Medion TV MD 40232 kapot garantie?
Geplaatst: 25 okt 2006 15:29
[bIk heb op 12-11-2003 een TV gekocht bij de Aldi met 3 jaar garantie.
In augustus van dit jaar kreeg ik het probleem dat de tv niet meer aanging wanneer ik dat wou.Als ik bijv. tv had gekeken en de volgende dag de tv weer wilde aanzetten was ie helemaal "dood".
Ook de led aan de voorzijde was uit.
Na een tijdje ging de led weer spontaan branden en kon je de tv wel weer aanzetten.
Dat dit een zeer vervelende klacht is hoef ik niet uit te leggen,want ik wil graag zelf bepalen wanneer ik tv wil kijken.
Toen heb ik MSC (Medion Service Center) gebeld en die zeiden dat hij opgehaald zou worden om gerepareerd te gaan worden bij ICC in Woerden.
Het duurde ongeveer een week voordat ICC mij gebeld had en de TV ging in de reparatie.
OP 30-08 werd de TV opgehaald en op 28-09-2006 werd ie weer teruggebracht.
Helaas zonder resultaat. Klacht niet opgelost.
Dus ik weer gebeld en werd mij de toezegging gedaan dat hij wederom opgehaald zou worden en de klacht zeker wel opgelost zou gaan worden en anders zou ik een andere tv krijgen.
Weer een week gewacht voordat ICC daadwerkelijk de TV op kwam halen voor de 2e reparatie.
Gisteren op 24-10-2006 heb ik de tv voor de 2e keer teruggekregen.
Ik kon hem wel aanzetten ,maar toen ik vanmorgen uit de nachtdienst kwam en ik nog even het journaal wou bekijken deed ie het weer niet.
Heb meteen weer met MSC gebeld (kan vanaf 7u) en werd er me doodleuk verteld dat de TV nu voor de 3e keer naar ICC moet.
Toen ik vertelde dat mij bepaalde toezeggingen gedaan zijn werd er doodleuk gereageerd van "meneer dat hadden ze niet tegen u mogen zeggen".
Iedere reparatie houdt in voor mij:
-Week wachten voordat ICC üperhaupt reageert
-Gehele dag thuis blijven,want er kan geen tijdstip afgesproken worden,zowel bij ophalen en bezorgen.
-Reparatie duurt minimaal 15 werkdagen.
-Duurt ook een week voordat ie weer thuis wordt gebracht.
De hele reparatiecyclus neemt dus iedere keer 5 weken in beslag en heb ik dus al 2 keer meegemaakt.
Onderstaande brief heb ik aangetekend verzonden op 25-10-2006.
Betreft: laatste aanmaning klacht ondeugdelijk product cq. niet nakomen van garantieafspraken.
Geachte heer, mevrouw,
Op 12-11-2003 heb ik bij de Aldi een TV gekocht die niet de eigenschappen bezit die voor normaal gebruik nodig zijn. Er zit 3 jaar garantie op deze tv. De klacht is namelijk: Het niet meer werken van de tv.
Het betreft een Medion MD 40232 CRT TV.
Vanaf 8-2006 heb ik u in de gelegenheid gesteld de klacht(en) te verhelpen door reparatie of levering van een nieuw exemplaar. De tv is reeds 2 keer opgehaald voor reparatie,maar de klacht is niet opgelost. Helaas heeft u tot nu toe geen oplossing geboden. Door middel van deze brief wil ik u nog een laatste kans bieden om op een afdoende wijze mijn klacht(en) op te lossen. Als u hiertoe wederom niet bereid bent, zal ik onze overeenkomst ontbinden en mijn geld terugvorderen.
Voor eventuele kosten tengevolge van mijn klachten stel ik u nu vast aansprakelijk.
Ik verzoek u vriendelijk een afspraak met mij te maken over de afhandeling van het probleem. Tevens verzoek ik u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.
Hoogachtend,
Jullie moeten goed begrijpen dat de hele kwestie mij zeer hoog zit en vooral het feit dat op 12-11-2006 de garantie afloopt en ik blijf zitten met een tv die niet werkt.
Weet iemand wat ik nog meer kan doen?
[/b]
In augustus van dit jaar kreeg ik het probleem dat de tv niet meer aanging wanneer ik dat wou.Als ik bijv. tv had gekeken en de volgende dag de tv weer wilde aanzetten was ie helemaal "dood".
Ook de led aan de voorzijde was uit.
Na een tijdje ging de led weer spontaan branden en kon je de tv wel weer aanzetten.
Dat dit een zeer vervelende klacht is hoef ik niet uit te leggen,want ik wil graag zelf bepalen wanneer ik tv wil kijken.
Toen heb ik MSC (Medion Service Center) gebeld en die zeiden dat hij opgehaald zou worden om gerepareerd te gaan worden bij ICC in Woerden.
Het duurde ongeveer een week voordat ICC mij gebeld had en de TV ging in de reparatie.
OP 30-08 werd de TV opgehaald en op 28-09-2006 werd ie weer teruggebracht.
Helaas zonder resultaat. Klacht niet opgelost.
Dus ik weer gebeld en werd mij de toezegging gedaan dat hij wederom opgehaald zou worden en de klacht zeker wel opgelost zou gaan worden en anders zou ik een andere tv krijgen.
Weer een week gewacht voordat ICC daadwerkelijk de TV op kwam halen voor de 2e reparatie.
Gisteren op 24-10-2006 heb ik de tv voor de 2e keer teruggekregen.
Ik kon hem wel aanzetten ,maar toen ik vanmorgen uit de nachtdienst kwam en ik nog even het journaal wou bekijken deed ie het weer niet.
Heb meteen weer met MSC gebeld (kan vanaf 7u) en werd er me doodleuk verteld dat de TV nu voor de 3e keer naar ICC moet.
Toen ik vertelde dat mij bepaalde toezeggingen gedaan zijn werd er doodleuk gereageerd van "meneer dat hadden ze niet tegen u mogen zeggen".
Iedere reparatie houdt in voor mij:
-Week wachten voordat ICC üperhaupt reageert
-Gehele dag thuis blijven,want er kan geen tijdstip afgesproken worden,zowel bij ophalen en bezorgen.
-Reparatie duurt minimaal 15 werkdagen.
-Duurt ook een week voordat ie weer thuis wordt gebracht.
De hele reparatiecyclus neemt dus iedere keer 5 weken in beslag en heb ik dus al 2 keer meegemaakt.
Onderstaande brief heb ik aangetekend verzonden op 25-10-2006.
Betreft: laatste aanmaning klacht ondeugdelijk product cq. niet nakomen van garantieafspraken.
Geachte heer, mevrouw,
Op 12-11-2003 heb ik bij de Aldi een TV gekocht die niet de eigenschappen bezit die voor normaal gebruik nodig zijn. Er zit 3 jaar garantie op deze tv. De klacht is namelijk: Het niet meer werken van de tv.
Het betreft een Medion MD 40232 CRT TV.
Vanaf 8-2006 heb ik u in de gelegenheid gesteld de klacht(en) te verhelpen door reparatie of levering van een nieuw exemplaar. De tv is reeds 2 keer opgehaald voor reparatie,maar de klacht is niet opgelost. Helaas heeft u tot nu toe geen oplossing geboden. Door middel van deze brief wil ik u nog een laatste kans bieden om op een afdoende wijze mijn klacht(en) op te lossen. Als u hiertoe wederom niet bereid bent, zal ik onze overeenkomst ontbinden en mijn geld terugvorderen.
Voor eventuele kosten tengevolge van mijn klachten stel ik u nu vast aansprakelijk.
Ik verzoek u vriendelijk een afspraak met mij te maken over de afhandeling van het probleem. Tevens verzoek ik u vriendelijk binnen twee weken schriftelijk te reageren op mijn brief.
Hoogachtend,
Jullie moeten goed begrijpen dat de hele kwestie mij zeer hoog zit en vooral het feit dat op 12-11-2006 de garantie afloopt en ik blijf zitten met een tv die niet werkt.
Weet iemand wat ik nog meer kan doen?
[/b]