Slechte ervaring Rofra meubelen
Geplaatst: 01 dec 2006 13:02
In September 2006 hebben wij een 3 zits bank en een salontafel bij Rofra home besteld en aanbetaald.
Wij wonen op tweehoog op een etagewoning in de stad en hebben in de winkel aangegeven dat de bank niet over de gang/trap naar boven past maar wel naar twee hoog moet. Bij voorkeur via het balkon aan de voorzijde van de woning. Dat is daarna nog tweemaal telefonisch doorgegeven dus drie keer in totaal.
Bij levering was de salontafel de verkeerde en niet die wij hadden besteld. Voorts kwam Rofra erachter dat de bank niet over de trap kon. Ja, dat was dus drie maal gemeld maar daar wisten ze niets van.
De oplossing was dat ik dan zelf de bank maar naar boven moest zien te krijgen.
Ik kon kiezen: de bank werd voor de deur neergezet (het regende) of de bank werd mee teruggenomen. Wij zijn toen overeengekomen dat Rofra de bank mee terugneemt. We spraken een datum af om de bank door een door ons te betalen en in te huren verhuisbedrijfje dan maar zelf bij Rofra af te komen halen.
Op de recentelijk afgesproken dag echter geen bank. "Tja, de bank is helaas niet geleverd", was de boodschap. Het verhuisbedrijfje moesten we minimaal een dag van te voren afbellen dus te laat.
Affijn, de bank is er nog steeds niet en we vertrouwen erop dat het wel zal goedkomen maar bij Rofra kopen wij dus nooit meer wat.
Wij wonen op tweehoog op een etagewoning in de stad en hebben in de winkel aangegeven dat de bank niet over de gang/trap naar boven past maar wel naar twee hoog moet. Bij voorkeur via het balkon aan de voorzijde van de woning. Dat is daarna nog tweemaal telefonisch doorgegeven dus drie keer in totaal.
Bij levering was de salontafel de verkeerde en niet die wij hadden besteld. Voorts kwam Rofra erachter dat de bank niet over de trap kon. Ja, dat was dus drie maal gemeld maar daar wisten ze niets van.
De oplossing was dat ik dan zelf de bank maar naar boven moest zien te krijgen.
Ik kon kiezen: de bank werd voor de deur neergezet (het regende) of de bank werd mee teruggenomen. Wij zijn toen overeengekomen dat Rofra de bank mee terugneemt. We spraken een datum af om de bank door een door ons te betalen en in te huren verhuisbedrijfje dan maar zelf bij Rofra af te komen halen.
Op de recentelijk afgesproken dag echter geen bank. "Tja, de bank is helaas niet geleverd", was de boodschap. Het verhuisbedrijfje moesten we minimaal een dag van te voren afbellen dus te laat.
Affijn, de bank is er nog steeds niet en we vertrouwen erop dat het wel zal goedkomen maar bij Rofra kopen wij dus nooit meer wat.