Pagina 1 van 1
kpn internetplus bellen
Geplaatst: 06 nov 2006 21:23
door rslot
sinds enige maanden in het bezit van internetplus (kpn experia box + speedtouch 121). Na veel "wel en niet" verbinding (internet) besloten om maar een nieuwe computer aan te schaffen in de hoop een constante verbinding te krijgen....... helaas.
vandaag weer een KPN monteur langsgeweest die glashard zegt: U moet U computer maar laten nakijken, het ligt beslist niet aan de KPN.
Zijn er misschien mensen met dezelfde ervaring, en misschien tips om mijn verbinding te kunnen verbeteren, of wat ik hier nu mee aan moet ?
bij voorbaat dank voor Uw reactie.
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 06 nov 2006 21:40
door meerpeen
Ik heb 1 maand internet plusbellen gehad. Wat ze niet vertellen maar wel op het internet te vinden is, is dat je geen hoge download en upload mag hebben. Hierdoor gaat het systeem om zeep. resetten van de box is dan de enige oplossing. Downloaden van muziek en films is dus niet mogelijk.
Gr dave
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 06 nov 2006 21:42
door betsiepeter
had het zelfde probleem computer verouderd geen 512 mb en windows 98 dit gaf problemen en monteur heeft gelegenheid gegeven een andere computer aan te schaffen en toen eenvervolgafspraak te maken dit werd keurig opgelost en zonder verdere kosten en op een landelijke storing bij kpn enige tijd geleden na werkt het goed alleen moet er nog gesleuteld worden aan het geheime nummer wat toch werd doorgegeven als ik de nummermeling bij voice mail aan zette en dit heb ik nu alleen iets omslachtiger zelf opgelost
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 06 nov 2006 22:38
door lucp
In geval van een goede verbinding maar slechte kwaliteit van de verbinding raad ik u de afstand van USB adapter tot de experia box te verkleinen. Dit heeft mijn problemen opgelost mbt lage kwaliteit van de verbinding. gr Luc
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 07 nov 2006 19:00
door Ulbe
Een verouderde computer kan alleen de snelheid tenietdoen!,
Zelf heb ik InternetPlusBellen Go van KPN, en heb in mijn netwerk ook een "antieke" computer, (133Mhz), deze computer kan natuurlijk de max. downloadsnelheid niet halen, maar eenvoudige website's zijn met wat geduld prima te bekijken!,
Internetten kan dus zeker prima met een oudere computer, en hoeft in principe geen problemen te geven,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 08 nov 2006 00:09
door Golfer
niet kunnen downloaden van films en muziek !!
kan dat niet omdat je niet snel kan downloaden en uploaden tegelijkertijd !
ik begrijp het niet helemaal ?
Gr. Jos
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 08 nov 2006 01:35
door Ninja
Wij hebben sinds april IPB Lite en werkt bij ons prima. Up - en downloaden is geen probleem (dat doen we nogal veel dus dat is absoluut een vereiste) en ook het bellen gaat heel erg goed (op de landelijke storingen na dan).
Wel hebben we veel problemen gehad met de verhuizing van IPB, heel veel moeten bellen met KPN en heeft aantal weken geduurd voordat het uiteindelijk geregeld was. KPN is wel met een tegemoetkoming gekomen: 5 maanden gratis IPB. Wij vonden dat in ieder geval een redelijk aanbod voor de problemen die we hebben gehad. Sinds het op het nieuwe adres weer aangesloten is, werkt het ook hier weer zonder problemen
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 08 nov 2006 13:38
door Golfer
Ninja,
goed om te horen ...
je hoort nogal wisselende berichten over IPB !
misschien moet je een beetje mazzel hebben !
ben benieuwd of alles bij mij goed gaat
Gr. Jos
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 08 nov 2006 14:15
door ditoveck
heb sinds augustus internet plus bellen van het net (kpn) sinds die tijd zo goed als niet meer bereikbaar via de telefoon. Bij de helpdesk (45 cent per minuut, standaard 10 minuten in de wacht) hebben we nu al 10 verschillende verhalen gehoord waarom het niet werkt, men spreekt elkaar continu tegen, de ene zegt teveel uploaden/downloaden, de splitter moet er tussen uit (monteur), de splitter moet er niet tussen uit, bij sommige mensen werkt het gewoon niet (afd chef, zou terug bellen na tien dagen of ze het voor elkaar kregen) natuurlijk niet gebeld, helpdesk gebeld (maar men kende deze meneer niet eens!!!) ondertussen werkt het nog steeds niet dus telkens als ik die slijmbal van het net op de reclame zie begint er bij mij iets te jeuken
.
dus als iemand een goede tip voor me heeft.
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 08 nov 2006 20:14
door Ulbe
Er is een 0800-0407 helpdesknummer, met dit nummer kan u direct doorgeschakeld worden naar de storingsdienst, dit is een gratis nummer, en vergeet het 0900 nummer maar
Veel succes!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 11 nov 2006 11:44
door rslot
Monteur is weer langsgeweest.
Heeft nu uiteindelijk een vaste verbinding aangelegd. Tot nu toe geen problemen meer.
Tja...... Het zou draadloos internetten zijn !
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 11 nov 2006 17:30
door PdB
@rslot
niet in elke situatie zal draadloos werken met geen 1 modem. als je andere draadloze apparaten heb zoals deurbel, bewegingsmelders enz. storen allemaal op elkaar
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 13 nov 2006 00:11
door ELB
Internetplusbellen is waar-de-loos. Het valt continu uit. Er zijn veel betere aanbieders. Ik verbaas me dat ieredeen zo gehecht is aan KPN, ja hetzal de naam wel zijn...
Re: kpn internetplus bellen
Geplaatst: 13 nov 2006 23:33
door Mickey D
gehecht aan KPN? Sorry, maar ik heb al gebeld om het te annuleren, maar dat kan niet. De reden dat dat niet kan weet ik: het probleem is TE GROOT, volgens de afdeling die de annulering zou moeten regelen. En dezelfde mevrouw op een ander moment in het gesprek: U kunt wel annuleren hoor, maar dan is dat contractbreuk en dan moet u kosten betalen. Contractbreuk ben ik het helemaal mee eens: zij kunnen het niet draaiende krijgen en plegen dus contractbreuk ten opzichte van mij, de afkoopsom zou dus juist mijn kant op moeten komen....