UPC Klantenservice
Geplaatst: 20 nov 2006 20:36
Omdat we in december gaan verhuizen en een andere internetprovider nemen wilde ik zo net het internet bij UPC opzeggen.
Vanmiddag nog even mijn beltegoed opgewaardeerd tot € 28 en een beetje dus dat moet toch gaan lukken.
Na het draaien van het nummer werd me mee gedeeld dat UPC de service heeft verbeterd en nu om de postcode vraagt en daarna het huisnummer zodat ze de beller beter van dienst kunnen zijn.....
Nou keurig en duidelijk ingesproken en dan .... wachten, wachten, wachten. Ik had natuurlijk op kunnen hangen maar ja, ik wachte al zo lang dus zonde als je bijna aan de beurt kan zijn om dan op te hangen dus wachten en wachten... affijn, eindelijk iemand aan de lijn en het eerste wat gevraagd werd was: "wat is uw postcode" ? het tweede wat gevraagd werd; "wat is uw huisnummer"?
Na dat ingevoerd te hebben kon ik de medewerkster vertellen wat ik wilde, mijn internet abonnement opzeggen. Ja dat gaat dus echt niet,
17 maart 2007 is het eind van ons contract en ik ben echt te vroeg met opzeggen, dat kan pas in januari 2007 dus dan moet ik maar weer terug bellen. Nou echt niet, ik bel ze nooit meer................. Na enig aandringen bleek dat ik ook schriftelijk op kon zeggen het adres moest er even bijgepakt worden (weer terug de wacht in), nogmaals werd benadrukt dat ik beter telefonisch op kon zeggen want dan werd het meteen verwerkt, ja zal best maar dan moet ik er wel een baan bij nemen.
Al met al heeft dit telefoontje me dik € 25,= gekost, en ik ben er niks mee opgeschoten.
Ik weet dat bellen met je mobile telefoon duur kan zijn maar dit overtreft wel erg veel, belachelijk!!!!!!
Dus mensen als je je internet op wil zeggen (denk eraan dat je het niet te vroeg, niet te laat maar precies op tijd doet) ik heb het adres waar je dat kan en dat kost je maar 1 postzegel, 1 briefje en een enveloppe.
Vanmiddag nog even mijn beltegoed opgewaardeerd tot € 28 en een beetje dus dat moet toch gaan lukken.
Na het draaien van het nummer werd me mee gedeeld dat UPC de service heeft verbeterd en nu om de postcode vraagt en daarna het huisnummer zodat ze de beller beter van dienst kunnen zijn.....
Nou keurig en duidelijk ingesproken en dan .... wachten, wachten, wachten. Ik had natuurlijk op kunnen hangen maar ja, ik wachte al zo lang dus zonde als je bijna aan de beurt kan zijn om dan op te hangen dus wachten en wachten... affijn, eindelijk iemand aan de lijn en het eerste wat gevraagd werd was: "wat is uw postcode" ? het tweede wat gevraagd werd; "wat is uw huisnummer"?
Na dat ingevoerd te hebben kon ik de medewerkster vertellen wat ik wilde, mijn internet abonnement opzeggen. Ja dat gaat dus echt niet,
17 maart 2007 is het eind van ons contract en ik ben echt te vroeg met opzeggen, dat kan pas in januari 2007 dus dan moet ik maar weer terug bellen. Nou echt niet, ik bel ze nooit meer................. Na enig aandringen bleek dat ik ook schriftelijk op kon zeggen het adres moest er even bijgepakt worden (weer terug de wacht in), nogmaals werd benadrukt dat ik beter telefonisch op kon zeggen want dan werd het meteen verwerkt, ja zal best maar dan moet ik er wel een baan bij nemen.
Al met al heeft dit telefoontje me dik € 25,= gekost, en ik ben er niks mee opgeschoten.
Ik weet dat bellen met je mobile telefoon duur kan zijn maar dit overtreft wel erg veel, belachelijk!!!!!!
Dus mensen als je je internet op wil zeggen (denk eraan dat je het niet te vroeg, niet te laat maar precies op tijd doet) ik heb het adres waar je dat kan en dat kost je maar 1 postzegel, 1 briefje en een enveloppe.