| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen energirekening HEMA
problemen energirekening HEMA
ik schrijf hier namens mijn zoon
'n bezorgde moeder
-
MAXIEM
Re: problemen energirekening HEMA
Dag sleinkie,
Is toevallig OXXIO
de energieleverancier???
Groeten Maxiem.
Is toevallig OXXIO
Groeten Maxiem.
Als het alles bij elkaar is (electra-gas-verwarming) is het
best mogelijk dat het bedrag klopt.Zit nml ook vastrecht etc
bij.
best mogelijk dat het bedrag klopt.Zit nml ook vastrecht etc
bij.
-
tjoektjoek
@ MAXIEM
volgens mij is HEMA de leverancier (zie titel
). Die doen tegenwoordig ook al energie
@ bot123
volgens mij kan dit nooit kloppen. Ik betaal 115 Euro voor een vier-kamerflat met 2 personen. Okay, we werken allebei overdag, maar het verbruik zal vast hoger liggen. Met die 1000 Euro erbij zou hij op een maandbedrag komen van 195 Euro!?
@ sleinkie
ik zou deze topic even onder "energiebedrijven" op dit forum plaatsen. Daar zitten meer mensen die kunnen helpen.
Ik neem aan dat uw zoon de beginstanden van de flat heeft? En dat de standen op de rekening niet geschat zijn?
Zet de antwoorden maar in een nieuw topic onder "energiebedrijven", dan volgen de tips vanzelf.
Suc6!
volgens mij is HEMA de leverancier (zie titel
@ bot123
volgens mij kan dit nooit kloppen. Ik betaal 115 Euro voor een vier-kamerflat met 2 personen. Okay, we werken allebei overdag, maar het verbruik zal vast hoger liggen. Met die 1000 Euro erbij zou hij op een maandbedrag komen van 195 Euro!?
@ sleinkie
ik zou deze topic even onder "energiebedrijven" op dit forum plaatsen. Daar zitten meer mensen die kunnen helpen.
Ik neem aan dat uw zoon de beginstanden van de flat heeft? En dat de standen op de rekening niet geschat zijn?
Zet de antwoorden maar in een nieuw topic onder "energiebedrijven", dan volgen de tips vanzelf.
Suc6!
-
MAXIEM
Dag tjoektjoek,
Volgens mij is de HEMA een tussenpersoon en niet zelf de energieleverancier.
Vriendelijke groet, Read.
Volgens mij is de HEMA een tussenpersoon en niet zelf de energieleverancier.
Vriendelijke groet, Read.
-
tjoektjoek
Hey MAXIEM,
daar zou je wel een punt kunnen hebben
Maar volgens mij moet je wel bij HEMA zijn voor dit probleem. Ik neem aan (weet het dus niet zeker) dat haar zoon een contract heeft met HEMA en dat zij ook de facturatie doen etc.
Maar nogmaals, post het ook ff bij energiebedrijven
daar zou je wel een punt kunnen hebben
Maar volgens mij moet je wel bij HEMA zijn voor dit probleem. Ik neem aan (weet het dus niet zeker) dat haar zoon een contract heeft met HEMA en dat zij ook de facturatie doen etc.
Maar nogmaals, post het ook ff bij energiebedrijven