Vragen stellen aan de stichting leaseverlies?!
Geplaatst: 03 okt 2002 11:49
Vraag me nu toch echt een beetje af hoe ik om moet gaan met het volgende:
Uit de welkom pagina lees ik o.m:
Let op: Uw persoonlijke vragen.
De Stichting kan helaas niet op uw individuele vragen antwoorden
Bij vraag 34 lees ik:
34. Waarom krijgen wij geen persoonlijk antwoord op onze brieven en per e-mail gestelde vragen?
Zoals eerder uitdrukkelijk medegedeeld, zowel in de bevestiging van uw aanmelding als ook op deze website onder "Welkom" is gesteld, is het voor de Stichting niet mogelijk u persoonlijk antwoord te geven op individuele vragen
Als ik nu naar vraag 27 kijk lees ik:
27. Ik kan mijn maandtermijn echt niet meer betalen. Wat kan de stichting voor mij doen?
De Stichting Leaseverlies doet haar best om voor alle belanghebbenden een zo goed mogelijke oplossing te krijgen. Hoe lang dat gaat duren is nu niet te zeggen. De Stichting kan helaas niet elk individueel geval apart in behandeling nemen. Als bij u, in uw specifieke geval, het water tot aan te lippen is gestegen, raden wij u aan contact op te nemen met Dexia Nederland (Postbus 75666, 1070 AR Amsterdam). In sommige gevallen wordt door Dexia een coulanceregeling getroffen. De eventueel door Dexia aan te bieden oplossing kan beter maar ook slechter uitpakken dan de uiteindelijke totaal oplossing die de Stichting nastreeft, maar is voor uzelf wellicht toch bevredigend. De beslissing omtrent het accepteren van een regeling ligt uiteindelijk bij uzelf. Mocht aan u een regeling worden aangeboden dan verzoeken wij u de Stichting daarover te informeren. Weet u niet zeker of u een aangeboden regeling moet accepteren, leg deze dan eerst voor aan de Stichting alvorens akkoord te gaan met de aangeboden regeling. Wij verzoeken u dringend bij al uw vragen uw dossiernummer toegekend door de Stichting Leaseverlies te vermelden.
Als je geen antwoord krijgt op persoonlijke vragen wat heeft het volgende dan voor zin:
Weet u niet zeker of u een aangeboden regeling moet accepteren, leg deze dan eerst voor aan de Stichting alvorens akkoord te gaan met de aangeboden regeling.
In andere woorden je kunt nooit en te nimmer akkoord gaan met een aangeboden regeling?
Slechte zaak dit, om toch nog maar even te zwijgen over de langdurige stilte.
Uit de welkom pagina lees ik o.m:
Let op: Uw persoonlijke vragen.
De Stichting kan helaas niet op uw individuele vragen antwoorden
Bij vraag 34 lees ik:
34. Waarom krijgen wij geen persoonlijk antwoord op onze brieven en per e-mail gestelde vragen?
Zoals eerder uitdrukkelijk medegedeeld, zowel in de bevestiging van uw aanmelding als ook op deze website onder "Welkom" is gesteld, is het voor de Stichting niet mogelijk u persoonlijk antwoord te geven op individuele vragen
Als ik nu naar vraag 27 kijk lees ik:
27. Ik kan mijn maandtermijn echt niet meer betalen. Wat kan de stichting voor mij doen?
De Stichting Leaseverlies doet haar best om voor alle belanghebbenden een zo goed mogelijke oplossing te krijgen. Hoe lang dat gaat duren is nu niet te zeggen. De Stichting kan helaas niet elk individueel geval apart in behandeling nemen. Als bij u, in uw specifieke geval, het water tot aan te lippen is gestegen, raden wij u aan contact op te nemen met Dexia Nederland (Postbus 75666, 1070 AR Amsterdam). In sommige gevallen wordt door Dexia een coulanceregeling getroffen. De eventueel door Dexia aan te bieden oplossing kan beter maar ook slechter uitpakken dan de uiteindelijke totaal oplossing die de Stichting nastreeft, maar is voor uzelf wellicht toch bevredigend. De beslissing omtrent het accepteren van een regeling ligt uiteindelijk bij uzelf. Mocht aan u een regeling worden aangeboden dan verzoeken wij u de Stichting daarover te informeren. Weet u niet zeker of u een aangeboden regeling moet accepteren, leg deze dan eerst voor aan de Stichting alvorens akkoord te gaan met de aangeboden regeling. Wij verzoeken u dringend bij al uw vragen uw dossiernummer toegekend door de Stichting Leaseverlies te vermelden.
Als je geen antwoord krijgt op persoonlijke vragen wat heeft het volgende dan voor zin:
Weet u niet zeker of u een aangeboden regeling moet accepteren, leg deze dan eerst voor aan de Stichting alvorens akkoord te gaan met de aangeboden regeling.
In andere woorden je kunt nooit en te nimmer akkoord gaan met een aangeboden regeling?
Slechte zaak dit, om toch nog maar even te zwijgen over de langdurige stilte.