.B01
> Web : www.speedlinq.nl
Dit is mijn reactie
LS,
ik wil u bij deze kennis geven, dat ik niet het voornemen heb om de factuur te voldoen en wel om de volgende redenen:
Ten eerste geldt in Nederland het BTW % niet zoals in deze e-mail wordt gesteld, namelijk het percentage van 20,18%. Ik beschouw deze factuur als niet geldig.
Zie ook: http://ec.europa.eu/netherlands/almdeel ... _b/btw.htm
Ten tweede heb ik tot heden nog steeds geen modem ontvangen ondanks telefonisch contact met de helpdesk; deze zou zo spoedig mogelijk worden afgestuurd.
Gelet op de Wet Koop op Afstand waarin staat, dat Speedlinq (de verkoper) binnen 30 dagen zijn/haar diensten moet leveren, (en dus ook het modem), kan ik stellen, dat Speedlinq zich niet aan de afspraken heeft gehouden.
Speedlinq in gebreke is gebleven en kan er dus geen sprake meer kan zijn van een overeenkomst tussen beide partijen: Speedlinq vs. M van Noort.
ad 1. Zie ook uw schrijven 13 september 2006 kenmerk sp697872 ad. 2 Zie ook http://www.jurofoon.nl/nieuws/documente ... 005_p2.pdf
Mocht u tot incasso overgaan, dan zal ik deze ongedaan maken en mij verder beraden op juridische stappen. In de tussentijd geef ik u nog de gelegenheid om voor zaterdag 28 oktober hierop te reageren. Bij geen tegenbericht beschouw ik dit als instemming van bovenstaande van uw kant.
PS. een kopie van deze e-mail zal ook aangetekend naar u worden verstuurd.
Marco van Noort.
Helaas kreeg ik geen contact via de e-mail zoals je kunt lezen; deze tekst is dus gedateerd. Maar ik ga alsnog een aangetekende brief hievan versturen en blijf mijn bankrekening in de gaten houden.
Ik heb via internet bij mijn bank een zogenaamde storno geplaats om het geld wat Speedlinq heeft afgeschreven terug te halen.
Wanneer je denkt dat het e.e.a niet klopt bij een automatsche incasso, maak dan gebruik van de storno mogelijkheid!
Laat het er maar op aankomen.
Ten slotte zoekn ze nog...
Bedrijf
Speedlinq
Afdeling
Legal
Functienaam
Parttime juridisch medewerker consumentenzaken
Vergoeding
In overleg
Land
Nederland
Provincie
Zuid-Holland
Standplaats
's-Gravenhage
Jouw uitdagingen:
· Speedlinq is een jonge Internet Service Provider voor de particuliere markt. Het bedrijf is volop in ontwikkeling en introduceert steeds nieuwe diensten zoals Speedlinq Bellen en Televisie. Bij Speedlinq werken veel jonge, flexibele en enthousiaste mensen die gemakkelijk en veelvuldig samenwerken.
· Jouw taak is de afwikkeling van consumentenzaken.
· Je geeft een juridisch oordeel over de geschillen en eventuele andere juridische vragen van uit de operationele organisatie.
· Je hebt veelvuldig contact met advocaten. Je reageert op de correspondentie en staat de advocaten telefonisch te woord.
· Maandelijks brengt Speedlinq nieuwe acties in de markt. Voor deze acties stel je actievoorwaarden op.
· Zo nodig ben je inzetbaar voor juridische ondersteuning bij grotere projecten.
· Je werkt samen met de rest van de organisatie en het incassobureau.
· Uitgangspunt is dat je de belangen van Speedlinq behartigt en daarbij streeft naar een optimaal resultaat. Hierbij maak je uiteraard een afweging tussen juridische belangen en bedrijfsbelangen.
Jouw inbreng:
· Instelling: je bent een aanpakker, proactief en leergierig.
· Communicatieve vaardigheden: je bent goed in woord en geschrift en hebt overtuigingskracht.
· Afhandeling werkzaamheden: je hebt een sterk analytisch vermogen, bent kritisch en praktisch ingesteld. Je gaat systematisch en zorgvuldig te werk, maar bent ook in staat om creatief met zaken om te gaan.
· Bedrijfsmatig denken: je bent in staat om goed samenwerken en houdt te allen tijde het bedrijfsbelang in het oog en bent daardoor klantgericht en commercieel.
Jouw achtergrond:
· Minimaal 3 jaar afgerond van WO Rechten of een juridische hbo opleiding.
· Het vak burgerlijk recht behaald.
· Kennis van consumentenrecht en telecommunicatierecht is een pre.
Solliciteren?
Je sollicitatie kun je versturen aan [email protected].
Nog vragen?
Laat dan je contactgegevens achter op [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!
PAK AAN DIE GASTEN
Marco[/b]
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
speedling is gewoon een prima provider
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Beste Marconi,cut cut>>> - -
>
> EUR 126,33 Totaal faktuurbedrag inclusief 20,18 btw.
>
> ======================================================================
> ======
>
> EUR 126,33 Totaal te voldoen
>
> ======================================================================
> ======
>
> Voor vragen over je factuur kijk je op:
> http://www.speedlinq.nl/php/faq.php.
> Zoekwoord: factuur. Of bel met onze administratieve helpdesk op
> 0900-7733354.
>
>
> Speedlinq BV
>
> ABN-AMRO Bank : 62.99.92.223 Den Haag
> Kvk nummer : 27249272
> BTW nummer : NL 8109.12.090.B01
> Web : www.speedlinq.nl
Dit is mijn reactie
LS,
ik wil u bij deze kennis geven, dat ik niet het voornemen heb om de factuur te voldoen en wel om de volgende redenen:
Ten eerste geldt in Nederland het BTW % niet zoals in deze e-mail wordt gesteld, namelijk het percentage van 20,18%. Ik beschouw deze factuur als niet geldig.
De meeste mensen die zo'n factuur ontvangen, snappen dat het geen 20,18% is, maar EURO 20,18. En laat dat nou net 19% van 126,33 zijn. Dus ik zou maar uitkijken met die rekening ongeldig te verklaren.
Ikzelf ben een zeer tevreden gebruiker van Speedlinq, al 3 jaar lang.
3 maanden geleden toch opgezegd n.a.v. iets. Niets meer van vernomen, tot 4 dagen voor het verstrijken van het abonnement. Eigenlijk had ik het niet verwacht dat ik nog een opzegbrief zou krijgen van ze. Toen had ik spijt en heb ik toch maar weer een nieuw abonnement gekozen. In drie jaar tijd 1 x een probleem gehad dat snel opgelost was na een best wel duur telefoontje. Wel aanloopproblemen gehad, ik moest te lang wachten. Met de actievouchers is het ook allemaal goed afgelopen
Al met al dus wel goed.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Overigens: wat is dit voor een achterlijke vraagstelling?Bent u tevreden of ontevreden over speedlinq?
Ja
Nee
Als ik ja zeg, ben ik dan tevreden of ontevreden?
Of als ik nee zeg ben ik dan tevreden of ontevreden?
Of is het andersom?????
Misschien is het handig om eerst even na te denken voordat je een poll plaatst.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Het voorlaatste berichtje getuigt in ieder geval van een grote ontevredenheid.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
ik wil hier iedereen *waarschuwen* voor speedlinq, de kleine letters die gebruikt worden,
met mijn ervaringen, en goed te overwegen of je dit wel wilt...
ik heb bijna 1 jaar abonnement 2048/1024, dit was aanbieding a 14,95 per maand (na 1 jaar 1024/512mbit)
ook heb ik van iemand anders ervaring met een speedlinq abonnement.
tot zover mijn ervaringen:
er kan niet gemailed worden naar klantenservice of helpdesk
ze hebben formulieren op de site hiervoor, beperkt en je moet hier je probleem/vraag kunnen vinden
als je formulier gebruikt, wordt er niet op gereageerd(ze zeggen dat t wel 3 weken kan duren)- en als er toch ineens een antwoord krijg, krijg je een standaard mailtje, dat je vraag/probleem vanalles kan zijn- en je beter hun 0900 nummer kunt bellen.
helpdesk/klanten service gaat via 0900 nummer, a 70cent per minuut. via keuze menu, met eerst minuten verhaaltje welkom speedlinq, keuze menu gebruiken (je moet eerst het menu afluisteren, alvorens je door verbonden wordt, 2 menus)
helpdesk, regelmatig veel wachtende, zon 15minuten wachten- kennis matig, je wordt eerst in vaste procedure afgehandeld, proberen - en ergste geval weer terug moeten bellen.
mijn upload snelheid is ineens 512mb ipv 1024, download is nogwel 2048.
dus ik nader eind van kontrakt en kijk naar opzeggen:
opzeggen, als je dit wilt zie je op de link:
http://www.speedlinq.nl/php/contact.php
dit telefoonnummer is fout, je wordt komt gewoon bij technische helpdesk uit, 0900, 70cent per minuut, wachten eer je iemand spreekt hoor je dat dit nummer niet voor opzeggen is
opzeggen gaat via ander telefoonnummer, ook 0900 en 70cent per minuut:
0900-4042404
dit gebeld, krijg je weer dezelfde tijdspanne eer je iemand te spreken krijgt.
opzegtermijn is 1 maand, dus denk je 1 maand voor eindigen kontrakt dat je dit moet doorgeven
maar nee, zo werkt het niet.
kontraktduur is 1jaar + opzegmaand
dan wil ik per die datum opzeggen- nee, dat kan niet, u kunt niet eerder aangeven dat u uw kontrakt wilt opzeggen.... dus moet je later opnieuw bellen, kan niet anders!
alles staat in de algemene voorwaarde- dus lees die goed, en denk na of er geen andere aanbieders zijn die met zelfde maandlast en beter te bereiken zijn.
schriftelijk of andere manieren opzeggen kan niet, dat vind ik ook zon vreemde voorwaarde:
Procedure opzeggen abonnement
antwoord: Wanneer u telefonisch hebt opgezegd zorgt Speedlinq ervoor dat het netwerk het ADSL signaal van de lijn afhaalt. Dit gebeurt aan het einde van de maand waarin de opzegtermijn eindigt. Speedlinq behandelt een opzegging alleen indien er geen openstaande facturen zijn.
Faxen, brieven et cetera vallen buiten de procedure en kunnen daarom niet in behandeling worden genomen.
Je ontvangt altijd een bevestiging van je opzegging in je Speedlinq mailbox.
Opzeggen kan uitsluitend telefonisch via het nummer: 0900 - 4042404 (€ 0,70 p/m)
voor meer details lees de FAQ,
De meest gestelde vragen
http://www.speedlinq.nl/php/faqfirst.php
MAAR let op, en lees meer op in het aparte item op deze pagina:
Mijn vraag staat er niet bij: Klik hier voor antwoord op de overige vragen http://www.speedlinq.nl/php/faq.php
je kunt zeggen, speedlinq is goedkoop - en ik moet niet zo klagen
maar ik vind naarmate ik ze meer nodig heb, de voorwaarde steeds gekker worden,
en de manier waarop ze werken, goed onbereikbaar, alleenmaar via 0900 nummer
ik 70ct belachelijk vind, je bent zo 15min bezig, eur.10,- kwijt
hiet financiele gewin middels dit telefoonnummer en andere mogelijkheden uitsluiten vind gewoon belachelijk. je kan niet kiezen.
ik ga er weg- raad het een ieder af-
en er tegenwoordig genoeg concurrentie is die dit veel netter doen
zo zie ik nu genoeg alternatieven
ik kan er nog genoeg meer over vertellen, aansluiten duurde ook 3 maanden(en zonder internet zitten!) maar ik denk zo genoeg wel even vermeld te hebben.
met mijn ervaringen, en goed te overwegen of je dit wel wilt...
ik heb bijna 1 jaar abonnement 2048/1024, dit was aanbieding a 14,95 per maand (na 1 jaar 1024/512mbit)
ook heb ik van iemand anders ervaring met een speedlinq abonnement.
tot zover mijn ervaringen:
er kan niet gemailed worden naar klantenservice of helpdesk
ze hebben formulieren op de site hiervoor, beperkt en je moet hier je probleem/vraag kunnen vinden
als je formulier gebruikt, wordt er niet op gereageerd(ze zeggen dat t wel 3 weken kan duren)- en als er toch ineens een antwoord krijg, krijg je een standaard mailtje, dat je vraag/probleem vanalles kan zijn- en je beter hun 0900 nummer kunt bellen.
helpdesk/klanten service gaat via 0900 nummer, a 70cent per minuut. via keuze menu, met eerst minuten verhaaltje welkom speedlinq, keuze menu gebruiken (je moet eerst het menu afluisteren, alvorens je door verbonden wordt, 2 menus)
helpdesk, regelmatig veel wachtende, zon 15minuten wachten- kennis matig, je wordt eerst in vaste procedure afgehandeld, proberen - en ergste geval weer terug moeten bellen.
mijn upload snelheid is ineens 512mb ipv 1024, download is nogwel 2048.
dus ik nader eind van kontrakt en kijk naar opzeggen:
opzeggen, als je dit wilt zie je op de link:
http://www.speedlinq.nl/php/contact.php
dit telefoonnummer is fout, je wordt komt gewoon bij technische helpdesk uit, 0900, 70cent per minuut, wachten eer je iemand spreekt hoor je dat dit nummer niet voor opzeggen is
opzeggen gaat via ander telefoonnummer, ook 0900 en 70cent per minuut:
0900-4042404
dit gebeld, krijg je weer dezelfde tijdspanne eer je iemand te spreken krijgt.
opzegtermijn is 1 maand, dus denk je 1 maand voor eindigen kontrakt dat je dit moet doorgeven
maar nee, zo werkt het niet.
kontraktduur is 1jaar + opzegmaand
dan wil ik per die datum opzeggen- nee, dat kan niet, u kunt niet eerder aangeven dat u uw kontrakt wilt opzeggen.... dus moet je later opnieuw bellen, kan niet anders!
alles staat in de algemene voorwaarde- dus lees die goed, en denk na of er geen andere aanbieders zijn die met zelfde maandlast en beter te bereiken zijn.
schriftelijk of andere manieren opzeggen kan niet, dat vind ik ook zon vreemde voorwaarde:
Procedure opzeggen abonnement
antwoord: Wanneer u telefonisch hebt opgezegd zorgt Speedlinq ervoor dat het netwerk het ADSL signaal van de lijn afhaalt. Dit gebeurt aan het einde van de maand waarin de opzegtermijn eindigt. Speedlinq behandelt een opzegging alleen indien er geen openstaande facturen zijn.
Faxen, brieven et cetera vallen buiten de procedure en kunnen daarom niet in behandeling worden genomen.
Je ontvangt altijd een bevestiging van je opzegging in je Speedlinq mailbox.
Opzeggen kan uitsluitend telefonisch via het nummer: 0900 - 4042404 (€ 0,70 p/m)
voor meer details lees de FAQ,
De meest gestelde vragen
http://www.speedlinq.nl/php/faqfirst.php
MAAR let op, en lees meer op in het aparte item op deze pagina:
Mijn vraag staat er niet bij: Klik hier voor antwoord op de overige vragen http://www.speedlinq.nl/php/faq.php
je kunt zeggen, speedlinq is goedkoop - en ik moet niet zo klagen
maar ik vind naarmate ik ze meer nodig heb, de voorwaarde steeds gekker worden,
en de manier waarop ze werken, goed onbereikbaar, alleenmaar via 0900 nummer
ik 70ct belachelijk vind, je bent zo 15min bezig, eur.10,- kwijt
hiet financiele gewin middels dit telefoonnummer en andere mogelijkheden uitsluiten vind gewoon belachelijk. je kan niet kiezen.
ik ga er weg- raad het een ieder af-
en er tegenwoordig genoeg concurrentie is die dit veel netter doen
zo zie ik nu genoeg alternatieven
ik kan er nog genoeg meer over vertellen, aansluiten duurde ook 3 maanden(en zonder internet zitten!) maar ik denk zo genoeg wel even vermeld te hebben.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ben een hele tijd tevreden geweest, totdat ik de helpdesk nodig had.
Afgelopen week zag ik wat aanbiedingen voor nieuwe klanten op de site van speedlinq, dus ik dacht laat ik eens even bellen en kijken of ik als bestaande klant ook deels hier een graantje van mocht meepikken.
Als eerste belde ik de klantenservice en stond 5-10 minuten in de wacht. vervolgens kreeg ik een onervaren dame aan de lijn die dit eerst moest uitzoeken(2- 3 min. weg). Antwoord: nee helaas niet mogelijk.
Hierop vroeg ik wat voor abbonnementen ze voor hun reeds bestaande klanten hebben. Antwoord: weet ik niet, ik ga dat even navragen (weer 2- 3 min. weg)
was ze terug antwoorde ze: wij kunnen u daarmee niet helpen. u moet daarvoor de opzeglijn bellen en vragen wat voor aanbieding zij voor u kunnen maken.
Ik dacht nou ja dat zal wel zo zijn dus opzeglijn gebeld en hier werd tot twee keer toe meer na dan 5 min wachten de lijn verbroken.
Pissig als dat ik was weer de klantenservice gebeld en een klacht achtergelaten en een verzoek om de minuten retour te krijgen. Al met al was ik meer dan een half uur kwijt en had nog steeds geen antwoord.
De volgende dag zag ik op het internet een hele mooie aanbieding van een andere provider.
Dus belde ik met mijn stomme kop naar speedlinq opzeglijn en kreeg na 5 minuten een medewerker te pakken. Aan hem vroeg ik of ik buiten mijn minimale contractperiode zat en kreeg heel netjes antwoord. vervolgens vroeg ik naar de aanbiedingen die men voor bestaande klanten hadden en kreeg een heel mooi aanbod toegewezen. Dit heb ik nog laten bevestigen aan zijn projectleider. Maar ik kreeg wel te horen dat ik hiervoor wel contact moest opnemen met de klantenservice!?! Nou ja ik noteerde de namen van de helpdesk medewerker en die van de projectleider en belde weer naar de klantenservice . De klantenservice wist hier niets vanaf en vond dat hetgeen wat mij werd aangeboden niet haalbaar was!?! Nou ja weer een klacht achtergelaten.
kreeg ik de volgende ochtend een mailtje:
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer Eskisagir,
In antwoord op uw klacht kunnen wij u als volgt berichten:
Helaas is het voor Speedlinq niet mogelijk om én een voordelig maandbedrag
én een voordelig tarief voor de klantenservice aan te bieden.
Speedlinq heeft er voor gekozen scherp geprijsde abonnementen aan te bieden
waarin de kosten voor de klantenservice niet in doorberekend zijn. Hierdoor
kan Speedlinq u een voordelig tarief blijven aanbieden.
Derhalve kan Speedlinq uw verzoek voor vergoeding van kosten voor de
klantenservice niet honoreren.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Joyce van de Rijt
---------------------------------------
De afgelopen dagen ben ik bijelkaar bijna een uur voor niks aan het bellen geweest!!!
Wat kan ik eraan doen om mijn zuurverdiende centjes terug te vorderen?
Wel heb ik mij direct aangemeld bij een andere provider die en goedkoper is en een helpdesk heeft tegen lokaal tarief.
Nu moet ik alleen nog die waardeloze opzeglijn bellen om mijn abbo stop te zetten .
Afgelopen week zag ik wat aanbiedingen voor nieuwe klanten op de site van speedlinq, dus ik dacht laat ik eens even bellen en kijken of ik als bestaande klant ook deels hier een graantje van mocht meepikken.
Als eerste belde ik de klantenservice en stond 5-10 minuten in de wacht. vervolgens kreeg ik een onervaren dame aan de lijn die dit eerst moest uitzoeken(2- 3 min. weg). Antwoord: nee helaas niet mogelijk.
Hierop vroeg ik wat voor abbonnementen ze voor hun reeds bestaande klanten hebben. Antwoord: weet ik niet, ik ga dat even navragen (weer 2- 3 min. weg)
was ze terug antwoorde ze: wij kunnen u daarmee niet helpen. u moet daarvoor de opzeglijn bellen en vragen wat voor aanbieding zij voor u kunnen maken.
Ik dacht nou ja dat zal wel zo zijn dus opzeglijn gebeld en hier werd tot twee keer toe meer na dan 5 min wachten de lijn verbroken.
Pissig als dat ik was weer de klantenservice gebeld en een klacht achtergelaten en een verzoek om de minuten retour te krijgen. Al met al was ik meer dan een half uur kwijt en had nog steeds geen antwoord.
De volgende dag zag ik op het internet een hele mooie aanbieding van een andere provider.
Dus belde ik met mijn stomme kop naar speedlinq opzeglijn en kreeg na 5 minuten een medewerker te pakken. Aan hem vroeg ik of ik buiten mijn minimale contractperiode zat en kreeg heel netjes antwoord. vervolgens vroeg ik naar de aanbiedingen die men voor bestaande klanten hadden en kreeg een heel mooi aanbod toegewezen. Dit heb ik nog laten bevestigen aan zijn projectleider. Maar ik kreeg wel te horen dat ik hiervoor wel contact moest opnemen met de klantenservice!?! Nou ja ik noteerde de namen van de helpdesk medewerker en die van de projectleider en belde weer naar de klantenservice . De klantenservice wist hier niets vanaf en vond dat hetgeen wat mij werd aangeboden niet haalbaar was!?! Nou ja weer een klacht achtergelaten.
kreeg ik de volgende ochtend een mailtje:
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer Eskisagir,
In antwoord op uw klacht kunnen wij u als volgt berichten:
Helaas is het voor Speedlinq niet mogelijk om én een voordelig maandbedrag
én een voordelig tarief voor de klantenservice aan te bieden.
Speedlinq heeft er voor gekozen scherp geprijsde abonnementen aan te bieden
waarin de kosten voor de klantenservice niet in doorberekend zijn. Hierdoor
kan Speedlinq u een voordelig tarief blijven aanbieden.
Derhalve kan Speedlinq uw verzoek voor vergoeding van kosten voor de
klantenservice niet honoreren.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Joyce van de Rijt
---------------------------------------
De afgelopen dagen ben ik bijelkaar bijna een uur voor niks aan het bellen geweest!!!
Wat kan ik eraan doen om mijn zuurverdiende centjes terug te vorderen?
Wel heb ik mij direct aangemeld bij een andere provider die en goedkoper is en een helpdesk heeft tegen lokaal tarief.
Nu moet ik alleen nog die waardeloze opzeglijn bellen om mijn abbo stop te zetten .
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ja lang leve speedlinq
Op hun website staat dat je uitsluitend telefonisch kan/mag opzeggen.
Dit is dus niet waar..
Stukje uit de Algemene Voorwaarden:
De Klant is gerechtigd het Abonnement op te zeggen met in achtneming van een Opzegtermijn van een (1) maand na afloop van de minimumduur. Het Abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand.
Opzegging dient telefonisch via het daartoe op de website gepubliceerde telefoonnummer gedurende de twee maanden voorafgaande aan het einde van de minimumduur te geschieden. Tevens kan een opzegging schriftelijk en ondertekend gedaan worden. Abonnementen voor de ADSL Dienst en de Aanvullende Diensten dienen apart opgezegd te worden
Zit alleen nu na te pluizen of ik het contract kan ontbinden..
Het zit zo:
Wanneer ik van Speedlinq het factuur ontvang (per e-mail), wordt er in vermeldt dat binnen enkele dagen het bedrag van mijn rekening wordt geschreven.
Maar wanneer ik de factuur ontvang is het bedrag 1 á 2 dagen EERDER afgeschreven.
Dat vind ik zowieso niet netjes maargoed.
Hierdoor is de rekening niet betaald en uiteindelijk mijn abonnement geblokkeerd. Geen ramp mijn eigen schuld had ik maar moeten betalen.
Alleen nu is het zo dat 7 dagen ná betaling het abonnement weer geactiveerd wordt.
Heb na 2 weken nogsteeds geen verbinding en dat dure 0900 nummer kan en ga ik ook niet bellen.
Is Speedlinq nu nalatig en zou ik het contract kunnen ontbinden?
Ik werk zelf ook bij een bekende helpdesk (haha jullie willen niet eens weten welke ) en zover ik weet zijn er gevallen dat dit kan..
Op hun website staat dat je uitsluitend telefonisch kan/mag opzeggen.
Dit is dus niet waar..
Stukje uit de Algemene Voorwaarden:
De Klant is gerechtigd het Abonnement op te zeggen met in achtneming van een Opzegtermijn van een (1) maand na afloop van de minimumduur. Het Abonnement loopt altijd door tot en met de laatste dag van de maand.
Opzegging dient telefonisch via het daartoe op de website gepubliceerde telefoonnummer gedurende de twee maanden voorafgaande aan het einde van de minimumduur te geschieden. Tevens kan een opzegging schriftelijk en ondertekend gedaan worden. Abonnementen voor de ADSL Dienst en de Aanvullende Diensten dienen apart opgezegd te worden
Zit alleen nu na te pluizen of ik het contract kan ontbinden..
Het zit zo:
Wanneer ik van Speedlinq het factuur ontvang (per e-mail), wordt er in vermeldt dat binnen enkele dagen het bedrag van mijn rekening wordt geschreven.
Maar wanneer ik de factuur ontvang is het bedrag 1 á 2 dagen EERDER afgeschreven.
Dat vind ik zowieso niet netjes maargoed.
Hierdoor is de rekening niet betaald en uiteindelijk mijn abonnement geblokkeerd. Geen ramp mijn eigen schuld had ik maar moeten betalen.
Alleen nu is het zo dat 7 dagen ná betaling het abonnement weer geactiveerd wordt.
Heb na 2 weken nogsteeds geen verbinding en dat dure 0900 nummer kan en ga ik ook niet bellen.
Is Speedlinq nu nalatig en zou ik het contract kunnen ontbinden?
Ik werk zelf ook bij een bekende helpdesk (haha jullie willen niet eens weten welke ) en zover ik weet zijn er gevallen dat dit kan..
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Op 17 mei 2006 kreeg ik een brief ter bevestiging van mijn aanvraag bij Speedlinq. De volgende dag reeds was het geld, € 69,00, voor het modem afgeschreven..
Vervolgens gebeurde er lange tijd niets. Geen welkomsbrief, geen enkel ander bericht omtrent de voortgang van de aanvraag.
Op dinsdag 27 juni 2006, ruimschoots na het verstrijken van het oplevertermijn voor het ontvangen van de welkomsbrief, heb ik via www.speedlinq.nl -> Helpdesk ->Formulieren een nieuwe welkomsbrief aangevraagd. Dit heb ik nogmaals gedaan op 4 juli 2006 en op 11 juli 2006. Echter zonder enige reactie.
Op 18 juli 2006 heb ik contact gehad met de afdeling klantenservice. Zij vertelden mij dat zij enkel en alleen de aanvraag opnieuw konden indienen. En dat zouden zij doen.
Op 1 augustus 2006 had ik nog niets vernomen en heb ik wederom de afdeling klantenservice gebeld. Ook nu konden zij mij niet vertellen wat de status was van mijn aanvraag, en zij zouden de aanvraag benadrukken.
Op 14 augustus nog steeds niets gehoord. Dus weer gebeld, en gesproken met mw. Van Vuuren. Zij vertelde dat mijn lange aanvraagduur uniek was, maar de oorzaak van de lange duur wist zij niet, en de status van de aanvraag wist zij ook niet.
Ik heb diverse malen verzocht om doorverbonden te worden met de manager, echter dit werd stelselmatig geweigerd.
Mijn verzoek om de status van de aanvraag te achterhalen, en mij terug te bellen voor dinsdag 15 augustus om 18:00 uur om mij hiervan op de hoogte te stellen werd botweg genegeerd.
Op donderdag 17 augustus 2006, inmiddels 3 maanden na de bevestigingsbrief, belde ik met de technische afdeling.
De heer Boele wist mij na ampel speurwerk te vertellen dat de wishdate stond op 01-01-2010. Hij zou dit aanpassen in zo spoedig mogelijk, en zou de aanvraag met zeer grote spoed laten behandelen. Hij noteerde zelfs nog mijn telefoonnummer in geval van onduidelijkheden.
Helaas op 31 augustus 2006 nog steeds geen bericht van Speedlinq.
Op 31 augustus 2006 heb ik wederom contact gezocht met de technische afdeling. Daar wist men van niets betreffende mijn aanvraag en zij konden mij alleen maar doorverbinden naar de klantenservice, hetgeen uit arren moede gedaan werd.
Op de klantenservice kon men mij nog steeds niet de status vertellen van de aanvraag.
Wederom werd mijn verzoek om doorverbonden te worden naar de manager afgewezen.
Hierop heb ik de afdeling klantenservice opdracht gegeven om mijn aanvraag stop te zetten.
Resumerend blijkt dat er tussen de brief van 17 mei 2006, en 1 september 2006 geen realisatie van de oplevering van de ADSL-verbinding heeft plaats gevonden.
Ondanks herhaaldelijke verzoeken van mijn kant is er door de klantenservice geen enkele actie ondernomen om dit uit te zoeken en mij op de hoogte te stellen van de status van de aanvraag.
Op grond van artikel 14.4 van de algemene voorwaarden:
"14.4 Wanneer Speedlinq wegens een niet toerekenbare tekortkoming voor een periode langer dan drie maanden achtereen niet aan zijn verplichtingen kan voldoen, zijn zowel Speedlinq als de Klant bevoegd de overeenkomst door middel van een schriftelijke verklaring op te zeggen. De Klant dient Speedlinq dan wel alle mogelijkheid gegeven te hebben tot herstel van het functioneren" heb ik middels een brief de overeenkomst opgezegd.
Speedlinq blijft echter volhouden aan het contract, omdat zij per 7 september '06 de internetverbinding hebben opgeleverd; weliswaar kon
" de door u opgegeven wensdatum voor de oplevering van de internetverbinding door technische problemen bij de netwerkleverancier niet behaald worden, hiervoor willen wij onze excuses aanbieden"
Vreemd dat zij nu ineens weten wat de reden van te late oplevering is.
Ik heb verzocht om het geld voor het modem ( welke ik had teruggestuurd) terug te storten, echter dat weigert Speedlinq.
Wel schrijven zij bedragen af, echter middels storneren is dat wel op te lossen.
Laatste mail van [email protected]:
Allereerst willen wij u onze excuses voor het ongemak aanbieden.
Bij uw aanvraag bent u akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden van
Speedlinq.
Bij uw aanvraag heeft u 30-05-2006 als wensdatum aangegeven. U heeft pas op
17-08-2006 voor het eerst contact met onze Helpdesk genomen om uw storing
te melden. Sinds uw melding heeft Speedlinq alles eraan gedaan om uw
internetverbinding tot stand te brengen. Sinds 08-09-2006 is uw
internetverbinding geleverd.
Uw actievoucher voor de modemkorting en de aansluitkosten hebben wij tot op
heden niet mogen ontvangen.
Uw modem is tot op heden niet door ons retour mogen ontvangen.
Conform de Algemene Voorwaarden is Speedlinq niet aansprakelijk voor enige
in- of directe schade die u heeft kunnen lijden.
Uw abonnement is op zijn vroegst per eind oktober 2007 opzegbaar. Hierdoor
zullen wij uw verzoek om per direct uw abonnement te beëindigen niet
honoreren.
Wij vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Carmen
Kortom, deze Carmen zonder achternaam en functie zegt dat ik lieg!
Wordt vervolgd.
Vervolgens gebeurde er lange tijd niets. Geen welkomsbrief, geen enkel ander bericht omtrent de voortgang van de aanvraag.
Op dinsdag 27 juni 2006, ruimschoots na het verstrijken van het oplevertermijn voor het ontvangen van de welkomsbrief, heb ik via www.speedlinq.nl -> Helpdesk ->Formulieren een nieuwe welkomsbrief aangevraagd. Dit heb ik nogmaals gedaan op 4 juli 2006 en op 11 juli 2006. Echter zonder enige reactie.
Op 18 juli 2006 heb ik contact gehad met de afdeling klantenservice. Zij vertelden mij dat zij enkel en alleen de aanvraag opnieuw konden indienen. En dat zouden zij doen.
Op 1 augustus 2006 had ik nog niets vernomen en heb ik wederom de afdeling klantenservice gebeld. Ook nu konden zij mij niet vertellen wat de status was van mijn aanvraag, en zij zouden de aanvraag benadrukken.
Op 14 augustus nog steeds niets gehoord. Dus weer gebeld, en gesproken met mw. Van Vuuren. Zij vertelde dat mijn lange aanvraagduur uniek was, maar de oorzaak van de lange duur wist zij niet, en de status van de aanvraag wist zij ook niet.
Ik heb diverse malen verzocht om doorverbonden te worden met de manager, echter dit werd stelselmatig geweigerd.
Mijn verzoek om de status van de aanvraag te achterhalen, en mij terug te bellen voor dinsdag 15 augustus om 18:00 uur om mij hiervan op de hoogte te stellen werd botweg genegeerd.
Op donderdag 17 augustus 2006, inmiddels 3 maanden na de bevestigingsbrief, belde ik met de technische afdeling.
De heer Boele wist mij na ampel speurwerk te vertellen dat de wishdate stond op 01-01-2010. Hij zou dit aanpassen in zo spoedig mogelijk, en zou de aanvraag met zeer grote spoed laten behandelen. Hij noteerde zelfs nog mijn telefoonnummer in geval van onduidelijkheden.
Helaas op 31 augustus 2006 nog steeds geen bericht van Speedlinq.
Op 31 augustus 2006 heb ik wederom contact gezocht met de technische afdeling. Daar wist men van niets betreffende mijn aanvraag en zij konden mij alleen maar doorverbinden naar de klantenservice, hetgeen uit arren moede gedaan werd.
Op de klantenservice kon men mij nog steeds niet de status vertellen van de aanvraag.
Wederom werd mijn verzoek om doorverbonden te worden naar de manager afgewezen.
Hierop heb ik de afdeling klantenservice opdracht gegeven om mijn aanvraag stop te zetten.
Resumerend blijkt dat er tussen de brief van 17 mei 2006, en 1 september 2006 geen realisatie van de oplevering van de ADSL-verbinding heeft plaats gevonden.
Ondanks herhaaldelijke verzoeken van mijn kant is er door de klantenservice geen enkele actie ondernomen om dit uit te zoeken en mij op de hoogte te stellen van de status van de aanvraag.
Op grond van artikel 14.4 van de algemene voorwaarden:
"14.4 Wanneer Speedlinq wegens een niet toerekenbare tekortkoming voor een periode langer dan drie maanden achtereen niet aan zijn verplichtingen kan voldoen, zijn zowel Speedlinq als de Klant bevoegd de overeenkomst door middel van een schriftelijke verklaring op te zeggen. De Klant dient Speedlinq dan wel alle mogelijkheid gegeven te hebben tot herstel van het functioneren" heb ik middels een brief de overeenkomst opgezegd.
Speedlinq blijft echter volhouden aan het contract, omdat zij per 7 september '06 de internetverbinding hebben opgeleverd; weliswaar kon
" de door u opgegeven wensdatum voor de oplevering van de internetverbinding door technische problemen bij de netwerkleverancier niet behaald worden, hiervoor willen wij onze excuses aanbieden"
Vreemd dat zij nu ineens weten wat de reden van te late oplevering is.
Ik heb verzocht om het geld voor het modem ( welke ik had teruggestuurd) terug te storten, echter dat weigert Speedlinq.
Wel schrijven zij bedragen af, echter middels storneren is dat wel op te lossen.
Laatste mail van [email protected]:
Allereerst willen wij u onze excuses voor het ongemak aanbieden.
Bij uw aanvraag bent u akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden van
Speedlinq.
Bij uw aanvraag heeft u 30-05-2006 als wensdatum aangegeven. U heeft pas op
17-08-2006 voor het eerst contact met onze Helpdesk genomen om uw storing
te melden. Sinds uw melding heeft Speedlinq alles eraan gedaan om uw
internetverbinding tot stand te brengen. Sinds 08-09-2006 is uw
internetverbinding geleverd.
Uw actievoucher voor de modemkorting en de aansluitkosten hebben wij tot op
heden niet mogen ontvangen.
Uw modem is tot op heden niet door ons retour mogen ontvangen.
Conform de Algemene Voorwaarden is Speedlinq niet aansprakelijk voor enige
in- of directe schade die u heeft kunnen lijden.
Uw abonnement is op zijn vroegst per eind oktober 2007 opzegbaar. Hierdoor
zullen wij uw verzoek om per direct uw abonnement te beëindigen niet
honoreren.
Wij vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Carmen
Kortom, deze Carmen zonder achternaam en functie zegt dat ik lieg!
Wordt vervolgd.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
tja..... ik wacht al twee jaar op de rechtzaak die ze gaan beginnen...
begonnen ze maar eens...
SPEEDLINQ een nachtmerrie.....
toch jammer dat ze na al die aantijgingen nog gewoon door kunnen gaan.....
er zijn toch nog steed mensen die erin trappen...
begrijp me goed dat heb ik ook gedaan.....helaas
begonnen ze maar eens...
SPEEDLINQ een nachtmerrie.....
toch jammer dat ze na al die aantijgingen nog gewoon door kunnen gaan.....
er zijn toch nog steed mensen die erin trappen...
begrijp me goed dat heb ik ook gedaan.....helaas
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ik heb ook iets dergelijks aan de hand, toen ik voor de 2e maal een account wilde aangaan(tegen beter weten in) lukte dat niet.Ik ben daarop naar T For Telecom gegaan en via hun bemideling en veel bellen met Speedlinq via het bedrijven nummer kreeg ik wel het account.
Ik kreeg geen actie voucher en heb daarop gebelt met het service nummer.Daar kreeg ik te horen dat ik de voucher kon downloaden en dat ikminimaal 2 maanden volledige abbo betaald moest hebben alvorens ik mijn geld terug zou krijgen.Op mijn vraag of dat niet de actie termijn zou overschrijden werd gezegd maak u geen zorgen dat zit wel goed.Nu 6 maanden later nog geen geld hoop gezeur,T For Telecom laat het nu ook afweten(zij zijn wettelijk anspraakelijk omdat hun de verkoper waren van het product)Ik heb Speedlinq en T For Telecom een brief gestuurd met daarop de gebreken van het contract ten tijde van afsluiten, er staat in het contract niets over een eind datum van inleveren van de voucher, wel op internet maar toen ik het contact afsloot had ik geen internet.
Zij moeten binnen 2 weken reageren maar ik niet dat ik nog wat hoor.
Mede consumeneten die wat gaan beginnen tegen Speedlinq, IK DOE MEE!!
Het telefoonnummer met de spedlinq helpdesk voor bedrijven,NORMAAL TARIEF is trouwens 0881212233.
Bel ze maar suf op dat nummer doe ik ook en lekker goedkoop.
Wie niet horen wil moet maar voelen.
Ik kreeg geen actie voucher en heb daarop gebelt met het service nummer.Daar kreeg ik te horen dat ik de voucher kon downloaden en dat ikminimaal 2 maanden volledige abbo betaald moest hebben alvorens ik mijn geld terug zou krijgen.Op mijn vraag of dat niet de actie termijn zou overschrijden werd gezegd maak u geen zorgen dat zit wel goed.Nu 6 maanden later nog geen geld hoop gezeur,T For Telecom laat het nu ook afweten(zij zijn wettelijk anspraakelijk omdat hun de verkoper waren van het product)Ik heb Speedlinq en T For Telecom een brief gestuurd met daarop de gebreken van het contract ten tijde van afsluiten, er staat in het contract niets over een eind datum van inleveren van de voucher, wel op internet maar toen ik het contact afsloot had ik geen internet.
Zij moeten binnen 2 weken reageren maar ik niet dat ik nog wat hoor.
Mede consumeneten die wat gaan beginnen tegen Speedlinq, IK DOE MEE!!
Het telefoonnummer met de spedlinq helpdesk voor bedrijven,NORMAAL TARIEF is trouwens 0881212233.
Bel ze maar suf op dat nummer doe ik ook en lekker goedkoop.
Wie niet horen wil moet maar voelen.
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
De winkel is alleen aansprakelijk als ze je foutieve informatie hebben verstrekt. Voor zover ik kan zien hebben ze dat niet gedaan. Daarnaast: heb je een bewijs dat Speedlinq de bon ook daadwerkelijk heeft ontvangen?
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Oplichters ! Lees verder aub
Betreft: Moeizaam verloop nieuwe abonnee Speedlinq internet.
Vandaag, 21 november helaas weer het verhaal moeten uitleggen dat mijn internet niet werkt. Het geld, zoals eerder vermeld had ik terug laten storten omdat de verbinding telkens niet werkt.
Na 30 minuten werkt ik vandaag op het 0900 nummer geholpen. Aan het eind van het gesprek was ik dus 1 uur en 12 minuten x 70 cent per minuut = 50,40 euro kwijt aan telefoonkosten.
De service vind ik echt waardeloos van Speedling, telkens wordt er gezegd dat het nu in orde komt. Waarom valt er dan bij Speedlinq telkens niets terug te vinden in de computer…. !!!???
Waarom ben ik niet tevreden over Speedlinq:
1) Ik heb nooit mijn gegevens over de welkomstbrief gehad met paswoord gebruikersnaam. Hier moest ik 4 x maal over bellen wat dus na de lange wachttijden 150 euro kostte…. 2 maanden verder eindelijk gelukt maar wel betalen he ?!
2) De verbinding werkt de ene dag wel en dan weer niet… ga hier maar 15 x over bellen. Nee, je zou terug gebeld worden. Gebeurd gewoon niet. Service, Echt niet !!!
3) Nu was ik het zo zat dat ik het welkomstbedrag van 202,10 euro terug heb laten storten om mijn girorekening. Hierna heeft Speedling contact met mij opgenomen op mijn email adres van Speedlinq…. Joepie. Alleen jammer dat ik deze mail niet kan lezen na 2 maanden voor een wachtwoord gebeld te hebben…
4) Nu helemaal het toppunt na een uur alles WEER UITGELEGD te hebben aan de klantenservice van Speedling werd er doodleuk gezegd dat ik nu ook niet in aanmerking kom voor de welkomstactie. Haha
5) Ik kan in 12 uur weer aangesloten worden. Na alle ellende vind ik dat wel fijn. Schofterig echter dat dit me na al die kosten 25 euro kost.
6) Ik 10 keer heb moeten bellen dat mijn huisnummer verkeerd staat. Ik woon niet op nummer 15 maar op 15 A !!!! Is dat zo moeilijk.
7) Ik te horen kreeg dat mijn vorige klachtenbrief niet bekend was. Ik stuur darrom nog maar eens alles schriftelijk op.
Al deze informatie is nu bekend bij mijn rechtbijstandverzekering en ik zal heel het verloop op het forum plaatsten als nu binnen 2 weken niet alles keurig is opgelost. Ik weer van deze rot zooi af.
Is de klant bij Speedlinq koning, echt niet…
Ze reageren nergens op, niet op brieven, emailen kan niet en als je ze belt behandelen ze je als oud vuil !
Begin niet aan Speedlinq tenzij U graag opgelicht wilt worden of U heeft geld teveel.
Heeft iemand nog advies hoe we deze kosten allemaal kunnen terug vorderen bij Speedlinq ? Ik snap niet dat zulke praktijken nog kunnen in Nederland.
Ik ga nu alles verzamelen, mensen hebben jullie ook problemen ? Kom in actie, dit kunnen we toch niet pikken ? Speedlinq wordt RIJK van het bellen naar die 'HELP'DESK voor 70 cent per minuut.
Betreft: Moeizaam verloop nieuwe abonnee Speedlinq internet.
Vandaag, 21 november helaas weer het verhaal moeten uitleggen dat mijn internet niet werkt. Het geld, zoals eerder vermeld had ik terug laten storten omdat de verbinding telkens niet werkt.
Na 30 minuten werkt ik vandaag op het 0900 nummer geholpen. Aan het eind van het gesprek was ik dus 1 uur en 12 minuten x 70 cent per minuut = 50,40 euro kwijt aan telefoonkosten.
De service vind ik echt waardeloos van Speedling, telkens wordt er gezegd dat het nu in orde komt. Waarom valt er dan bij Speedlinq telkens niets terug te vinden in de computer…. !!!???
Waarom ben ik niet tevreden over Speedlinq:
1) Ik heb nooit mijn gegevens over de welkomstbrief gehad met paswoord gebruikersnaam. Hier moest ik 4 x maal over bellen wat dus na de lange wachttijden 150 euro kostte…. 2 maanden verder eindelijk gelukt maar wel betalen he ?!
2) De verbinding werkt de ene dag wel en dan weer niet… ga hier maar 15 x over bellen. Nee, je zou terug gebeld worden. Gebeurd gewoon niet. Service, Echt niet !!!
3) Nu was ik het zo zat dat ik het welkomstbedrag van 202,10 euro terug heb laten storten om mijn girorekening. Hierna heeft Speedling contact met mij opgenomen op mijn email adres van Speedlinq…. Joepie. Alleen jammer dat ik deze mail niet kan lezen na 2 maanden voor een wachtwoord gebeld te hebben…
4) Nu helemaal het toppunt na een uur alles WEER UITGELEGD te hebben aan de klantenservice van Speedling werd er doodleuk gezegd dat ik nu ook niet in aanmerking kom voor de welkomstactie. Haha
5) Ik kan in 12 uur weer aangesloten worden. Na alle ellende vind ik dat wel fijn. Schofterig echter dat dit me na al die kosten 25 euro kost.
6) Ik 10 keer heb moeten bellen dat mijn huisnummer verkeerd staat. Ik woon niet op nummer 15 maar op 15 A !!!! Is dat zo moeilijk.
7) Ik te horen kreeg dat mijn vorige klachtenbrief niet bekend was. Ik stuur darrom nog maar eens alles schriftelijk op.
Al deze informatie is nu bekend bij mijn rechtbijstandverzekering en ik zal heel het verloop op het forum plaatsten als nu binnen 2 weken niet alles keurig is opgelost. Ik weer van deze rot zooi af.
Is de klant bij Speedlinq koning, echt niet…
Ze reageren nergens op, niet op brieven, emailen kan niet en als je ze belt behandelen ze je als oud vuil !
Begin niet aan Speedlinq tenzij U graag opgelicht wilt worden of U heeft geld teveel.
Heeft iemand nog advies hoe we deze kosten allemaal kunnen terug vorderen bij Speedlinq ? Ik snap niet dat zulke praktijken nog kunnen in Nederland.
Ik ga nu alles verzamelen, mensen hebben jullie ook problemen ? Kom in actie, dit kunnen we toch niet pikken ? Speedlinq wordt RIJK van het bellen naar die 'HELP'DESK voor 70 cent per minuut.
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden
consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument
voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam
deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden
consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument
voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam
deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
In Google had ik gezocht op directeur+speedlinq. Dit leidde tot twee namen: Pieter Porte en Hans Huygens.
Mijn klacht per email gezonden naar [email protected] en naar [email protected]
De structuuropbouw van emailsdressen is blijkbaar overal dezelfde, want beide emails werden geaccepteerd.
Twee dagen later werd ik gebeld door Speedlinq, afdeling escalatie.
Zij wilden het probleem oplossen.
Kortom, Speedlinq is prima per mail te benaderen!
Mijn klacht per email gezonden naar [email protected] en naar [email protected]
De structuuropbouw van emailsdressen is blijkbaar overal dezelfde, want beide emails werden geaccepteerd.
Twee dagen later werd ik gebeld door Speedlinq, afdeling escalatie.
Zij wilden het probleem oplossen.
Kortom, Speedlinq is prima per mail te benaderen!
-
- Berichten: 231
- Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Hallo J.Wijn,
Maar is het dan normaal dat je eerst bij google moet zoeken om een mailtje te versturen?
Een bedrijf die zijn zaken goed regelt kan volgens mij gerust een e-mail adres vermelden.
Speedlinq is gewoon verkeerd bezig, ze zeggen dat die dure helpdesk komt omdat het abonnement zo goedkoop is, en ik ben erin getrapt!!!
Dom he zou je denken, maar ik kom dus bij kpn/planet ipb vandaan en heb hier een jaar abonnement gehad. Ik heb niet 1x de helpdesk nodig gehad. Nou bij speedlinq heb je gewoon overal de helpdesk voor nodig, behalve dat actie voucher van hun. Dat kan via de computer, alleen als je om een ontvangst bevestiging vraag (die je echt nodig hebt) die doet het niet, de pagina wordt niet gevonden. Ja leuke praktijken. Maar bedankt voor dat e-mail adres, ik zit n.l. op mijn actie korting te wachten, ik heb een ontvangst bevestiging gehad, maar verder hoor ik niks meer.
Groetjes
Maar is het dan normaal dat je eerst bij google moet zoeken om een mailtje te versturen?
Een bedrijf die zijn zaken goed regelt kan volgens mij gerust een e-mail adres vermelden.
Speedlinq is gewoon verkeerd bezig, ze zeggen dat die dure helpdesk komt omdat het abonnement zo goedkoop is, en ik ben erin getrapt!!!
Dom he zou je denken, maar ik kom dus bij kpn/planet ipb vandaan en heb hier een jaar abonnement gehad. Ik heb niet 1x de helpdesk nodig gehad. Nou bij speedlinq heb je gewoon overal de helpdesk voor nodig, behalve dat actie voucher van hun. Dat kan via de computer, alleen als je om een ontvangst bevestiging vraag (die je echt nodig hebt) die doet het niet, de pagina wordt niet gevonden. Ja leuke praktijken. Maar bedankt voor dat e-mail adres, ik zit n.l. op mijn actie korting te wachten, ik heb een ontvangst bevestiging gehad, maar verder hoor ik niks meer.
Groetjes
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Ik zit met hetzelfde probleem als de meeste leden, lees ik. Ook ik ben nog steeds bezig met de actievoucher!
Email naar het bedrijf kan niet. Ik heb ze een brief geschreven en dat is meer dan een maand geleden, nog steeds geen enkele reactie.
Ik hoop dat radar er wat aan kan doen, daar is mijn hoop op gevestigd op dit moment, er moet echt een eind komen aan dit soort bedrijven!
Volgt er nou een actie van RADAR??!
Email naar het bedrijf kan niet. Ik heb ze een brief geschreven en dat is meer dan een maand geleden, nog steeds geen enkele reactie.
Ik hoop dat radar er wat aan kan doen, daar is mijn hoop op gevestigd op dit moment, er moet echt een eind komen aan dit soort bedrijven!
Volgt er nou een actie van RADAR??!
Re: Speedlinq ellende - Alle klachten hier verzamelen aub!
Hallo allemaal,
Ik ga hier geen heel verhaal ophangen.
Kort gezegd is het zo dat bij mij de actievoucher het enige is geweest dat redelijk goed gegaan is.
Verder is alles fout gegaan wat er fout kan gaan.
Vooral bij aanvang en bij beeindigen van het abbonnement.
De kosten ,die ontstaan door problemen bij speelinq, zijn voor rekening van de klant ( 0,70 cent per minuut )
Het is ongeloofelijk dat zoiets nog kan bestaan in een vooruitstrevend land als nederland.
Als partikulier ben ik gewend dat als je in gebreke bent je meestal voor alle kosten opdraait in dit geval is het precies andersom bij deze firma word daar dik aan verdiend.
Ik denk dat dit de enige internetprovider is die zelfs winst maken als de abbonnementen gratis zouden zijn!!!!
Het zou prettig zijn als hier eens actie op genomen word.
Ik ga hier geen heel verhaal ophangen.
Kort gezegd is het zo dat bij mij de actievoucher het enige is geweest dat redelijk goed gegaan is.
Verder is alles fout gegaan wat er fout kan gaan.
Vooral bij aanvang en bij beeindigen van het abbonnement.
De kosten ,die ontstaan door problemen bij speelinq, zijn voor rekening van de klant ( 0,70 cent per minuut )
Het is ongeloofelijk dat zoiets nog kan bestaan in een vooruitstrevend land als nederland.
Als partikulier ben ik gewend dat als je in gebreke bent je meestal voor alle kosten opdraait in dit geval is het precies andersom bij deze firma word daar dik aan verdiend.
Ik denk dat dit de enige internetprovider is die zelfs winst maken als de abbonnementen gratis zouden zijn!!!!
Het zou prettig zijn als hier eens actie op genomen word.