LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat áls Leaseverlies gelijk krijgt?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Henk

Wat áls Leaseverlies gelijk krijgt?

Ongelezen bericht door Henk »

Op welke manier zouden klanten een schikking krijgen? Hoe moet ik dat zien?

Bert

Re: Wat áls Leaseverlies gelijk krijgt?

Ongelezen bericht door Bert »

Je mag dan vrij uit kiezen tussen een groot pakket fondsen KPN of Aegon, afkomstig uit de hoofdmagazijnen van LEGIO Lease.

meisje

Ongelezen bericht door meisje »

Wat denk je dat er gaat gebeuren?
Dexia laat zich failliet verklaren, maakt onder een andere naam een leuke doorstart en je kan alsnog naar het grootste gedeelte van je geld fluiten.

Bert

Dierbare Meisje,
Waarom zal Dexia zich bankroet laten verklaren, indien zij 314 miljard van Legio had ontvangen als gestroopt geld?
Dexia is een Europees multinational, deze zaak van Legio is maar een natte scheetje! U kunt dikwijls in uw vele betogen hier op de site gelijk hebben gekregen, maar nu denk ik dat U de bal misslaat meisje. Vergeet niet dat Dexia niet alleen Legio, Labouchère en nog een paar banken had opgekocht, die de markt verpestten, maar is stevig genoeg om een stoot van Legio gemakkelijk op te vangen en de markt aandeel op te slurpen.

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Beste Verstandig,

Wat denk je het gaat gebeuren, Dexia gaat niet failliet maar gaat verder onder de naam Meisjes en dan maken wij het geld op en kopen zoals Wobbe schreef een trompet. Retteketet.

Dasirii

Bert

Allerliefste Meisje,

Nou, ja goed, retteketet dan maar, als je verder niet beter weet!

groetjes.

Pepijn

Ongelezen bericht door Pepijn »

Hahahahahaha

(spontaan applausje voor Bert, dit is droge humor)

Pep

meisje

Ongelezen bericht door meisje »

Dat van die trompet Retteketet heb ik niet niet geschreven, dat was weer het andere Meisje met roodeharen. Persoonlijk speel ik geen trompet alleen in bed en dat gaat van je retteketet.

Trouwens als je mij wil mailen het adres is : [email protected] ik ben nog op zoek naar mensen die kunnen rommelen sorry ik bedoel trommelen. Tot horens en van je Retteket.

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Nu zijn de laatste twee berichten dus weer niet van mij.
Stelletje na-apers, als je niet met een eigen nick kan komen.

Bert, ik bedoelde Legiolease en niet Dexia. Foutje bedankt.

Gesloten