Planet Internet en KPN
Geplaatst: 21 nov 2006 09:02
Dit verhaal probeer ik in een notendop samen te vatten maar dat valt niet mee.
Ik heb grote problemen met PlanetInternet en KPN en zou er drie A-viertjes mee kunnen vullen.
In juni ben ik overgestapt van ADSL naar InternetPlusBellen van KPN/Planet.
Maandelijks betaal ik daarvoor E.59,95
Ondanks herhaalde malen klagen werd ook nog steeds elke maand E.14,95 afgeschreven voor mijn oude ADSL abonnement.
Toen eindelijk in September het probleem werd erkend moest ik weer terug naar een ADSL abonnement en weer een gewone telefoonaansluiting nemen om van daar uit opnieuw IPB aan te vragen. Niemand kan me uitleggen waarom, maar goed. Ik ben de kwaadste niet en werk mee ondanks de fouten van Planet Internet. Het zou wél weken gaan duren.
Maar alles dat maar verkeerd kan gaan, gaat verkeerd.
Enige tijd had ik geen internet, ik raakte mijn Emailadressen kwijt en heb geen provider meer. Men heeft als (tussen)oplossing een gratis emailonly account voor me aangemaakt maar jawel, ook dat is gelijk voor de duur van een jaar van mijn rekening afgeschreven.
Nu zit ik in een fase waarin ik dus word ‘teruggezet’ naar ADSL. De gevolgen zijn desastreus. Al bijna een week zit ik, eerst zonder internet en nu zonder telefoon!!
Voor de KPN besta ik niet meer als IPBklant en bij Planet word ik van het kastje naar de muur gestuurd maar betaal nog steeds dubbel. Ik ben kwijt hoeveel uren ik de afgelopen vijf maanden met mijn telefoon aan het oor, wachtend op iemand die mij te woord staat, wachtend omdat ik met de juiste persoon moet worden doorverbonden, wachtend op een antwoord dat toch niet komt, in grote ergernis heb doorgebracht. Ik hoef u waarschijnlijk niets te vertellen.
Ik heb klantenservice van Planet talloze malen geschreven en gebeld (nu dus mobiel), ik ben beleefd gebleven en erkend gekregen dat dit toch niet kan maar dat helpt allemaal niets.
‘Ja meneer, ik begrijp het probleem en er wordt zo spoedig mogelijk iets aan gedaan’ maar ík ben zwaar de dupe van fout op fout die door Planet en KPN worden gemaakt.
Ik ben het spuugzat om steeds weer dezelfde excuses aan te horen en wil het hogerop zoeken, maar hoe en waar? Er is in Nederland bij mijn weten geen ombudsman voor dit soort zaken. Help!
Ik heb grote problemen met PlanetInternet en KPN en zou er drie A-viertjes mee kunnen vullen.
In juni ben ik overgestapt van ADSL naar InternetPlusBellen van KPN/Planet.
Maandelijks betaal ik daarvoor E.59,95
Ondanks herhaalde malen klagen werd ook nog steeds elke maand E.14,95 afgeschreven voor mijn oude ADSL abonnement.
Toen eindelijk in September het probleem werd erkend moest ik weer terug naar een ADSL abonnement en weer een gewone telefoonaansluiting nemen om van daar uit opnieuw IPB aan te vragen. Niemand kan me uitleggen waarom, maar goed. Ik ben de kwaadste niet en werk mee ondanks de fouten van Planet Internet. Het zou wél weken gaan duren.
Maar alles dat maar verkeerd kan gaan, gaat verkeerd.
Enige tijd had ik geen internet, ik raakte mijn Emailadressen kwijt en heb geen provider meer. Men heeft als (tussen)oplossing een gratis emailonly account voor me aangemaakt maar jawel, ook dat is gelijk voor de duur van een jaar van mijn rekening afgeschreven.
Nu zit ik in een fase waarin ik dus word ‘teruggezet’ naar ADSL. De gevolgen zijn desastreus. Al bijna een week zit ik, eerst zonder internet en nu zonder telefoon!!
Voor de KPN besta ik niet meer als IPBklant en bij Planet word ik van het kastje naar de muur gestuurd maar betaal nog steeds dubbel. Ik ben kwijt hoeveel uren ik de afgelopen vijf maanden met mijn telefoon aan het oor, wachtend op iemand die mij te woord staat, wachtend omdat ik met de juiste persoon moet worden doorverbonden, wachtend op een antwoord dat toch niet komt, in grote ergernis heb doorgebracht. Ik hoef u waarschijnlijk niets te vertellen.
Ik heb klantenservice van Planet talloze malen geschreven en gebeld (nu dus mobiel), ik ben beleefd gebleven en erkend gekregen dat dit toch niet kan maar dat helpt allemaal niets.
‘Ja meneer, ik begrijp het probleem en er wordt zo spoedig mogelijk iets aan gedaan’ maar ík ben zwaar de dupe van fout op fout die door Planet en KPN worden gemaakt.
Ik ben het spuugzat om steeds weer dezelfde excuses aan te horen en wil het hogerop zoeken, maar hoe en waar? Er is in Nederland bij mijn weten geen ombudsman voor dit soort zaken. Help!