Pagina 1 van 1

NEEM GEEN SPEEDLINQ(K)

Geplaatst: 22 nov 2006 11:03
door machinist
PAS op met Speedlinq, zij doen er alles aan om de actie korting niet terug te betalen.
Ze reageren niet op brieven en faxen.
Doe het niet!!!!!!!

Re: NEEM GEEN SPEEDLINQ(K)

Geplaatst: 25 nov 2006 03:08
door Detlef
zeker ook niet eerst het forum gelezen voordat je een contract ging tekenen.................

Re: NEEM GEEN SPEEDLINQ(K)

Geplaatst: 27 nov 2006 11:44
door arno001
Oplichters ! Lees verder aub

Betreft: Moeizaam verloop nieuwe abonnee Speedlinq internet.

Vandaag, 21 november helaas weer het verhaal moeten uitleggen dat mijn internet niet werkt. Het geld, zoals eerder vermeld had ik terug laten storten omdat de verbinding telkens niet werkt.
Na 30 minuten werkt ik vandaag op het 0900 nummer geholpen. Aan het eind van het gesprek was ik dus 1 uur en 12 minuten x 70 cent per minuut = 50,40 euro kwijt aan telefoonkosten.

De service vind ik echt waardeloos van Speedling, telkens wordt er gezegd dat het nu in orde komt. Waarom valt er dan bij Speedlinq telkens niets terug te vinden in de computer…. !!!???

Waarom ben ik niet tevreden over Speedlinq:
1) Ik heb nooit mijn gegevens over de welkomstbrief gehad met paswoord gebruikersnaam. Hier moest ik 4 x maal over bellen wat dus na de lange wachttijden 150 euro kostte…. 2 maanden verder eindelijk gelukt maar wel betalen he ?!

2) De verbinding werkt de ene dag wel en dan weer niet… ga hier maar 15 x over bellen. Nee, je zou terug gebeld worden. Gebeurd gewoon niet. Service, Echt niet !!!

3) Nu was ik het zo zat dat ik het welkomstbedrag van 202,10 euro terug heb laten storten om mijn girorekening. Hierna heeft Speedling contact met mij opgenomen op mijn email adres van Speedlinq…. Joepie. Alleen jammer dat ik deze mail niet kan lezen na 2 maanden voor een wachtwoord gebeld te hebben…

4) Nu helemaal het toppunt na een uur alles WEER UITGELEGD te hebben aan de klantenservice van Speedling werd er doodleuk gezegd dat ik nu ook niet in aanmerking kom voor de welkomstactie. Haha

5) Ik kan in 12 uur weer aangesloten worden. Na alle ellende vind ik dat wel fijn. Schofterig echter dat dit me na al die kosten 25 euro kost.

6) Ik 10 keer heb moeten bellen dat mijn huisnummer verkeerd staat. Ik woon niet op nummer 15 maar op 15 A !!!! Is dat zo moeilijk.

7) Ik te horen kreeg dat mijn vorige klachtenbrief niet bekend was. Ik stuur darrom nog maar eens alles schriftelijk op.

Al deze informatie is nu bekend bij mijn rechtbijstandverzekering en ik zal heel het verloop op het forum plaatsten als nu binnen 2 weken niet alles keurig is opgelost. Ik weer van deze rot zooi af.

Is de klant bij Speedlinq koning, echt niet…

Ze reageren nergens op, niet op brieven, emailen kan niet en als je ze belt behandelen ze je als oud vuil !

Begin niet aan Speedlinq tenzij U graag opgelicht wilt worden of U heeft geld teveel.

Heeft iemand nog advies hoe we deze kosten allemaal kunnen terug vorderen bij Speedlinq ? Ik snap niet dat zulke praktijken nog kunnen in Nederland.

Re: NEEM GEEN SPEEDLINQ(K)

Geplaatst: 27 nov 2006 13:23
door Bailey
Waarom moet je dit nu overal plaatsen??

Re: NEEM GEEN SPEEDLINQ(K)

Geplaatst: 27 nov 2006 14:05
door arno001
daarom, ik ben boos ! hoe meer mensen dit weten des te beter. dag

Re: NEEM GEEN SPEEDLINQ(K)

Geplaatst: 14 jan 2007 20:09
door johnvisser
problemen met speedlinq
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling

consumentenautoriteit :

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek