Laats dreigde ik met een procedure tegen legio lease, wegens persoonelijke en psychische intimidatie, echter de telefonistes bij legio lease hebben er al helemaal geen verstand van en wordt het daarom zo langzamerhand erg moe van. Ik kreeg ook eerst goed nieuws, en ik zou een bepaald bedrag ontvangen, echter toen het lease termijn eindigde moest er ineens € 1600,00 betaald worden. Nu maar zien wat ze doen.
Oscar
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom horen we niets meer van legio
Re: Waarom horen we niets meer van legio
Beste Oscar,
Bedoel je dat je alleen telefonisch contact hebt gehad? Geen aangetekende brieven? Geen bezwaarschrift?
Dan is het logisch dat ze niet reageren. Ze wachten op jouw betaling. Als die termijn verlopen is nemen ze contact op om druk uit te oefenen en een voorstel tot afbetaling. Als je eerdere topics doorleest kun je jezelf beter op de hoogte stellen hoe dat in zijn werk gaat. Telefonische dreiging leggen ze gewoon naast zich neer. Telefonistes zijn getraint om u uit te laten razen. Verder doen ze er niets mee.Op een aangetekent schrijven moeten ze echter reageren.
Joop
Bedoel je dat je alleen telefonisch contact hebt gehad? Geen aangetekende brieven? Geen bezwaarschrift?
Dan is het logisch dat ze niet reageren. Ze wachten op jouw betaling. Als die termijn verlopen is nemen ze contact op om druk uit te oefenen en een voorstel tot afbetaling. Als je eerdere topics doorleest kun je jezelf beter op de hoogte stellen hoe dat in zijn werk gaat. Telefonische dreiging leggen ze gewoon naast zich neer. Telefonistes zijn getraint om u uit te laten razen. Verder doen ze er niets mee.Op een aangetekent schrijven moeten ze echter reageren.
Joop