reparatie van reparatie
Geplaatst: 01 nov 2006 17:27
goedenmiddag,
september 2005 heb ik een acer ferrari 4005wlmi gekocht,
deze vertoonde in december 2005 allemaal korte wittestreepjes in beeld. Vervolgens acer gebeld(ongeveer 2uur in de wacht gezeten)en hij werd de volgende dag opgehaald en gerepareerd(mobo vervangen)(wat dus 6 weken duurde) VEELste lang. hierna deed hij het weer als voorheen.
tot september 2006 toen begonnen vertoonde mijn beeldscherm weer de zelfde streepjes als in december 2005, weer mijn laptop terug voor reparatie(ik weer bellen 1UUR in de wacht gestaan bij hun "helpdesk"), (chargerboard en mobo vervangen)maar nu kwam mijn laptop binnen anderhalve week terug(zeer netjes)
op eerste gezicht deed hij het goed, tot ik zonder netspanning ging werken toen bleek dat me batterij niet meer oplade, (ik weer gebeld 30 min in de wacht gestaan)
en vervolgens werd me laptop s'avonds meteen opgehaald, en naar reparatie verzonde.
en nu krijg 'k een rekening van 150,- euro voor de reparatie van een reparatie die hun fout is...
of ik kan em terug sturen en dan maken ze de reparatie ongedaan en kost het me nog 40,euro
(net weer een uur gebeld/inde wacht gestaan om te kijken wat hun d'r van zouden zeggen, maar toen was het 5 uur en kreeg 'k in eens te horen goedenmiddag het is 5 uur onze helpdesk is gesloten)
wat kan ik hier tegen doen?? , wat zijn me rechten... gratis reparatie??? HELP ME!!!!
groeten,
Jelle
september 2005 heb ik een acer ferrari 4005wlmi gekocht,
deze vertoonde in december 2005 allemaal korte wittestreepjes in beeld. Vervolgens acer gebeld(ongeveer 2uur in de wacht gezeten)en hij werd de volgende dag opgehaald en gerepareerd(mobo vervangen)(wat dus 6 weken duurde) VEELste lang. hierna deed hij het weer als voorheen.
tot september 2006 toen begonnen vertoonde mijn beeldscherm weer de zelfde streepjes als in december 2005, weer mijn laptop terug voor reparatie(ik weer bellen 1UUR in de wacht gestaan bij hun "helpdesk"), (chargerboard en mobo vervangen)maar nu kwam mijn laptop binnen anderhalve week terug(zeer netjes)
op eerste gezicht deed hij het goed, tot ik zonder netspanning ging werken toen bleek dat me batterij niet meer oplade, (ik weer gebeld 30 min in de wacht gestaan)
en vervolgens werd me laptop s'avonds meteen opgehaald, en naar reparatie verzonde.
en nu krijg 'k een rekening van 150,- euro voor de reparatie van een reparatie die hun fout is...
of ik kan em terug sturen en dan maken ze de reparatie ongedaan en kost het me nog 40,euro
(net weer een uur gebeld/inde wacht gestaan om te kijken wat hun d'r van zouden zeggen, maar toen was het 5 uur en kreeg 'k in eens te horen goedenmiddag het is 5 uur onze helpdesk is gesloten)
wat kan ik hier tegen doen?? , wat zijn me rechten... gratis reparatie??? HELP ME!!!!
groeten,
Jelle