Hi,
Ik heb 2 weken geleden een PDA met telefoonfunctie gekocht (Glofiish X500) waarvan het tril-mechanisme stopte met werken na 2 dagen. Uit contact met de importeur voor NL (www.luxian.nl) bleek dat ze me geen nieuwe willen geven, en dat ik 'm op kon sturen van reparatie (welke een paar weken kan gaan duren). Wat zijn mijn rechten in deze zaak en wat kan ik concreet doen?
Dank jullie wel!
Edward
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trillen werkt niet in nieuwe gsm; heb ik recht op n nieuwe?
Re: Trillen werkt niet in nieuwe gsm; heb ik recht op n nieuwe?
Hey Edward,
de importeur heeft helaas gelijk, de fabrieksgarantie schrijft voor dat mocht er iets mis zijn met het toestel, dat het dan gerepareerd moet worden. Ook als er iets na een dag mis is met het toestel. Sommige aanbieders in Nederland hebben wel een coulance regeling, dat mocht er iets defect raken binnen bijvoorbeeld 8 dagen dat het toestel dan omgeruild kan worden, of voor een nieuwe, of voor een toestel wat er goed uit ziet en goed werkt.
Gr. Nick
de importeur heeft helaas gelijk, de fabrieksgarantie schrijft voor dat mocht er iets mis zijn met het toestel, dat het dan gerepareerd moet worden. Ook als er iets na een dag mis is met het toestel. Sommige aanbieders in Nederland hebben wel een coulance regeling, dat mocht er iets defect raken binnen bijvoorbeeld 8 dagen dat het toestel dan omgeruild kan worden, of voor een nieuwe, of voor een toestel wat er goed uit ziet en goed werkt.
Gr. Nick
Re: Trillen werkt niet in nieuwe gsm; heb ik recht op n nieuwe?
Hmmm. Okey, jammer. Dank je wel voor je antwoord in ieder geval!
MvG,
Edward
MvG,
Edward