Bubbelbad Wilux
Geplaatst: 01 nov 2006 12:06
Mijn man en ik hebben in december 2002 een Wilux-bubbelbad gekocht bij Koedam in De Meern. In februari 2003 is deze geleverd.
In augustus 2005 kregen wij de stop niet meer uit bad. Dit bad is gelegen met een knop waarmee je de stop omhoog krijgt.
De bout die onderin de stop zat, bleek in de afvoer gevallen te zijn. Ik heb Koedam hierover gebeld en ik kon een nieuwe ophalen.
Maar moest hier wel 5 euro voor betalen. De bout opgehaald rekening betaald en in de stop gedraait en hij deed het weer.
Nu doet sinds vorige maand het bubbelsysteem het niet meer. Ik denk dat de tiptoetsen kapot zijn, dit omdat ik een aantal andere oorzaken kan afstrepen. De motor doet het nog. Er zijn geen stoppen gesprongen. Geen brandlucht of iets dergelijks. Ik heb gebeld met Koedam kreeg van een vriendelijke mevrouw te horen dat ik een kopie van de bon en de klacht op papier kon faxen naar het bedrijf. Ik heb dit gedaan en na 5 minuten hing er een vriendelijke meneer aan de telefoon met de vraag of er een mogelijkheid was voor de monteur om eventueel bij de motor te komen mocht dit het probleem zijn. Ik gaf aan dat dit geen probleem zou moeten zijn omdat wij er een rooster voor hebben gemaakt. Hij ging de melding naar het servicecenter doorzetten en er word contact opgenomen. Voor hij ophing gaf hij wel aan dat wij de eventuele kosten die er uitkomen zelf moeten betalen. Ik vroeg of er een prijs indicatie was. En hij vertelde mij dat dit ter plekke gedaan zou worden. Wat ook wel logisch is aangezien ze niet zeker weten wat het probleem is.
Maar als de tiptoetsen door vocht (wat ik denk) stuk gegaan zijn moet ik de kosten dan echt zelf betalen?? Ik mag er toch vanuit gaan dat een bubbelbad langer meegaat dan de 3 jaar dat wij hem ingebruik hebben.
In augustus 2005 kregen wij de stop niet meer uit bad. Dit bad is gelegen met een knop waarmee je de stop omhoog krijgt.
De bout die onderin de stop zat, bleek in de afvoer gevallen te zijn. Ik heb Koedam hierover gebeld en ik kon een nieuwe ophalen.
Maar moest hier wel 5 euro voor betalen. De bout opgehaald rekening betaald en in de stop gedraait en hij deed het weer.
Nu doet sinds vorige maand het bubbelsysteem het niet meer. Ik denk dat de tiptoetsen kapot zijn, dit omdat ik een aantal andere oorzaken kan afstrepen. De motor doet het nog. Er zijn geen stoppen gesprongen. Geen brandlucht of iets dergelijks. Ik heb gebeld met Koedam kreeg van een vriendelijke mevrouw te horen dat ik een kopie van de bon en de klacht op papier kon faxen naar het bedrijf. Ik heb dit gedaan en na 5 minuten hing er een vriendelijke meneer aan de telefoon met de vraag of er een mogelijkheid was voor de monteur om eventueel bij de motor te komen mocht dit het probleem zijn. Ik gaf aan dat dit geen probleem zou moeten zijn omdat wij er een rooster voor hebben gemaakt. Hij ging de melding naar het servicecenter doorzetten en er word contact opgenomen. Voor hij ophing gaf hij wel aan dat wij de eventuele kosten die er uitkomen zelf moeten betalen. Ik vroeg of er een prijs indicatie was. En hij vertelde mij dat dit ter plekke gedaan zou worden. Wat ook wel logisch is aangezien ze niet zeker weten wat het probleem is.
Maar als de tiptoetsen door vocht (wat ik denk) stuk gegaan zijn moet ik de kosten dan echt zelf betalen?? Ik mag er toch vanuit gaan dat een bubbelbad langer meegaat dan de 3 jaar dat wij hem ingebruik hebben.