Pagina 1 van 1

KPN Internetplusbellen

Geplaatst: 01 dec 2006 21:10
door e.r.nijman
aangezien ik geen vaste telefoon had en dit wilde maar ook internet, heb ik kpn gebeld om te vragen wat mijn opties waren.
de zeer aardige man die mij hielp vertelde mij dat een vaste telefoon aansluiting en ADSL wel goed waren. kosten hiervoor ongeveer 80 euro per maand.
ik heb hierop toegezegd, maar nog geen minuut na dat ik had opgehangen vertelde een kolega die het hele verhaal had gehoord dat er ook internetplusbellen bestond dat relatief veel goedkoper is.
ik heb hierop KPN binnen vijf minuten terug gebeld om meer info te vragen over internetplusbellen en te vragen waarom dit niet als optie in mijn eerdere gesprek naar voren is gebracht.
De dame die ik aan te telefoon kreeg was hierover zeer verbaast, wat mij achteraf niet meer vreemd voor komt.
Ik heb de optie besproken en gezegd dat ik de vijf minuten eerder besproken vaste lijn en ADSL wilde laten vervallen voor een internetplusbellen abonnement, welke door de aardige dame binnen twee weken werkend en in orde zou zijn.
(waar alle allende mee begon).
Aangezien ik volgens KPN eerst ADSL en vaste telefoon had aangevraagd, (let op tussen de twee telefoontjes zat nog geen vijf minuten!)
kreeg ik dus binnen twee dagen een brief thuis dat ik ADSL had aangevraagd en niet binnen de gestelde periode had geannuleerd en dat ik dus aan en afsluitkosten moest betalen??? (wie zegt dat KPN niet snel kan zijn?)
dus ik in de telefoon geklommen en het hele verhaal uitgelegd aan de man aan de andere kant van 09000244.
deze verzekerde mij dat het geen probleem was en dat die rekening teniet gedaan zou worden.
in mijn nieuwschierigheid informeerde ik gelijk naar de status van mijn internetplusbellen verbinding,aangezien ik ook al problemen ondervond met mijn kpn digitale tv aansluiting.
De man kon niet geloven dat iemand gezegd zou hebben dat ik binnen 2 weken aangesloten zou worden. aangezien dit minimaal 4 weken zou duren. en dat het bij mij langer zou duren omdat er een ADSL aansluiting gereedgemaakt werd of was en er geen twee aansluitingen op een adres konden voorkomen.
dit zou dus een lang staartje krijgen.
na bijna 3 maanden en een heleboel telefoontjes, waarbij ik bij het laatste telefoontje al had aangegeven dat ik zou gaan verhuizen kwam mij experia box precies op de dag van verhuizing binnen.waardoor ik deze niet kon activeren. wat het volgende probleem opleverde, mijn verhuizing van de experiabox en of aansluiting kon geen doorgang vinden aangezien ik de experiabox niet had geactiveerd.
ik ben nu ongeveer een half jaar verder, waarbij ik de laatste 2 maanden probeer nadat eindelijk mijn internet en telefoon werkt op het nieuwe adres "mijn KPN" te kunnen gebruiken waarbij ik mijn rekening online kan bekijken en alle opties kan gebruiken.
ik ben nu een heleboel mobiele telefoonkosten en gewone telefoonkosten en ongeveer 7 e-mails verder welke beantwoord worden door alle personen die dat maar willen of daar maar zin in hebben of gedwongen worden beantwoord met "het is in behandeling nog even geduld" en uw internetplusbellen is gereed en zou moeten werken, ik denk dat ik na 2 maanden in behandeling te zijn en 1369 ongeveer 55 keer gebeld te hebben wel even genoeg geduld gehad te hebben.op dit moment zit ik al 4 UUR aan de telefoon en wordt van de ene afdeling naar de afdeling verbonden, waarbij iedereen zegt we mailen de afdeling die er over gaat en u word gebeld, als ik voor elke keer dat ik dit antwoord van KPN heb gekregen en niet gebeld wordt in de afgelopen 6 maanden 10 eurocent zou krijgen kon ik nu al stoppen met werken.
en ja ik hou nog steeds vol.... want ooit zal het toch moeten gaan werken???
nog meer mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt of nog steeds meemaken????

Re: KPN Internetplusbellen

Geplaatst: 02 dec 2006 00:47
door Radar
aangezien er al diverse topics zijn over dit onderwerp wordt deze gesloten

(overigens besteed Radar aanstaande maandag wederom aandacht aan KPN internetplusbellen)