kpn internet plus bellen
Geplaatst: 05 dec 2006 15:31
hallo
ik heb op 20 november internet plus bellen besteld bij de kpn.
op zaterdag 25 nov heb ik de bevesteging op de bus gedaan.
woensdag 29 november wilde ik even op het web maar nee kon er niet op kom
ik heb alles na gekeken op mijn computer maar dat stond ook wel goed.
ik mijn provider xs4all;mocht gelijk niet meer in mijn mail box kijken~gebeld die zei dat de kpn mijn adsl verbinding hadden af gesloten.dus ik de kpn gebeld.ik vertelde dat de adsl verbinding was af gesloten en dat ik het zaterdag de 25 nov pas had aan gevraagd en dat ik nog 7 dagen had om het op te zeggen.ze zouden de monteur er van op de hoogte stellen en die zou me bellen want er was iets fout gelopen.
de volgende dag nog geen monteur om tien uur.ik de kpn weer gebeld en zeker drie personen aan de telefoon gehad.ik heb hun de situatie uit gelegt en dat ik bij mijn huidige provider ook mijn emails niet meer kon laten door sturen om dat ik de kans niet meer kreeg.de helpdesk vroeg toen of ik het internet plus bellen wilde annuleren omdat ik direct weer adsl wilde hebben en niet eerder het telefoon gesprek zou beeindigen tot dat ik weer adsl kreeg.ook werd me verteld dat ik 20 dec de modem in huis zou krijgen en dan pas weer op het net kon, na vele minuten a 0,10 heb ik die zelfde dag direct internet gekregen.dus mensen je moet even op je strepen gaan staan.want ik betaal nog wel voor mijn provider xs4all tot 31 januari omdat ik dacht dat het misschien voor de kerst niet meer in orde zou komen.ook op de web site staat nergens dat je voor een paar weken bent af gesloten en maar bellen en wachten.
gewoon weer bellen en je niet af laten schepen door de helpdeskook heb ik de kpn een email gestuurd met de mede deling dat ik niet van plan ben de telefoon kosten te betalen want dit klopt gewoon niet.
veel suc6
toos
ik heb op 20 november internet plus bellen besteld bij de kpn.
op zaterdag 25 nov heb ik de bevesteging op de bus gedaan.
woensdag 29 november wilde ik even op het web maar nee kon er niet op kom
ik heb alles na gekeken op mijn computer maar dat stond ook wel goed.
ik mijn provider xs4all;mocht gelijk niet meer in mijn mail box kijken~gebeld die zei dat de kpn mijn adsl verbinding hadden af gesloten.dus ik de kpn gebeld.ik vertelde dat de adsl verbinding was af gesloten en dat ik het zaterdag de 25 nov pas had aan gevraagd en dat ik nog 7 dagen had om het op te zeggen.ze zouden de monteur er van op de hoogte stellen en die zou me bellen want er was iets fout gelopen.
de volgende dag nog geen monteur om tien uur.ik de kpn weer gebeld en zeker drie personen aan de telefoon gehad.ik heb hun de situatie uit gelegt en dat ik bij mijn huidige provider ook mijn emails niet meer kon laten door sturen om dat ik de kans niet meer kreeg.de helpdesk vroeg toen of ik het internet plus bellen wilde annuleren omdat ik direct weer adsl wilde hebben en niet eerder het telefoon gesprek zou beeindigen tot dat ik weer adsl kreeg.ook werd me verteld dat ik 20 dec de modem in huis zou krijgen en dan pas weer op het net kon, na vele minuten a 0,10 heb ik die zelfde dag direct internet gekregen.dus mensen je moet even op je strepen gaan staan.want ik betaal nog wel voor mijn provider xs4all tot 31 januari omdat ik dacht dat het misschien voor de kerst niet meer in orde zou komen.ook op de web site staat nergens dat je voor een paar weken bent af gesloten en maar bellen en wachten.
gewoon weer bellen en je niet af laten schepen door de helpdeskook heb ik de kpn een email gestuurd met de mede deling dat ik niet van plan ben de telefoon kosten te betalen want dit klopt gewoon niet.
veel suc6
toos