Tele2
Geplaatst: 26 nov 2006 11:44
Ik zal het kort houden.
Begin oktober heb ik mijn ADSL van Tele2 opgezegd. Dit zou dan per 3 november gesloopt zijn. Na een aantal dagen bleek ik nog steeds internet via Tele2 te hebben. Ook gebeld. Ze zouden het oplossen. Na een week ofzo had ik nog steeds internet en dus weer gebeld. Ook heb ik gevraagd om een bevestiging per brief dat het inderdaad per 3 november opgezegd was. Bleek wel ingevoerd te zijn, maar er was iets fout gegaan. Vorige week weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Ik heb nu al een keer of 4 gebeld en een keer of 2/3 gevraagd om een bevestigingsbrief. Vandaag de dag heb ik nog steeds internet via Tele2. Weet iemand ook wat ik hier mee moet ?
Mvg,
MrCarrey
Begin oktober heb ik mijn ADSL van Tele2 opgezegd. Dit zou dan per 3 november gesloopt zijn. Na een aantal dagen bleek ik nog steeds internet via Tele2 te hebben. Ook gebeld. Ze zouden het oplossen. Na een week ofzo had ik nog steeds internet en dus weer gebeld. Ook heb ik gevraagd om een bevestiging per brief dat het inderdaad per 3 november opgezegd was. Bleek wel ingevoerd te zijn, maar er was iets fout gegaan. Vorige week weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Ik heb nu al een keer of 4 gebeld en een keer of 2/3 gevraagd om een bevestigingsbrief. Vandaag de dag heb ik nog steeds internet via Tele2. Weet iemand ook wat ik hier mee moet ?
Mvg,
MrCarrey