Pagina 1 van 1
eindafrekkening eneco
Geplaatst: 09 nov 2006 11:51
door cdj
hier mijn verhaal van eneco ik probeer samen met mijn vriendin al ruim 7 maanden een fout van hun kant namelijk het omdraaien van de meterstanden nacht voor dag tariefen visaversa via de telefoon en de mail voor elkaar te krijgen het lukt gewoon niet dus heb nu besloten om langs te gaan op het bezoekadres zuiderparkweg300 r,dam
er valt me trouwens nog iets op de rekening op die redelijk duidelijk is
je betaalt werkelijk een gods vermogen aan opslag en transsport voor gas mogen ze dat eigenlijk wel doorberekenen aan de klant ???
en mensen vergelijk u zelf ook even u meterstanden of ze de dag en nacht standen niet omgedraaid hebben !!!!
gr cdj
Re: eindafrekkening eneco
Geplaatst: 09 nov 2006 21:06
door Marssjo
Ook ik heb gezeik met Eneco gehad over in hun ogen "foutieve" meterstanden. De standen voor electra die ik opgaf konden volgens Eneco niet..... dat is véél te hoog!!! zei Eneco steeds... Ik heb toen geeist dat er bij mij een meteropnemer langs kwam en zo geschiedde... Zijn ze trouwens iedere (ik dacht) 3 jaar verplicht, een opnemer langs laten komen.
Klantenservice van Eneco vond ik ruk, ze luisteren niet, snappen niks, bellen nooit terug en zoeken niets uit. Ook bij ze langsgaan zal vrees ik NIETS helpen. Alleen de meteropnemer is heilig.
Re: eindafrekkening eneco
Geplaatst: 09 nov 2006 22:25
door Kel Sawyer
Ik zou juist wel langs gaan als bellen en mailen niet helpt. Als de fout aan hun kant ligt, moeten ze dit toch gewoon kunnen oplossen?
Stel vragen over wat je kan verwachten en probeer tot een afspraak te komen waarin jouw belang veilig is gesteld, namelijk het aanpassen van de meterstanden en het corrigeren van de nota.
Succes!
Re: eindafrekkening eneco
Geplaatst: 10 nov 2006 02:48
door Marssjo
Als je al 7 maanden tegen een muur loopt te kletsen en Eneco je emails niet leest / serieus neemt helpt imo langsgaan ook niet. Laat Eneco dan maar een meteropnemer langssturen. Vergeet niet dat daar alleen maar laaggeschoolden en analfabeten werken........
NB: man ik word weer pislink op ze, zulke vreselijke sukkels die ik oa. aan de telefoon kreeg !! Zelfs een kerel die beweerde dat het héél normaal is dat je meer dag dan nachtstroom verbruikt! De stumper.... Ik gebruik nml. al jaren 2 keer zoveel nacht dan dagstroom... Waar haalt die het vandaan!
Re: eindafrekkening eneco
Geplaatst: 10 nov 2006 09:09
door Ron 2
En Eneco is nog wel dat bedrijf met die "leuke" reclamespotjes over hoe leuk en goed hun klantenservice wel niet is.
Als je zelfs de reclame niet eens meer kan vertrouwen?