LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leaseverlies? verneem niks meer

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marcel van Geemen

Leaseverlies? verneem niks meer

Ongelezen bericht door Marcel van Geemen »

Al sinds juli is er geen nieuwes meer vanaf de zijde van Leaseverlies, ook na mijn vragen over onderwerpen en hoe de stichting er nu voorstaat met Dexia, heb ik al 2 maanden geen antwoordt mogen ontvangen. Heb Leaseverlies om opheldering gevraagdt in deze zaak. Heeft iemand dezelfde problemen of vragen omtrendt Leaseverlies of ben ik de enige?

R.M. van Geemen

Marco de Jong

Re: Leaseverlies? verneem niks meer

Ongelezen bericht door Marco de Jong »

Nee, je bent niet de enige.
Ik ook zonet via het algemene e-mail adres van Leaseverlies verzocht om de laatste ontwikkelingen kenbaar te maken. Ik hoop niet dat er nu weer een nieuwe stichting opgericht moet gaan worden om Stichting Leaseverlies weer achter hun broek aan te zitten.
Leden van SLV hebben EURO40,-- betaald maar het is niet duidelijk wat er met dat geld gebeurt. Zijn we er nu nog een keer ingetuind?

Groet, Marco

Marcel v Ph.

Ongelezen bericht door Marcel v Ph. »

Ook ik ben als gedupeerde aangesloten bij Stichting Leaseverlies. Het is al maanden stil en ook ik kom verder niets te weten. Maar ook Legio Lease reageert absoluut niet op mijn formele bezwaarschriften. Ze zijn er wel snel bij om hun centjes te innen. Inmiddels is mijn contract afgelopen en moet ik een behoorlijke schuld terug betalen. Vandaag gaat mijn derde bezwaarschrift de deur uit. Hebben anderen ook dergelijke problemen. Ik sta op het punt om De klachten commissie DSI en de Autoriteit Effecten bezitters te benaderen met een klacht. Tevens overweeg ik sterk een advocaat om de armen te nemen. Wie wil meedenken hierover om onze krachten te bundelen separaat van Stichting Leaseverlies?

Wobbe

Ongelezen bericht door Wobbe »

niemand hoort op het ogenblik iets persoonlijks,
maar ik heb volgens officiële berichten en daar verklaringen van anderen dupeerden begrepen dat Dexia eind oktober met een voorstel komt.
we zullen dus nog een weekje geduld moeten hebben.

m.v.g. Wobbe

wubbe

Ongelezen bericht door wubbe »

Wobbe, vertel eens wat meer over die officiele berichten en van zie dan wel niet afkomstig zijn.

M.v.g Wubbe

leaseverlies?verneem niet

Ongelezen bericht door leaseverlies?verneem niet »

Ik stuit ook op precies hetzelfde. Was in eerste instantie blij met het bestaan van leaseverlies. Enige steun in het drama kon ik wel gebruiken. Waarom houden ze ons zelf niet op de hoogte? Het is wel leuk om via deze side wat te kunnen lezen van andere gedupeerden, maar waar leaseverlies zelf voor ons mee bezig is..... Het lijkt erop dat de onmogelijkheid op het communicatievlak wat zo irritant is bij legio-lease evenzeer bij leaseverlies speelt. Zouden zij ook geen inlevingsvermogen in mensen hebben en ook al zijn aangetast door de geldwereld? Waarom gebruiken zij internet niet als nieuwsbrief voor ons??? Tegelijkertijd weet ik dat niemand van "öns" daar een antwoord op kan geven.

Ik leef mijn hele leven al vanuit keuze, met het absolute minimum,(op het financiele vlak!) kan en wil dus de "schuld" van 10.000 euro absoluut niet betalen, ook niet in termijnen.Zijn er nog meer minima onder "ons"? Via vier brieven heb ik duidelijk gemaakt dat er van een kale kip niet te plukken valt. Ik heb drie keer geen reactie gehad. De laatste keer wel, waaruit bleek dat ze het niet begrijpen en doodleuk toch een betalingsregeling voorstellen en weer vragen om allerlei kopien van huur, salaris e.d. Ik had die al opgestuurd. Wat is het toch lullig om niet serieus genomen te worden. De schuld op zich is al dramatisch genoeg. Wat wordt er nou eigenlijk verdriedubbeld? Teleurstellingen??? Elisabeth.

Edwin

Ongelezen bericht door Edwin »

Verklaar je nader....!!

"Ik leef mijn hele leven al vanuit keuze, met het absolute minimum,(op het financiele vlak!) "

Waarom dan mee doen met zo'n produckt..???

Grt Edwin

elisabeth

Ongelezen bericht door elisabeth »

De baan die ik leuk vind betaalt niet zoveel. Liever een leuke baan met weinig geld, dan andersom. Het liefst een leuke baan met veel geld, maar die vlieger gaat niet op.
Ik kies er dus voor om met weinig geld te leven, omdat ik mijn baan zo leuk vind. Ik deed mee voor mijn pensioen.
Snap je. Maar mijn vraag was dus;zijn er meer minima onder ons? Ik snap niet dat ik mee "mocht" doen. Zij waren de uitdenkers van dit spel en de regels. Ik kon dit onmogelijk bedenken van te voren. Dat het zo erg zou worden wisten zij natuurlijk ook niet. Maar het principe was hun bekend natuurlijk, ook al speelden ze geen open kaart erover.Maar zij hadden de grenzen moeten bepalen. Dat hoort erbij als je een spel uitdenkt. Elisabeth.

Edwin

Ongelezen bericht door Edwin »

De grenzen zijn bepaald door de krediet verstrekkers, en liggen precies gelijk aan de voorwaarden van bv een ordinaire lening uit de tv krant...BKR registreert alles...

En ik kan je verzekeren die grenzen liggen heeeeeeeeeel ruim, eigenlijk zijn die er gewoon niet...ook als minima kun je onbeschoft veel geld lenen en krediet krijgen, onverantwoord veel naar mijn mening...mar ja dit zijn weer regels en voorwaarden die ook door de staat zijn geacepteerd en goedgekeurt...dus eigenlijk is het eind gewoon zoek.....

Grt En sterkte met jouw situatie, het siert je in iedergeval dat er nog mensen met principe's zijn....

Edwin

wobbe

Ongelezen bericht door wobbe »

heb van betrouwbare mensen gehoord dat ze in officiële berichten hebben gelezen dat komende week duidelijkheid door dexia wordt verschaft.
Weet dit niet 100% zeker
op het forum staat wie dit ook o.a. gelezen hebben,

mvg Wobbe

(wubbe leuke naam heb je!)

Arco

Ongelezen bericht door Arco »

Is Leaseverlies misschien van Legiolease?
Ik had voordat ik me wilde aanmelden wat vragen gesteld over het nut van deze stichting, hier wacht ik sinds juni nog steeds op antwoord.....
Blij dat ik die E40,= niet heb overgemaakt....

Gesloten