LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
yarude
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 okt 2006 10:38

wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Ongelezen bericht door yarude »

onze tv (4 1/2 jaar oud) is 2 weken geleden naar de winkel gebracht voor reparatie.
het zou een makkelijk te verhelpen euvel zijn. na een paar dagen was het verholpen volgens de winkelier en we haalden de tv weer op, kosten uurloon 45 euro. we zetten de tv aan en hetzelfde ongemak wederom. de volgende dag weer teruggebracht. na een paar dagen weer opgehaald; nieuw onderdeel kosten 15 euro. thuisgekomen vertoonde de tv wederom hetzelfde euvel. de volgende dag weer heengebracht. vandaag kunnen we de tv weer ophalen. moeten we hiervoor nu weer kosten gaan betalen?

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Ongelezen bericht door brieziet »

Ik zou in ieder geval het arbeidsloon niet betalen, dan hadden ze het maar meteen moeten reparen. Evt onderdelen zul je denk ik wel moeten betalen. Is er geen mogelijkheid om de tv daar te testen voor je hem nu weer mee neemt? Lijkt me in dit geval verstandig!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Ongelezen bericht door NAK »

Dat weet je pas als je er bent.
Ik zou weigeren om te betalen, want de praktijk heeft uitgewezen dat 2 reparaties, waar je voor betaald hebt, geen god resultaat gaven.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Nak, wil niet moeilijk doen, maar is het nou god of goed wat je bedoelt.
Als het goed is is het goed, als het god is is het hemels.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Ongelezen bericht door NAK »

Jonjo,
Wat jij wilt........... :wink:

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Mag ik even weten waarom mijn bijdrage aan dit onderwerp is verwijderd? Ik heb een eerlijk antwoord geplaatst met betrekking tot de praktijk voor de topic starter, het is tenslotte 42 jaar mijn vak geweest en wat ik heb geschreven is beslist geen onzin.

Vr. Gr. Hans.

Toolboy

Re: wat betaal ik bij (niet) reparatie TV?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hans Waarschijnlijk toen ze het forum gingen opschonen na het weekend omdat ze alle scheldpartijen van tijgertje W eraf haalden is die van jou ook verloren gegaan

Gesloten