Senseo New Generation ervaringen/problemen
Geplaatst: 06 nov 2006 13:36
Hoi, laatst hebben wij de nieuwste philips senseo gekocht, de blauwe met display, a 130 euries bij de blokker HD78730/70...
thuis gekomen gelijk geprobeerd, alles volgens boekje...
Maar het lampje bleef langzaam knipperen (, het water ging niet koken/werd niet warm). Kortom het apparaat deed het niet.
Wij balen, blokker gebeld, we mochten hem omruilen, eenmaal omgeruild senseo nummer 2 neer gezet...
Deze heeft het 1 dag gedaan en we hebben er een paar bakkies mee gezet.
Wij enthousiast de Tpad houder erbij gekocht; die pastte niet op deze variant dus kon terug. Nog dit jaar zal er een theepadhouder uitgebracht worden voor de new generation overigens.
Vervolgens hadden we het stopcontact nodig voor bij het koken, dus de Senseo eruit gehaald...
Dag erna stekker er weer in, en weer hetzelfde probleem; hij verwarmt niet, dus we kunnen geen koffie meer zetten (lichtjes blijven langzaam knipperen en het temperatuur symbool in het display ook).
Dit keer meldde zowel Blokker als de Philips klantenservice die we gemaild hadden dat we het maar op moesten sturen naar repair services. Zo gezegd zo gedaan. Gelukkig zijn hieraan geen kosten verbonden, na een week kregen we een brief dat het apparaat in ontvangst was genomen. We kregen eveneens een brief met de mededeling dat het apparaat niet meer te maken was (wat er nou precies mis mee is/was vermelden ze niet). Binnen 3 weken zouden we een nieuw apparaat krijgen ter vervanging van de kapotte. Mocht het apparaat niet op voorraad zijn krijgen we een vergelijkbaar apparaat... Pff ik wil een blauwe met display zoals ik gekocht had. En wel eentje die werkt en blijft werken! Dit is toch niet normaal?
130 euro voor een koffiezetapparaat, en we zijn nu al toe aan senseo new generation nummer 3 in nog geen maand tijd!
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die er problemen mee hebben?
...nog max. 3 weken wachten op onze nieuwe senseo...zucht...
thuis gekomen gelijk geprobeerd, alles volgens boekje...
Maar het lampje bleef langzaam knipperen (, het water ging niet koken/werd niet warm). Kortom het apparaat deed het niet.
Wij balen, blokker gebeld, we mochten hem omruilen, eenmaal omgeruild senseo nummer 2 neer gezet...
Deze heeft het 1 dag gedaan en we hebben er een paar bakkies mee gezet.
Wij enthousiast de Tpad houder erbij gekocht; die pastte niet op deze variant dus kon terug. Nog dit jaar zal er een theepadhouder uitgebracht worden voor de new generation overigens.
Vervolgens hadden we het stopcontact nodig voor bij het koken, dus de Senseo eruit gehaald...
Dag erna stekker er weer in, en weer hetzelfde probleem; hij verwarmt niet, dus we kunnen geen koffie meer zetten (lichtjes blijven langzaam knipperen en het temperatuur symbool in het display ook).
Dit keer meldde zowel Blokker als de Philips klantenservice die we gemaild hadden dat we het maar op moesten sturen naar repair services. Zo gezegd zo gedaan. Gelukkig zijn hieraan geen kosten verbonden, na een week kregen we een brief dat het apparaat in ontvangst was genomen. We kregen eveneens een brief met de mededeling dat het apparaat niet meer te maken was (wat er nou precies mis mee is/was vermelden ze niet). Binnen 3 weken zouden we een nieuw apparaat krijgen ter vervanging van de kapotte. Mocht het apparaat niet op voorraad zijn krijgen we een vergelijkbaar apparaat... Pff ik wil een blauwe met display zoals ik gekocht had. En wel eentje die werkt en blijft werken! Dit is toch niet normaal?
130 euro voor een koffiezetapparaat, en we zijn nu al toe aan senseo new generation nummer 3 in nog geen maand tijd!
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die er problemen mee hebben?
...nog max. 3 weken wachten op onze nieuwe senseo...zucht...