UPC klachten digitale tv? samen staan we sterk!
Geplaatst: 01 dec 2006 20:04
Dag Beste mensen,
Op dit formum heb ik gelezen, over de vele klachten over de werking van de Media Box van UPC:
- onderbreking van beeld/geluid;
- geen beeld;
- decorder start niet op;
- stekker er in en uit moeten doen;
- geen teletekst;
- overige ellende en gebreken.
Omdat ondergetekende hier ook allemaal last van heeft, en vele malen hier heeft overgebeld het volgende:
Stuur uw bevindingen naar Radar en/of naar mij.
Radar en Kassa reageren meestal niet snel op klachten dus of dat helpt, schande trouwens
Wel het volgende: goed de voorwaarden lezen, valt mij op dat de meeste dat niet doen.
Bij aanvang krijg je heel veel zenders, (extra pakket) die voor 1 maand gratis zijn.
Naar mijn mening is dit pakket rotzooi, VPRO programma,s waar geen hond naar kijkt, de zoveelste sport en nog meer rommel.
Na een maand bent u van deze rommel verlost, maar gaat u door bevestiging activering van de mediabox accoord, wat u zelf moet doen, gaat u een contract aan voor een jaar, u zit er dus door eigen toedoen er een jaar aan vast, niets aan te doen dus.
Lees dus de voorwaarden!
Dan zijn er nog de Luxe pakketten, ik heb nu Film1, twee maanden gratis, als er binnen twee maanden de problemen met de box niet zijn opgelost, of Film1 mij niet bevalt zeg ik alles op, zonder extra kosten.
Advies, bewaar de doos of liever weiger deze, tot alle kinderziektes zijn opgelost.
UPC brengt produkten op de markt die niet getest zijn.
Personeel wordt via uitzendbureau aangenomen, dus van profesionaliteit is geen sprake.
Door bellen met UPC maakt u hoge tel. kosten, door een uitzendkracht aan de lijn te hebben en zelf het niet weet.
Telefoon en Internet waren bij hun ook slecht in het begin, maar gaat hier nu goed.
Stuur uw klachten naar Radar (of dat helpt?) of en naar mij, samen staan we sterk.
Tip niet ingaan op de aanbieding van de nieuwe dvd recorder van upc, dat ding zal het ook wel niet doen, duur, kan beter sparen voor een dvd recorder.
Dus niet aannemen en dan gaan klagen van hij doet het niet!
Gaarne uw reactie, samen spannen wel.
Waar is de tijd gebleven dat de klant koning was.
Overigens vraag ik me af of je ergens anders wel beter af bent.
Groet,
William
Op dit formum heb ik gelezen, over de vele klachten over de werking van de Media Box van UPC:
- onderbreking van beeld/geluid;
- geen beeld;
- decorder start niet op;
- stekker er in en uit moeten doen;
- geen teletekst;
- overige ellende en gebreken.
Omdat ondergetekende hier ook allemaal last van heeft, en vele malen hier heeft overgebeld het volgende:
Stuur uw bevindingen naar Radar en/of naar mij.
Radar en Kassa reageren meestal niet snel op klachten dus of dat helpt, schande trouwens
Wel het volgende: goed de voorwaarden lezen, valt mij op dat de meeste dat niet doen.
Bij aanvang krijg je heel veel zenders, (extra pakket) die voor 1 maand gratis zijn.
Naar mijn mening is dit pakket rotzooi, VPRO programma,s waar geen hond naar kijkt, de zoveelste sport en nog meer rommel.
Na een maand bent u van deze rommel verlost, maar gaat u door bevestiging activering van de mediabox accoord, wat u zelf moet doen, gaat u een contract aan voor een jaar, u zit er dus door eigen toedoen er een jaar aan vast, niets aan te doen dus.
Lees dus de voorwaarden!
Dan zijn er nog de Luxe pakketten, ik heb nu Film1, twee maanden gratis, als er binnen twee maanden de problemen met de box niet zijn opgelost, of Film1 mij niet bevalt zeg ik alles op, zonder extra kosten.
Advies, bewaar de doos of liever weiger deze, tot alle kinderziektes zijn opgelost.
UPC brengt produkten op de markt die niet getest zijn.
Personeel wordt via uitzendbureau aangenomen, dus van profesionaliteit is geen sprake.
Door bellen met UPC maakt u hoge tel. kosten, door een uitzendkracht aan de lijn te hebben en zelf het niet weet.
Telefoon en Internet waren bij hun ook slecht in het begin, maar gaat hier nu goed.
Stuur uw klachten naar Radar (of dat helpt?) of en naar mij, samen staan we sterk.
Tip niet ingaan op de aanbieding van de nieuwe dvd recorder van upc, dat ding zal het ook wel niet doen, duur, kan beter sparen voor een dvd recorder.
Dus niet aannemen en dan gaan klagen van hij doet het niet!
Gaarne uw reactie, samen spannen wel.
Waar is de tijd gebleven dat de klant koning was.
Overigens vraag ik me af of je ergens anders wel beter af bent.
Groet,
William