Pagina 1 van 1

HP service is waardeloos Hewlett Packard

Geplaatst: 21 nov 2006 15:37
door herman H
In oktober 2005 een HP desktop gekocht (SR1649)
bijna een jaar later gaat het moederbord kapot.
HP stuurt geen monteur met een nieuw onderdeel (zoals bijvoorbeeld de Aldi wel doet)
Ik kan de kast via UPS laten ophalen.
UPS komt niet op afgesproken dag.
2 dagen later haalt UPS de computer dan echt op. (dus weer een hele dag thuisblijven).
Een week later krijg ik een brief of ik accoord ga met reparatie van transportschade ad € 484,73
Het blijkt te gaan om een deuk in de kast. DIT IS HET STANDAARD REPARATIETARIEF VAN HP. Het is maar dat u dat weet.
Nu krijg ik mijn computer niet retour voordat ik accoord ga met de schade, of met de reparatiekosten van de schade. Het blijkt slechts om een deuk in de kast te gaan. Er zijn foto"s van de schade maar HP wil die niet aan mij sturen/mailen
HP wil zo wie zo niet schriftelijk reageren, slechts telefonisch.
Nu ben ik 5 weken verder. Ik heb geen idee of ik mijn computer nog terugkrijg en in welke staat.
De computer was gekocht bij het Office Centre.
Vandaag dus maar een briefg gestuurd aan Office Centre.
Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo´n botte service als HP.
Denk hieraan als u een ´mooie HP aanbieding´ ziet.
U krijgt geen service. alleen kosten en ellende.

HP verkoopt nu meer computers dan welk ander merk. Alleen service is er niet meer.

Wat een #$# bedrijf!!


Office Centre kent de probelemen met HP. Zware problemen met HP. Over de service en over de standaardkosten. Met HP notebooks schijnt de situatie nog slechter te zijn dan met de desktops.
Office Centre zegt dat ook Canon met achtelijke standaardreparatieprijzen werken.
Office Centre is nu wel bezig om het probleem voor mij op te lossen.
Geen kwaad woord dus voor Office Centre, maar pek en veren voor HP


Wees verstandig en koop bij de lokale PC boer

Re: HP service is waardeloos Hewlett Packard

Geplaatst: 22 nov 2006 00:30
door DennisThePennis
Een week later krijg ik een brief of ik accoord ga met reparatie van transportschade ad € 484,73
Transport was toch wel verzekerd neem ik aan? UPS mag dan dokken. En HP mag het gewoon zelf afhandelen met UPS, want zij hebben die vervoerder immers ingehuurd voor die pickup and return, want jij had wel een betere vervoerder geregeld. Alles valt toch gewoon onder de HP garantie (binnen 1 jaar kapot)?

Re: HP service is waardeloos Hewlett Packard

Geplaatst: 02 dec 2006 12:15
door Ruben33
medion heeft ook geen service ik wacht al 10 weken ongeveer kan ook 11 zijn en nog steeds geen werkende computer 2x monteur geweest komende maandag komt er weer een maar dan zal hij het wel weer niet doen

Re: HP service is waardeloos Hewlett Packard

Geplaatst: 02 dec 2006 13:17
door seagoing racer2
Beste,

het is maar een hint .

Let op rook en roetschade als je binnenkort een gerepareerde HP desktop terugrkijgt :!: