LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Labouchere al 2 dagen in vergadering
Labouchere al 2 dagen in vergadering
De topic zegt genoeg.....zou het dan toch afge....met SS.....zij.......
Re: Labouchere al 2 dagen in vergadering
Beste Jean,
La Bouchère bestaat die nog? Of allang opgedoekt!
M.vr.gr.
La Bouchère bestaat die nog? Of allang opgedoekt!
M.vr.gr.
La bouchere, is ongeveer een jaar geleden door dexia overgenomen..en maakt nu dus onderdeel uit van de dexia groep maar is binnen deze groep wel gewoon een zelfstandige organisatie.....
Grt edwin
Grt edwin
Edwin....je bent weer scherp! Klopt, Labouchere is nu onderdeel van Dexia maar nog steeds zelfstandig. Labouchere/Legio zijn verhuisd van Leiden naar Amsterdam!
waarom zou Spaar select failliet gaan als het slecht zou gaan met Bank Labouchere?! (onderdeel van dexia.
Spaar select is alleen een onafhankelijke tussenpersoon, niet meer en niet minder.
en door de reorganisatie van het afgelopen half jaar zijn de kosten bij Spaar Select flink gezakt en de winsten zoijn toe aan het nemen. Dit houdt in dat Spaar select weer winst zal maken vanaf komende maand of december 2002.
het dieptepunt ligt al achter ons!!
waarom ik dit weer?! omdat ik zelf bij de ss werk.
groestjes Wobbe
Spaar select is alleen een onafhankelijke tussenpersoon, niet meer en niet minder.
en door de reorganisatie van het afgelopen half jaar zijn de kosten bij Spaar Select flink gezakt en de winsten zoijn toe aan het nemen. Dit houdt in dat Spaar select weer winst zal maken vanaf komende maand of december 2002.
het dieptepunt ligt al achter ons!!
waarom ik dit weer?! omdat ik zelf bij de ss werk.
groestjes Wobbe