Ze willen wel dat ik betaal voor dingen die perfmanent fout gaan en ook de facturen kloppen niet.
Vorig jaar december account kwijt geraakt bij UPC daarna een half jaar zonder mail account gezeten en al 3 jaar post en facturen op naam oude bewoonster die hier echt al 3 jaar niet meer woont, wat ik al 3 jaar aan geef bij UPC en ook dat zou opgelost worden.
Totdat ik afgelopen maand een factuur kreeg op naam van de oude bewoonster voor digitale tv. ik bellen met zo,m incompetent meisje van het callcenter die mij even vertelde dat ik me koopcontract op moest sturen, dacht het niet.
Nu zijn we al weer een paar maanden verder en heb al diversen mailtjes naar UPC verstuurd maar krijg geen reactie , zowel telefonisch als via de mail niet.
Ook de laatste factuur klopt niet en heb ook daar en mail voor verstuurd en telefonisch (weer met het call center) contact gehad.
Maar mijn diensten zijn dus per direcht afgesloten...jaa eerst betalen ook al is de factuur verkeerd en heeft u al meer dan een jaar problemen, dan pas sluiten we u dus weer aan.
Nu ben ik dus zover om de spullen ergens naar binnen te gooien en maar ergens anders internet,telefonie en digitale tV te nemen wie heeft er een idee en kan mij helpen,
Groetjes Erik