| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afwijzing ABN Amro Credit Card
Afwijzing ABN Amro Credit Card
Sinds kort ben ik in het bezit van een ABN Amro Young Professional pakket en heb ik ook een (standaard) Credit Card aangevraagd. Tot mijn grote verbazing werd deze afgewezen. Na veelvuldig contact met de ABN ben ik er niet achter gekomen wat nu de werkelijke reden van afwijzing is. Mijn financiele situatie is zeker toerijkend. Mogelijk komt het omdat ik te kort (ca een half jaar) in dienst ben.
Iemand meer ervaringen hiermee? Ik hoor en lees op meer plaatsen dat mensen klachten hebben over de Credit Card afdeling van de ABN AMRO.
Iemand meer ervaringen hiermee? Ik hoor en lees op meer plaatsen dat mensen klachten hebben over de Credit Card afdeling van de ABN AMRO.
-
particulier
Re: Afwijzing ABN Amro Credit Card
Is dit misschien een credit card met kredietfaciliteit? En heb je mogelijk een Prive limiet plus bij je pakket? Het totaal aan kredietfaciliteit kan dan te hoog zijn, waardoor ze het niet toestaan.
Een andere mogelijkheid is dat Mastercard om de een of andere reden je geen kaart wil verstrekken. De kaartuitgifte loopt nu volledige via Mastercard.
Een andere mogelijkheid is dat Mastercard om de een of andere reden je geen kaart wil verstrekken. De kaartuitgifte loopt nu volledige via Mastercard.
Om de een of andere reden ja... Maar ik ben er na veelvuldig bellen en schrijven niet achter gekomen wat nu die reden is.
Ik vermoed dat het is omdat ik te kort (ca half jaar) de eerste baan heb. Maar dan vraag ik mij af waarom ze een credit card aanbieden in een Young Professional pakket. Notabene een pakket voor pas afgestudeerden!
Zijn er meer ABN klanten die hier tegenaan lopen?
Ik vermoed dat het is omdat ik te kort (ca half jaar) de eerste baan heb. Maar dan vraag ik mij af waarom ze een credit card aanbieden in een Young Professional pakket. Notabene een pakket voor pas afgestudeerden!
Zijn er meer ABN klanten die hier tegenaan lopen?
Lees mijn berichtgeving hierover met de Poolse medewerker. Ik vermoed dat Mastercard wilt dat je minimaal 1 jaar werkt oid. Alleen dit dient men gewoon aan te geven! Belachelijk zo.