LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring BigDennis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Miep72

Slechte ervaring BigDennis

Ongelezen bericht door Miep72 »

Op 27 Oktober heb ik na aanleiding van de folder die ik thuis kreeg spullen besteld bij www.bigdennis.com het geld gelijk overgemaakt via Ideal. Ik kreeg keurig een mail met een track en trace nummer en de bestelling zou de 30e verstuurd worden. Toen ik na een week nog geen spullen gekregen had toch maar eens gebeld, maar de lijn was alsmaar in gesprek....na 5 mails kreeg ik eindelijk antwoordt op 20 november! en op alle mails kreeg ik een verschillend antwoord.....in de ene zou ik mijn geld terug krijgen, in de andere zouden mijn spullen alsnog verstuurd worden en in weer een andere mijn geld terug krijgen. Nu ruim een week later geen geld en geen spullen. Ik begin hier nu wel behoorlijk pissig van te worden en heb me voorgenomen om vanaf vandaag elke dag een mail te sturen met de vraag waar mijn geld blijft.

Is er nog iemand meer die slechte ervaringen heeft met BigDennis?
Ik koop er NOOIT IETS MEER!!!!!!!!

Slaapt

Re: Slechte ervaring BigDennis

Ongelezen bericht door Slaapt »

Ook ik zit nu meer dan een maand op mijn bestelde en meteen betaalde spullen te wachten. Ik had mijn bestelling gedaan toen ze nog ddvd.nl heette, kort na deze bestelling zijn ze van naam verandert.
Voorheen kocht ik vaker spullen bij deze internetwinkel, het werd altijd snel en netjes afgeleverd, vaak binnen een dag of vier.
Dit was nu ook de reden om met vertrouwen een grotere bestelling te plaatsen, mijn buurman had ook het eea nodig.
Ik heb reeds verschillende keren gebeld, waarvan een keer een persoon aan de lijn gehad die mij van alles beloofde, e mails verzonden waarop ik steeds wel een automatisch gegenereerd antwoord krijg maar slechts een keer een persoonlijk berichtje met daarin verontschuldigingen en het bericht dat ze aan "hun distributiecentrum" doorgegven hebben dat ze mijn spullen moesten doorsturen ook al was nog niet alles binnen bij hen, maar helaas, nog geen resultaat. Dat was weer het laatste wat ik van hen gehoord heb. Hierna weer een mailtje verstuurd (eergisteren) met het verzoek of ze deze week mijn bestelling alsnog de deur uit willen doen. Ik wacht nog even af...

Miep72

En zo heb ik al een aantal vergelijkbare verhalen gelezen op internet. 1 ding is zeker.....het is daar een enorme puinhoop.

Chima

Ongelezen bericht door Chima »

Jammer, toen het nog www.ddvd.info was heb ik er regelmatig zonder problemen besteld. Nu ga ik dat nog maar even niet doen...

Slaapt

Inderdaad, dat was met mij ook zo, dat was nu dus ook de reden om met veel vertrouwen een grotere bestelling te plaatsen...

Overigens, vorige week donderdag weer eens geprobeerd om telefonisch contact te krijgen wat na enkele poginge lukte. Nu wer er weer verteld dat er iets nog niet op voorraad was van wat ik besteld had, of ik misschien een vervangend produkt wilde? Omdat het om DL dvd's ging en mijn slechte ervaringen met verschillende merken, heb ik dit niet geaccepteerd waarop de telefoniste voorstelde om het bedrag van dat ene produkt terug te storten op mijn bankrekening. Hierbij de belofte, weer eens :? , dat mijn bestelling "vandaag of morgen" verstuurd zou worden... Dat ik hier absoluut geen vertrouwen in had zal niemand verbazen.
Twee dagen hierna stond de de TNT aan de deur met een grote doos. :shock: EN ja hoor, mijn bestelling was eindelijk geleverd... Nu afwachten of het bedrag dat ik terug gestort zou krijgen ook werkelijk terug ga zien... Wordt vervolgd.

Miep72

Ik heb tot heden toe nog steeds niks gehoord of gezien van ze.

Slaapt

Dat is echt balen, maar waarschijnlijk willen ze toch niet meteen de slechte publiciteit nu vlak na de naamsverandering... Dus ik zou blijven proberen... (maar ja, dat hoef ik natuurlijk niet te zeggen)

betonnie

Ongelezen bericht door betonnie »

Ook ik heb bij Big Dennis spulletjes besteld op 17 november en gelijk betaald; ik moet het nu nog krijgen.

Op m`n eerste mailtje van 28 november kreeg ik een automatisch gegenereerd mailtje, dat ik binnen enkele dagen bericht zou krijgen..niet dus.
Op 3 december maar weer eentje gestuurd, nu helemaal geen reactie.

gisteren de order geannuleerd, en m`n geld teruggeeist.. nu maar afwachten of het teruggestort wordt, anders moet ik het maar bij ze gaan halen..

Miep72

Ik heb al zoveel mails gestuurd! Kreeg vandaag weer een antwoord op een mail van 21 November?!
Ik had begin November een mail gestuurd met vraag waar mijn bestelling bleef...kreeg ik 21 November het antwoord op dat ze het naar huisnummer 31 gestuurd hadden en of het klopte....zo niet hoorde ze het graag. Nee klopte niet dus ik gelijk een mail teruggedaan met het goede huisnummer....krijg ik vandaag een mail met het antwoord.....we hebben u adresgegevens gewijzigd en hopen u hier genoeg mee geinformeerd te hebben. Wat is dit voor bedrijf jongens??? Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt.....ben inderdaad ook in staat er naar toe te rijden en mijn geld te gaan halen. Snap best dat met een verandering in het bedrijf sommige dingen fout kunnen gaan, maar dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op.
Gisteren voor de tigste keer maar weer een mail gestuurd en er gelijk maar even bij verteld dat er een hoop negatieve reacties te lezen zijn over hun bedrijf....maar volgens mij intereseert ze dat niet eens.

Martin41

Ongelezen bericht door Martin41 »

Ook ik heb dus op 13 november een bestelling gedaan en meteen betaald. Tot op heden ook nog niks mogen ontvangen. Heb inmiddels al 4 keer mail gestuurd (want met bellen krijg je alleen maar antwoordapparaat) met de vraag waar mijn spullen blijven en kreeg op de eerste 2 berichten een standaard antwoord dat het één dezer dagen afgeleverd zou worden. De laatste 2 mails die ik gestuurd heb krijg ik niet eens antwoord op. Wil nu mijn bestelling ongedaan maken en mijn geld terug. In hun voorwaarden staat dat indien zij niet binnen 2 weken hebben geleverd je het geld kunt crediteren. Nu maar hopen dat dat goed komt maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Eén ding is zeker.... ik zal er alle moeite voor doen om mijn geld terug te krijgen!!!

FlipKaneel

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Ik zie al dat ik dus niet de enige was. Besteld en direct betaald. Vervolgens 3 weken moeten wachten tot ik eindelijk mijn spullen had. En dat terwijl het een cadeau was waardoor ik dus bijna nog gewoon naar de winkel had gekund.

Wat mij betreft was dit eens en nooit weer.

betonnie

Ongelezen bericht door betonnie »

wat schetst mijn verbazing? :shock: ? na enkele dreigmailtjes stond vandaag zowaar TNT post voor de deur met de bestelling... was trouwens gelijk de laatste bestelling :wink:

fonzie76

Ongelezen bericht door fonzie76 »

nou das dan lekker dat ik dit nu helaas ook moet meemaken .. altijd goeie levering gehad totdat het bigdennis werd. heb dus 28 nov jl besteld en direkt betaald met ideal. tot op heden nog niks gezien behalve op 5 dec toen kwam de man van tnt eraan met een klein pakketje waar ik dus nog 70€ rembours moest betalen .. moet niet dus die heb ik geweigerd omdat ik alles al had betaald . bedrag van 134€ en wat ik had besteld paste zeker niet in dat kleine doosje .. wonder boven wonder iemand de volgende dag na lang proberen aan de lijn gehad en mevr. zei das ze problemen met internet had en mij asap terug zou bellen .. moet nu nog krijgen, reageeren niet oop email en telefonisch krijg ik voice mail over bezetten lijnen. heb dus kontakt gehad met mijn bank over eventueele vordering maar omdat het niet via automatische incasso gaat kan het dus niet terug gevorderd worden . maar als ik met een week nog niks had moest ik terug bellen en dan word er een onderzoek ingesteld .. dus heb ik dus ook aan bigdennis per email laten weten .. even kijken hoe ze hier op reageren . vind het erg jammer dat het zo moet was altijd een tevreden klant . met nadruk op WAS . op mij hoeven ze niet meer te rekenen .

bongo

Ongelezen bericht door bongo »

Op 3 november een bestelling geplaatst bij www.ddvd.info de voorganger van BigDennis. Had at al vele malen tot volle tevredenheid gedaan. Altijd vooruit betaald en met 4 dagen de bestelling binnen. Nu echter al weken niets. Al enkele malen gemaild en gebeld maar buiten een standaard reply geen antwoord. Er zou iets mis zijn met de overgang naar een nieuw systeem ofzo. Ik overweeg komende week aangifte van oplichting te gaan doen. Waarschuwing aan iedereen, koop er niets!

Slaapt

Ook ik kreeg een keer als antwoord dat problemen met de overgang naar een nieuw systeem de oorzaak van het achterwege blijven van mijn bestelling zouden zijn. Op een ander moment werd mij verteld dat een bep produkt dat ik besteld had niet op voorraad was... Uiteindelijk heb ik een deel van mijn bestelling gekregen, na ruim een maand, maar wacht nog steeds op een deel van mijn geld dat ze terug zouden storten omdat er inderdaad iets niet geleverd kon worden.

p72

Ongelezen bericht door p72 »

Hallo,

Ik ik heb problemen met BigDennis. :? Ik heb ze ook een mail gestuurd die niet mals is en die heb ik tig keer achter elkaar gestuurd op de volgende mailadressen: [email protected] , [email protected] en via de website als je de SUPPORT aanklikt. Je krijgt dat ook een mailformulier. Alleen bij het info adres krijg je een auto-reply bij de andere twee niet. Je kan ze nu zelfs ook al niet meer bellen. Wat een stelletje lullo's :evil: zijn het, van zakendoen hebben ze ook geen kaas gegeten. Ik bestel veel via internet en nu voor het eerst bij hen, maar dat is ook meteen de laatste keer geweest.

Miep72

Op 8-12 nogmaals een mail geschreven aan BigDennis (Het is maar goed dat mailen geen postzegels kost) Met de mededeling dat ik nu toch wel heel snel mijn geld terug wil, van een bestelling die op 27 Oktober geplaatst is en nog steeds niets van ontvangen heb. Er gelijk bij vermeld dat ik al heel veel negatieve reacties gelezen heb over bigdennis op tros radar, vara kassa, en de consumentenbond. En tot mijn grote verbazing kreeg ik op 11-12 al een reactie op mijn mail van Meneer Dennis Dijkstra himself!! Het speet hem dat het zo lang duurde en dat ze in gebreken waren gebleven bla bla bla....... Ik mocht kiezen of mijn geld terug, dan zou hij vliegensvlug een creditnota maken ( ja ja vliegensvlug, dan moeten ze een peper in zijn kont stopen volgens mij) of mijn bestelling alsnog ontvangen en dan 50 gratis cd's erbij. Ik gelijk een mail terug gedaan met de mededeling dat ik mijn geld terug wil en hij die 50 gratis cd's toch wel op kan sturen......20 minuten later...ja jullie lezen het goed....20 minuten later kreeg ik een antword van hem dat ie dan 7,50 extra over zou maken.......ben benieuwd wanneer ik het geld terug krijg....maar die mail van hem bewaar ik dus wel ff heel goed.

p72

Ook ik ben meteen opgebeld na mijn mailbombardement opgebeld door BIGDENNIS. Ruim 25 keer achter elkaar dezelfde boze mail opgestuurd. Helpt dus echt. Inderdaad het hele riedeltje met, naar mijn mening echt oprecht, excuses en ik krijg ook iets extra bij mijn bestelling. Als het binnen is horen jullie het.

Miep72

:lol: :lol: He he eindelijk......ik heb vandaag mijn geld terug gestort gekregen van BigDennis en 7,50 extra voor de rompslomp die ik er mee heb gehad. Ben in ieder geval blij dat ik mijn centjes terug heb en zal er nooit meer iets bestellen.

p72

Daarnet heb ik netjes mijn spullen mogen ontvangen met een leuk extraatje. Is toch nog goed en supersnel afgehandeld. Mag ook vermeld worden.

Gesloten