Pagina 1 van 2
waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 01 nov 2006 21:57
door chantal64
ik krijg steeds maar weer herinneringen en aanmaningen van nuon voor maanden die allang betaald zijn!!!
ik heb er al 5 keer over gebeld en met de nummers op een lijstje uitgelegd. de helpdesk zegt dan steeds dat ik gelijk heb en beloofd het aan te passen maar er gebeurt niets. behalve dan dat ik weer gewoon nieuwe herinneringen en aanmaningen krijg!!!!!
ik heb zooooooooooooooooo schoon genoeg van de chaos daar!!! zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon te doen wat je beloofd???? sommigen zijn wel aardig maar er zitten ook erge arro'tjes bij. vooral de vrouwen daar alsof ze de baas van de nuon zijn!!!!
mijn buurman zei dat ik over kon stappen naar een andere leverancier. ik ga mijn contract opzeggen en naar een ander!!!!!!
chantal
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 01 nov 2006 22:57
door Chanmaster
Dat is niet alleen bij Noun het geval Chantal.
Meerdere energieleveranciers blijken de administratieve gang van zaken niet op orde te hebben.
Nadere info treft u aan op:
http://www.dte.nl
Succes.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 02 nov 2006 08:27
door De medewerker
Beste Chantal,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de herinneringsbrieven die u heeft ontvangen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 02 nov 2006 09:58
door Henri42
Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite. ?????????
Vergeet ook niet een bankmachtiging erbij te doen, c nummer is volgens mij een opening naar alle prive gegevens.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 02 nov 2006 10:09
door LICHT
henri 42, hou op met zeuren, de medewerker kan door dat nummer bij de juiste gegevens, meelezers kunnen hier niets mee. Uit andere berichten (en ik spreek uit ervaring) helpt de medewerker echt! Wel heel gemakkelijk van je om kritiek te hebben op iets waar je zelf geen ervaring mee hebt!
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 02 nov 2006 10:11
door angel1978
Henri,
klets niet !
er zijn al tientallen contractnummers afgegeven en vooralsnog heeft alleen medewerker hier iets mee kunnen doen. Dit omdat eenieder niet in het interne systeem van NUON kan kijken en dus geen privegegevens kan achterhalen aan de hand van dit nummer !
je opmerkingen zijn dus totaal ongepast en daarnaast werk je hiermee juiste een oplossing tegen.
angel1978
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 02 nov 2006 11:01
door Henri42
Engel. een beetje rustig met je taaltje, fatsoen kost niets.
Ik heb het er niet op dat mensen voor vreemden hun prive gegevens openen. dat is geen geklets maar een bewijsstuk.
Laat de MEDEWERKER zich dan maar openbaar maken.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 02 nov 2006 20:50
door mylo1
Henri-42...ik zie niet in wat angel1978 hier voor onfatsoenlijks heeft neergezet..en ik sluit mij aan bij de rest...Shantal64!! ..je kan je cotractnummer met een gerust hart hier neerzetten...de medewerker heeft al heel wat mensen geholpen
gr mylo1
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 13:02
door joopataa
En dat is ook mijn mening. Hoewel ik normaal tegen het op het forum plaatsen ben van gegevens, Kan je dit bij ,,de medewerker,, gerust doen. uiteraard alleen je klantnummer.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 13:07
door Ron 2
Meerdere energieleveranciers blijken de administratieve gang van zaken niet op orde te hebben.
Vlak de kabelaars zoals b.v. UPC en KPN niet uit.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 13:18
door angel1978
henri,
Je praat(te) onzin en dat zeg ik je dan ook gewoon. Volgens mij niets onfatsoenlijks aan. Daar komt bij dat dit niet de 1e keer is dat ik dit soort posts van je tegenkom.
Laat de MEDEWERKER zich dan maar openbaar maken
Je weet dat dit een medewerker van NUON is en dat is meer dan genoeg. Meer hoef je niet te weten en de klant komt vanzelf met de persoon in kwestie ( of een andere medewerker ) in gesprek indien de NUON terugbelt ! Openbaar genoeg....
Ik zie er absoluut geen reden voor dat mensen bij naam / toenaam en evt. zelfs mailadressen en telefoonnummers bekend moeten maken. Dat gaat zelfs in tegen het bezwaar om persoonsgegevens af te geven.
De oplossing zoals die geboden wordt, werkt en dat is wat je wilt.
angel1978
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 13:29
door Ron 2
Laat de MEDEWERKER zich dan maar openbaar maken
Het is natuurlijk een grof schandaal dat Nuon er zo'n zootje van maakt en dat er een "de medewerker" (door Nuon zelf) in het leven geroepen moet worden om als laatste lapmiddel voor de rechter nog wat te sussen.
Maar aan de andere kant, als deze "medewerker" (volgens mij moet het een heel team zijn, maar goed) zich openbaar zou maken gaat dit op internet rond, Radar en Kassa laten dat telefoonnummer c.q. internetadres misschien ook nog even zien op tv, en hebben binnen de kortste keren vele duizenden klanten met problemen die weg gevonden.
Gewone Customer(NO)Care Centre is meteen werkeloos, het team van "de medewerker" allemaal overspannen.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 15:12
door Raytje23
Mag "de medewerker"op een forum naar klantgegevens vragen?
Zie hieronder:
Den Haag, 3 november 2006
Geachte heer,
U heeft het College bescherming persoonsgegevens (CBP) gevraagd of Nuon in een forum op internet zijn klanten mag vragen om privé-gegevens zoals klant- of contractnummer.
Voor het verwerken van persoonsgegevens (het plaatsen van gegevens op internet) is ook een vorm van verwerken) heeft Nuon een grondslag nodig uit artikel 8 van de Wet bescherming persoonsgegevens (WBP). Ook zal er gekeken moeten worden naar artikel 9 van het WBP. De strekking van dit artikel is dat persoonsgegevens niet verwerkt mogen worden op een wijze die onverenigbaar is met het doel waarvoor zij zijn verkregen. Deze grondslagen staan beschreven in het informatieblad ‘Verstrekken van uw persoonsgegevens’. Dit informatieblad vindt u op de internetsite van het CBP (
www.cbpweb.nl) onder het kopje ‘Nieuws en publicaties’.
Of Nuon in de door uw geschetste casus in strijd handelt met de WBP, kan het CBP niet beoordelen. Nuon zal moeten onderbouwen of de betreffende gegevens op internet gevraagd mogen worden. U zult zich met u vraag moeten wenden tot Nuon.
Mocht Nuon uw klacht niet of niet naar tevredenheid afhandelen dan kunt u uw klacht voorleggen aan het CBP. Meer informatie hierover vindt u in het informatieblad ‘Uw klacht en het CBP’.
Het CBP vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hoogachtend,
Namens het College bescherming persoonsgegevens,
mw. Z. Makhloufi
juridisch medewerker communicatie
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 15:41
door ronald g
En zo wordt een welwillende medewerker die mij ook geholpen heeft zeg maar monddood gemaakt door de scepticie die maar zeuren over gegevens. Iedereen mag blij zijn dat er medewerkers zijn die over speciale ingangen beschikken en daadwerkelijk uitleg dan wel een oplossing bieden.
Ook niet te vergeten bedrijven kunnen hier ook iets van leren omdat de medewerkers dit weer terug koppelen naar de organisatie.
Ronald.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 17:13
door G7
Ik begrijp ook niet, wat sommigen er toch op tegen hebben dat een/de "medewerker" van Nuon hier op dit forum komt!
Zij/hij heeft zeker weten al menigeen geholpen, die om wat voor reden dan ook, vastgelopen waren.
Conclusie: zet gerust je klantnummer op dit forum. Niemand kan er verder iets mee!
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 17:14
door Henri42
Waarmee heeft de Medewerker ( wat een naam ) jou geholpen? en wat koppelt hij terug naar Nuon ?, heeft die man een mail adres ?
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 17:35
door ronald g
Dat is nu de integriteit van medewerker. Maar Henri ga maar lekker door en bedenk dan wel dat medewerker niet meer helpt. Goed gedaan jochie.
Nb wat ben jij een eikel.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 17:37
door Toolboy
Dit gaat mij te ver. al die aantijgingen
Ik ben zelf van goed vertrouwen.
Ik heb hier op dit forum nog nooit een negatieve reactie gelezen over medewerker z`n hulpverlening.
Ik vind het helemaal toppie dat medewerker in zijn/haar vrije tijd medelanders wil helpen.
Neem daar voorbeeld aan.
Edoch ik heb gesproken
T
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 17:51
door Laurent
Ik heb de moeite gedaan om wat artikelen over de Medewerker na te lezen, er zijn inderdaad mensen die geholpen zijn door de Medewerker.
Als de Medewerker een voet tussen de deur bij Nuon heeft of kan krijgen, is dat toch prima, laat hij svp zijn bemiddelend werk voortzetten
Ik heb een paar keer met RWE en Essent een probleempje gehad na het overstappen van RWE naar Essent.
Ik ben ongevraagd naar hun kantoren gestapt met het dossier en het misverstand was binnen een half uur opgelost naar teverdenheid.
Re: waarom is het bij nuon zo'n zooitje????????
Geplaatst: 03 nov 2006 18:53
door funky59
de medewerker heeft al verschillende mensen geholpen ,ik wou dat essent ook zo'n medewerker in dienst had dan kon ik tenminste ook verder met de rekening rotzooi.
Groetjes Funky