LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
Zoals jullie weten had ik een probleem met telfort ze hebben het keurig opgelost voor ons. TELFORT BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door de mooij op 02 nov 2006 16:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
Dag de mooij,
Ik kan je aanraden om jouw post ook op KASSA en de site van de Consumentenbond te zetten. Laat aan Telfort maar merken dat je op deze manier een ********bedrijf ook veel schade kunt berokkenen.
Vriendelijke groet en sterkte, Maxiem.
Ik kan je aanraden om jouw post ook op KASSA en de site van de Consumentenbond te zetten. Laat aan Telfort maar merken dat je op deze manier een ********bedrijf ook veel schade kunt berokkenen.
Vriendelijke groet en sterkte, Maxiem.
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
Altijd als je een nieuw abonnement afsluit kan je gelijk bellen met een tijdelijk nummer en later wordt je eigen nummer overgezet als de andere provider het nummer vrij geeft en ik vind het raar dat T for Telecom zo mee geeft zonder alles te controleren of het goed werkt. Niet alleen Telfort is hier fout aan maar ook T for Telecom want die verkopen je een abonnement en moeten ook regelen dat het aangesloten is en werkt. T for Telecom moet dit voor jullie oplossen en het met Telfort maar regelen en niet de fout op jullie afschuiven die twee bedrijven maken.
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
Kleine tip: bel nog eens met de klantenservice en meld daar dat je het inmiddels zo zat bent dat je op internet eens gaat vertellen hoe vervelend je behandeld bent, meld dat je je verhaal op verschillende forums gaat vertellen. Bij mij heeft dat ertoe geleid dat ik een gesprek kreeg met een of andere manager van Telfort en toen kon ook ineens mijn abo beeindigd worden...
Ik heb evt. nog wel een emailadres van die tante, als je die rechtstreeks wil emailen.
Ik heb evt. nog wel een emailadres van die tante, als je die rechtstreeks wil emailen.
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
ik snap niet helemaal je warrig verhaal,je wilde een prepaid nr meenemen naar telfort ! van welk netwerk,en heeft de tfort alles volledig ingevuld dus ook het oude simnr etc... en waarom lukte het niet na 1 week,wat was de afkeurreden van je nummerbehoud
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
Waar schrijft de mooij over prepaid??je wilde een prepaid nr meenemen naar telfort !
T for Telecom moet haar zaakjes beter regelen. Zij zijn degene die aan jou een product verkopen en zij moeten er voor zorgen dat jouw abo bij Telfort geactiveerd wordt, zodat jij "bellend" de winkel uit kan met een (tijdelijk) Telfort nummer. Eventueel krijg je via de post nog papieren van Telfort waarop je kan aangeven dat je je oude nummer wilt behouden: porteren heet dat.
Bij mij is een poosje terug, ná een telefonische contractverlenging, een door mij gewenste databundel "vergeten" . Telfort heeft ook dat foutje met terugwerkende kracht, perfect hersteld en het door mij teveel betaalde geld met de volgende nota verrekend.
Laatst gewijzigd door Marssjo op 03 nov 2006 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
@marsjjo: uit het feit dat de portering binnen 5 dagen zou kunnen geschieden blijkt dat het een prepaid is geweest die moet worden overgezet naar abonnement. Een portering abo --> abo duurt 3 maanden ivm opzegtermijn bij de oude provider. Alleen prepaids kunnen binnen 5 tot 10 werkdagen worden omgezet.
Verder is het verhaal van de topicstarter inderdaad warrig; een beetje interpuctie en een wat logischer opbouw zou het begrijpelijk kunnen maken, want ik kan hieruit niet opmaken waar het nu precies mis is gegaan. Laat staan wie de fout heeft gemaakt: de winkel, de provider of de klant zelf.
Verder is het verhaal van de topicstarter inderdaad warrig; een beetje interpuctie en een wat logischer opbouw zou het begrijpelijk kunnen maken, want ik kan hieruit niet opmaken waar het nu precies mis is gegaan. Laat staan wie de fout heeft gemaakt: de winkel, de provider of de klant zelf.
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
het is inderdaad een heel warrig verhaal ik snap er zelf ook niets meer van maar het was een pripaid nummer van de kpn dacht ik maar ik wist dat niet zeker daarom heb ik een heel nieuw nummer gekregen waar ik mee geactiveerd zou worden maar dat is nooit gebeurd t for telecom staat achter ons en probeert het voor on met telfort te ontbinden ze hebben het wel toegezegd maar wanneer? dit loopt nu al 6 weken!
de mooij
de mooij
Re: TELFORT BEDANKT JULLIE HEBBEN HET NETJES OPGELOST!!!!!!!!!!!
Misschien even handig om wat leestekens te gebruiken de mooij. Ik vind het ook te warrig om te lezen. Kan er geen touw aan vast knopen.