Otto: amateurs
Geplaatst: 30 nov 2006 21:58
Ik heb al heel wat via diverse webshops besteld. Dat is steeds tot voldoende tot goede tevredenheid verlopen.
Maar bij Otto, het bedrijf dat al jaren ervaring heeft met postorders, zo slecht heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt.
Otto presteert slechter dan een willekeurige webshop die vanuit de bijkeuken of garage werkt!
Hoe mijn bestelling verlopen is:
1 Bij plaatsen bestelling (vrijdagavond) werkt de webshop niet, de volgende 2 dagen ook niet. Pas op maandag is het probleem opgelost en kan ik de bestelling afrionden
2 Ik geef aan dat ik bij een servicepunt wil laten bezorgen, volgens de webshop is dit mogelijk (kleine artikelen < 20kg) -> ze sturen een mailtje dat dit niet kan bij dit artikel
3 Vervolgens vraag ik of het dan op een bepaalde dag kan worden bezorgd (dit kan ook volgens de webshop) -> mailtje dat dit toch niet kan, ik zal worden gebeld als er bezorgd wordt
4 In de bevestiging van de bestelling staat dat het artikel niet in voorraad is en dat de levertijd 1 week is
5 Na 3 weken nog niks -> ik stuur ze een mailtje met de vraag hoe lang het nog duurt
Het antwoord: het artikel is uitverkocht (het staat inmiddels ook niet meer in de webshop)
Toch fijn dat ik er zelf om moet vragen om erachter te komen dat ik voor tevergeefs zit te wachten.
Op alle punten is Otto een slechte leverancier bij deze bestelling. Gezien de perikelen met de LCD TV onlangs zal het wel geen incident zijn dat het bij mij niks is geworden.
Dit was in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik bij Otto iets besteld hebt, stelletje amateurs
Maar bij Otto, het bedrijf dat al jaren ervaring heeft met postorders, zo slecht heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt.
Otto presteert slechter dan een willekeurige webshop die vanuit de bijkeuken of garage werkt!
Hoe mijn bestelling verlopen is:
1 Bij plaatsen bestelling (vrijdagavond) werkt de webshop niet, de volgende 2 dagen ook niet. Pas op maandag is het probleem opgelost en kan ik de bestelling afrionden
2 Ik geef aan dat ik bij een servicepunt wil laten bezorgen, volgens de webshop is dit mogelijk (kleine artikelen < 20kg) -> ze sturen een mailtje dat dit niet kan bij dit artikel
3 Vervolgens vraag ik of het dan op een bepaalde dag kan worden bezorgd (dit kan ook volgens de webshop) -> mailtje dat dit toch niet kan, ik zal worden gebeld als er bezorgd wordt
4 In de bevestiging van de bestelling staat dat het artikel niet in voorraad is en dat de levertijd 1 week is
5 Na 3 weken nog niks -> ik stuur ze een mailtje met de vraag hoe lang het nog duurt
Het antwoord: het artikel is uitverkocht (het staat inmiddels ook niet meer in de webshop)
Toch fijn dat ik er zelf om moet vragen om erachter te komen dat ik voor tevergeefs zit te wachten.
Op alle punten is Otto een slechte leverancier bij deze bestelling. Gezien de perikelen met de LCD TV onlangs zal het wel geen incident zijn dat het bij mij niks is geworden.
Dit was in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik bij Otto iets besteld hebt, stelletje amateurs