Pagina 1 van 1

Aanmelding Consument & Geldzaken

Geplaatst: 01 dec 2006 12:55
door Mark1981
Hoi allemaal,

Een tijd geleden kwam ik op de site van Radar. Per toeval zag ik een discussie over het sprintplan van Aegon.

Ik heb me niet lang hoeven te bedenken en heb me meteen aangemeld bij Consument & Geldzaken op de site www.sprintplanclaim.nl. Dit alles was op 7 november. De betaling heb ik ook nog diezelfde dag de deur uitgedaan.

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen van de aanmelding en een dossiernummer ontvangen. Maar vanaf toen heb ik helemaal niets meer vernomen.

Kan iemand me vertellen hoe het gaat als je je hebt aangemeld? Had ik al iets moeten horen, of is dit normaal? (Sorry, heb geen idee hoe het allemaal gaat)

Verder zou ik graag nog willen weten of ik nog wat moet doen na de aanmelding bij www.sprintplanclaim.nl.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Groetjes,
Mark

Re: Aanmelding Consument & Geldzaken

Geplaatst: 01 dec 2006 14:45
door peewee
Mark 1981,

Zie het antwoord op VRAAG 14 op de pagina VEELGESTELDE VRAGEN op www.sprintplanclaim.nl

Het enige dat je zelf dient te doen is het verzenden aan Spaarbeleg van de zg. stuitingsbrief (ter voorkoming van de verjaring van je claim !) zie antwoord op VRAAG 6 zelfde pagina.