Atag Perfekte service
Geplaatst: 04 dec 2006 20:49
Ik heb in dit forum inderdaad veel aandacht besteed aan onze negatieve ervaringen met Bruynzeel. Graag wil ik hier een positief bericht plaatsen over een positieve ervaring met een ander nederlands bedrijf in de keuken-branche. Vele weken geleden heb ik dit ook al geplaatst op het Forum van de Consumentenbond.
ATAG Perfekte Service
Via de internet-site van Atag meldden wij een probleem met de combitron in onze nieuwe keuken.
Wij kregen onmiddellijk een helder mailtje terug met een paar vragen. Snel na ons antwoord kregen wij een mail, met daarin de datum (we hadden een paar vooorkeuren aangegeven) waarop de monteur zou komen. En een duidelijke instruktie hoe we konden opvragen op welk tijdstip de monteur te verwachten was, en waar precies we telefonisch terecht konden als er nog vragen waren.
De monteur arriveerde op de aangegeven tijd, en hij maakte korrekt een rapport op. Hij meldde dat er intern nog overleg nodig was over de oplossing. Drie dagen later kregen we een telefoontje van de monteur; hij komt binnen een week een nieuwe combitron installeren. Deze service past bij een goed nederlands bedrijf wat erg mooie en volgens ons goede apparaten maakt.
LS (1 week later):
Ik moet nog melden, dat Atag precies volgens de afspraak de oven is komen vervangen.
Dit bedrijf maakt niet alleen erg mooie en (volgens mij) goede apparaten, maar heeft ook een prima gestroomlijnde snelle zakelijke en tegelijk attente service! Dat is wat ik ervaren heb.
Dit is een bedrijf wat zichzelf en de klant respekteert! Dit is een bedrijf waar NL trots op kan zijn!
Groeten
HONDA ik meld graag positief als het kan (en meld ook negatief als het moet!)
ATAG Perfekte Service
--------------------------------------------------------------------------------
ATAG Perfekte Service
Via de internet-site van Atag meldden wij een probleem met de combitron in onze nieuwe keuken.
Wij kregen onmiddellijk een helder mailtje terug met een paar vragen. Snel na ons antwoord kregen wij een mail, met daarin de datum (we hadden een paar vooorkeuren aangegeven) waarop de monteur zou komen. En een duidelijke instruktie hoe we konden opvragen op welk tijdstip de monteur te verwachten was, en waar precies we telefonisch terecht konden als er nog vragen waren.
De monteur arriveerde op de aangegeven tijd, en hij maakte korrekt een rapport op. Hij meldde dat er intern nog overleg nodig was over de oplossing. Drie dagen later kregen we een telefoontje van de monteur; hij komt binnen een week een nieuwe combitron installeren. Deze service past bij een goed nederlands bedrijf wat erg mooie en volgens ons goede apparaten maakt.
LS (1 week later):
Ik moet nog melden, dat Atag precies volgens de afspraak de oven is komen vervangen.
Dit bedrijf maakt niet alleen erg mooie en (volgens mij) goede apparaten, maar heeft ook een prima gestroomlijnde snelle zakelijke en tegelijk attente service! Dat is wat ik ervaren heb.
Dit is een bedrijf wat zichzelf en de klant respekteert! Dit is een bedrijf waar NL trots op kan zijn!
Groeten
HONDA ik meld graag positief als het kan (en meld ook negatief als het moet!)
ATAG Perfekte Service
--------------------------------------------------------------------------------