Pagina 1 van 1

Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 10:36
door Karin@
Ik kreeg een brief met inlog code en op gebruikersnaam van Slimbellen, zonder dat ik van iets af weet. :shock:

Na veel vragen en zoeken, bleek de KPN hier achter te zitten. :idea:
Zijn er meer mensen, die dit ongevraagd, door de KPN door je strot word geduwd ? :evil:

Ik heb een vaste lijn van de KPN, maar bel praktisch altijd via mijn internetlijn Voip.
Daar heb ik die KPN niet voor nodig. :?:

Alleen voor 900 nummers gebruik ik die vaste lijn. :!:

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 21:29
door Bulleman
:evil: Ik heb slechts om informatie gevraagd omtrent mijn opzeg termijn van mijn huidige KPN adsl-direct abonnement en kreeg vervolgens gewoon een brief (begin juli '06) in de bus met een bedankje voor de aanmelding. Zie ook mijn geplaatste bericht. Meteen gereageerd, maar na tal van brieven, e-mails, faxen en dure telefonsich contact hebben ze toch eind oktober '06 en eind november '06 gewoon geld van mijn rekening geplunderd. :x Ondanks alle toezeggingen.
Zodra ik al het geld terug heb, zeg ik mijn abonnement gewoon op bij de KPN. Zo'n goede service hebben ze helemaal niet. Ga maar eens verhuizen........ :twisted:

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 21:44
door Karin@
Ik wil niet reageren, het blijkt uit een regiokrant, dat zij dergelijke abbo's juist naar oudere mensen sturen.
De KPN denkt zeker dat die groep overal maar intrapt.. :evil:

Had jou bericht ook al gelezen, maar weet niet, wat ik nu moet doen, om ze bij mij weg te houden. :?: :?:

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 21:52
door AAJ.TAMSE
IK BEN AL 5 A 6 MAANDEN MET KPN EN PLANET IN CONFLICT GEZIEN INTERNETPLUS BELLEN.
NA MIJN VERHUIZING IS ER BIJ HUN VAN ALLES FOUT GEGAAN.
KOM ER GEWOON NIET DOOR HEEN STAAT MACHTELOOS.
ZE HEBBEN MIJ OOK EEN ABBONEMENT TOEGEZONDEN DAAR IK HIER NIET OM HEBT GEVRAAGT.
BLIJKT DAT DE COLCENTER MEDEWERKERS ZOVEEL MOGELIJK CONTRACTEN MOETEN VERKOPEN DUS JOU OVERHALEN.
ZE WERKEN OP PROVICIE BASIS.
NU HEB IK VIER ACOUNTS MET VELE KOSTEN EN VEEL ERGENIS EN FRUSSTRATIE BIJ ZOWEL KPN ALS PLANET.
JE MOET MAAR BETALEN MAAR ENIG ANTWOORD OF REAKTIE OP JE MAIL BLIJVEN UIT.
BRIEVEN GESCHREVEN NAAR PLANET MAAR OOK HIEROP GEEN ANTWOORD .
JE STAAT GEWOON MAGTELOOS ALS PARTICULIER.
ZE VERZINNEN VAN ALLES ALS MEDEWERKER EN ZIJN NIET OP DE HOOGTE VAN DE TECHNIEK ZODAT JE VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR WORDT GESTUURT.
IK ZELF BEN OOK WERKZAAM OP TELEFOON GEBIED EN HEB DAN OOK ENIGE KENNIS HIERMEE .

AL MET AL ZIT IK NU NA 5 A 6 MAANDEN MET GROTE ELENDE EN NOG STEEDS GEEN INTERNET PLUS BELLEN !

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 21:57
door Bulleman
8) Zeg meteen je automatische incasso op, want het maakt niet uit of je contact opneemt met de KPN of niet. Je hebt waarschijnlijk dit abonnement al en binnenkort gaan ze de kosten van je rekening afboeken. :cry:
Ik neem een andere aanbieder, maakt eigenlijk niet uit wat, want weel slechter dan KPN InternetPlusBellen kan niet. Bovendien heeft KPN heel wat internetproviders overgenomen, zoals Tiscali.Nl en ik dacht ook Speedlinq en ga zo maar door.
Zeer triest wordt je hier van :(

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 22:09
door AAJ.TAMSE
IK HEB ALLE AUTOMATISCHE INCASSO VAN KPN EN PLANET GEBLOKKEERD.
WAT ZIJ MEN BIJ DE BANK OOK AL VAN KPN.
BLEEK DUS MEER VOOR TE KOMEN.
IK VIND HET IN EN IN TRIEST HOE DIT BEDRIJF MET HUN KLANTEN OM GAAT.
IK HAD VERWACHT DAT PLANET WEL MEER KLANT VRIENDELIJKER ZOU ZIJN.
DAAR IK TOT AAN MIJN VERHUIZING GEEN PROBLEMEN ONDERVOND.
ALLEEN ADMINISTRATIEF ZOWEL BIJ KPN ALS PLANET IS HET EEN PUINHOOP.

ALLEEN OP BELLEN MET HUN HEEFT MIJ ZEKER AL ONGEVEER 25 UUR GEKOST MAAL 10 EURO CENT.
EN BEN NOG GEEN STEEK VERDER!

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 22:11
door bodejosm43
Het leest niet erg prettig, wanneer je alleen met hoofdletters typt. Dit komt schreeuwerig over.

Bovendien: is SLIM bellen eigenlijk wel hetzelfde als Internet-plus bellen? Ik dacht dat dat twee heel verschillende abonnementsvormen waren, maar kan aan mij liggen.



SLIM bellen blijkt inderdaad van KPN te zijn.

Ze beweren overigens gratis internet aan te bieden. Dat kan wel gratis zijn, maar het is de langzaamste verbinding die ze beschikbaar hebben. Dan wordt erbij gezegd: niet zeuren, het is toch gratis?

Helaas: mensen die dit aangeboden krijgen, kunnen vaak niet eens overstappen, omdat er vaak al een adsl-lijn aanwezig is.

Zo's slimme campagne vind ik dit dus niet van KPN.

Deze week vielen tegelijk de abonnementsaanbiedingen van Tele2 en KPN bij mij in de brievenbus. Ik wil ze allebei niet. Ik heb beide te verstaan gegeven dat ik best verder met ze wil praten, zodra alle kinderziektes uit de verbindingen waren gehaald. En dan schuiven ze alle verantwoordelijkheid voor wat er fout kan gaan (heel veel, dus) van zich af.

Voorlopig houd ik het dus gewoon bij mijn bestaande verbinding, ondanks het feit dat het inmiddels via zonnet en versatel nu Tele2 geworden is, ben ik over de verbinding dik tevreden.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 03 dec 2006 22:14
door Bulleman
:idea:
Wellicht is het misschien wel een goed idee om andere mensen te waarschuwen voor de KPN InternetPlusBellen club door bijvoorbeeld briefjes op te hangen bij supermarkten of op een andere plek waar veel mensen komen. Werkt misschien wel beter dan via het internet. 8)

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 04 dec 2006 01:16
door poweredge
;-) Briefjes ophangen in de supermarkt om andere shoppers te beschermen tegen InternetPlusBellen, dat zou een bak zijn.

IPB is nog helemaal geen slecht product, Slim ook niet en ja, ze zijn technisch gelijk aan elkaar. Slim is een geknepen versie van het normale IPB-pakket en daar zit een 128kb/s internetverbinding bij. Voor sporadische inbellers kan het een goede optie zijn.

Over het callcenter het volgende; zodra je KPN belt, dan kom je terecht bij KPN Kontakt, het voormalige SNT. DIt bedrijf handelt al het telefoonverkeer af van KPN op het gebied van verkoop, advies en opzeggingen. Uit eigen ervaring weet ik dat er vanuit SNT zware targets gesteld worden om klanten over te zetten op bijvoorbeeld Slim of InternetPlusBellen. Aangezien het hier gaat over knulletjes die van de straat geplukt worden via een uitzendbureau en zich moeten bewijzen, wordt het belang van de klant door dit soort medewerkers niet in het oog gehouden. Hoe krom het ook klinkt, KPN zelf heeft hier niets mee van doen. SNT beantwoord slechts de vragen van klanten voor KPN.

Mocht je zelf een dergelijk contract/bevestiging ontvangen dan kan je binnen 8 dagen bij ieder KPN verkooppunt (primafoon, kral, kpn klik) terecht en die kunnen de order in het eigen ordermanagersysteem annuleren. Het is een kleine tip die ik graag mee wil geven.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 04 dec 2006 14:24
door Karin@
Heb niets besteld, telefonisch niet, en ook niet via een antwoordbrief.

Ik betaal mijn gewone KPN telefoonrekening niet via automatische incasso.

Ik wens niets met Slimbellen te maken te hebben, ik heb al jarenlang internet van Chello, en die doet het goed.

Internet bellen doe ik via Voip, dus wat moeten die idioten van de KPN nou eigenlijk?

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 04 dec 2006 19:14
door pvd
Over het callcenter het volgende; zodra je KPN belt, dan kom je terecht bij KPN Kontakt, het voormalige SNT. DIt bedrijf handelt al het telefoonverkeer af van KPN op het gebied van verkoop, advies en opzeggingen. Uit eigen ervaring weet ik dat er vanuit SNT zware targets gesteld worden om klanten over te zetten op bijvoorbeeld Slim of InternetPlusBellen. Aangezien het hier gaat over knulletjes die van de straat geplukt worden via een uitzendbureau en zich moeten bewijzen, wordt het belang van de klant door dit soort medewerkers niet in het oog gehouden. Hoe krom het ook klinkt, KPN zelf heeft hier niets mee van doen. SNT beantwoord slechts de vragen van klanten voor KPN.
Even uitlichten
Hoe krom het ook klinkt, KPN zelf heeft hier niets mee van doen. SNT beantwoord slechts de vragen van klanten voor KPN.
vraag: Wie huurt SNT dan in :?:

antwoord: KPN :!:

Dus heeft KPN hier wel degelijk wat mee van doen :!:
KPN is eindverantwoordelijk.

Dus moeten ze een kwalitatief hoogwaardig (=beter) callcenter inhuren

pvd

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 08 dec 2006 12:23
door janzz
ik ben al vanaf 9 uur vanmorge aan het bellen naar 0900 9222 daarmee kon ik het afzeggen maar ik blijf uren in de wacht.het is klaarblijkelijk niet mogelijk om slimbellen af te zeggen.dit is echt schandalig.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 12 dec 2006 13:59
door Karin@
Wie weet de juiste postbus van de KPN in s'Hertogenbosch?

Ik heb een nummer van een Radar medewerkster gekregen, maar die vestond ik slecht helaas.

Bij nazoeken, kwam ik op een hele aparte site van de KPN, en daar stond ook dat postbus-nummer, dat leek er heel veel op, de PC was volgens Radar 2500 KB, en volgens die site 5200KD. in Den Bosch.

Wie weet het goede adres?
Het hoofdkantoor zit in Den Haag, kan ik daar nog wat mee??

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 16 dec 2006 12:20
door Blaeyze25
Om even toe te lichten op het SNT/KPN Contact verhaal.

In 2005 is SNT een volle dochter geworden van KPN, waarna het bedrijf in 2 delen is opgesplitst. Een deel doet uitsluitend contact-afhandeling voor KPN (KPN Contact), het andere deel heet nog steeds SNT, en is een commercieel facilitair contact center. Bij mijn weten is er bij SNT nog maar een KPN-eigen project (gedeeltelijk) aanwezig.

Wat betreft de hoofdklantenservice van KPN geldt inderdaad dat er (harde) targets gelden wat betreft de verkoop van KPN Producten. Harde verkoop is echter niet toegestaan. (Lees: bestellen onder het mom van een smoesje oid)

Deze dienst is echter niet de enige verkoopafdeling van KPN, een gedeelte (outbound-verkoop) wordt uitbesteed aan facilitaire verkoop-callcenters, en dat is waar het vaak ongewenste orders oplevert. Hier heeft KPN helaas dus geen directe controle op.

De colportage wet geeft overigens aan dat een order die ongewenst is binnen 7 dagen geannuleerd kan worden. Hier wordt meestal coulant mee omgegaan als het om outbound-verkoop gaat. (Lees: U bent erover gebeld)

Disclaimer: Ik ben medewerker van KPN Contact, echter mijn statements hier mogen niet beschouwd worden als officiele communicatie vanuit KPN.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 16 dec 2006 21:53
door Karin@
Mijn buurvrouw is wel bij de Primafoonwinkel geweest en heeft daar een abbonnement genomen.

Ik niet, kom daar nooit, heb eigen internet, en ben niet telefonisch benaderd.
Maar die gasten hebben mijn naam, waarschijnlijk ook uit de computer getrokken.


Ik wil alleen graag de afd weten, waar ik mijn klacht naar toe kan sturen.

Ik wens die ongevraagde troep niet van ze, maar omdat ik minder bel nu met hun lijn, willen ze mij zo pakken, wat een zooitje in vergelijking met vroeger, toen was de klant echt koning.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 18 dec 2006 20:21
door FH
:evil:
We kregen eerst een telefoontje van KPN en daarna aanmeldingspakket. Dit hebben we niet geretourneerd en dus ook niet getekend. Dit hebben we niet gedaan mede vanwege de slechte publiciteit (o.a. van tros-radar) rond digitale telefonie! Toch kregen we een installatie-pakket toegestuurd... :? ?
Ik heb een mailtje gezonden naar KPN met daarin dit verhaal met de vraag om hierop te reageren en bovendien een retouradres te vermelden. Hierop werd niet gereageerd! Ze zijn wel (te-) snel met toezenden van ongevraagd materiaal maar niet met het rechtzetten hiervan.
Ondanks de oproep van tros-radar om niet meer zo massaal te werven vanwege ophopende problemen zijn ze toch zo aggressief bezig hiermee.
Dit snap ik niet en ben bovendien erg benieuwd naar de reactie van KPN hierop.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 19 dec 2006 13:01
door Karin@
:evil: :evil: Heden, 19 december wilde de TNTpost, mij het pakket van SLIMBELLEN overhandigen.

Ik heb dit absoluut geweigerd, en vroeg hem er bij te zetten, ongevraagt toe gestuurd.

Ben benieuwd, wat de volgende stap van de KPN is, zij zullen wel geld proberen binnen te krijgen, maar dat moeten zij maar eens proberen. :!:

Het lijkt de maffiossa wel die KPN.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 12 jan 2007 13:26
door janzz
ik heb nu ook een factuur ontvangen van 22 euro terwijl ik geeneens een slimbellen pakket heb en helemaal niet wil.ik word schijtziek van die criminele bende daaro.wanneer word er wat aan gedaan? en heeft radar wel invloed daarop? nee he.dacht ik al.

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 12 jan 2007 15:07
door fuiduif
Bel ze dan ook gewoon eens. Altijd die makke schapen die 'een mailtje' sturen en verder niets doen. Je bent toch niet zo lam dat je je steeds in het ootje laat nemen? :roll:

Re: Is dit nieuw? Een ongevraagt abbo Slimbellen van KPN??

Geplaatst: 12 jan 2007 16:31
door Jan9
Fuifduif draai de boel nou niet om.
Mijn ouders hebben meerdere mailings ontvangen en zijn ook minimaal 2 keer gebeld de afgelopen paar maanden.
KPN weet gewoon van geen ophouden.