Ons probleem duurt nu al een jaar.
Digitaal pakket aangevraagd.... duurt 6 maanden voor ze melden dat het bij ons niet kan, maar factureren gaat wel. Dat zou allemaal later wel verrekend worden.
Daarna duurt het nog eens 4 maanden voordat ze kunnen berekenen hoeveel geld wij terug krijgen.
Een nota die automatisch geincasseerd werd hebben we gestorneerd, deze kunnen ze wel doorsturen naar een incassobureau, terwijl er al uitgerekend was dat wij geld van tele2 ontvangen!!!!
Dat is nu ook al weer 2 maanden geleden en..... We hebben onze lieve centjes nog niet gezien!
Wie o wie heeft voor ons de gouden tip???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 - het blijft een rommel
Re: tele2 - het blijft een rommel
Advocaat in de armen nemen en even aangifte doen bij de politie van oplichting en Tele 2 de wet van kopen op afstand onder de neus wrijven. Dwz binnen 10 werkdagen moeten hun leveren anders kun je ten alle tijden opzeggen.
Re: tele2 - het blijft een rommel
Ja, dank je....
Maar ze leveren ons ook niets meer, we zijn ook al zo ver dat ze geen nota's meer sturen, wij krijgen alleen nog ruim 60 euro van hen!!!!
Maar ze leveren ons ook niets meer, we zijn ook al zo ver dat ze geen nota's meer sturen, wij krijgen alleen nog ruim 60 euro van hen!!!!
-
- Berichten: 758
- Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27
Re: tele2 - het blijft een rommel
Ik verbaas me er over dat mensen nog steeds geld van hun rekening laten halen voor iets wat niet deugt of zelfs helemaal niet geleverd is.
Storneren is dan echt het beste. Er kan dan uiteindelijk een incassobureau in actie komen maar als je in je recht staat loopt dat altijd goed af.
Wachten tot onterechte incasso's worden gecrediteerd worden is het slechte wat je kunt doen. Wat als het geld niet komt? Ga jij dan een incassobureau inschakelen?
Incasso blokkeren en bedragen laten storneren.
En in ieder geval met Tele2 nooit meer zaken doen!
Storneren is dan echt het beste. Er kan dan uiteindelijk een incassobureau in actie komen maar als je in je recht staat loopt dat altijd goed af.
Wachten tot onterechte incasso's worden gecrediteerd worden is het slechte wat je kunt doen. Wat als het geld niet komt? Ga jij dan een incassobureau inschakelen?
Incasso blokkeren en bedragen laten storneren.
En in ieder geval met Tele2 nooit meer zaken doen!
Re: tele2 - het blijft een rommel
Storneren levert je geheid problemen op!
Je kunt namelijk geregistreerd worden als wanbetaler. Zie dan nog maar eens om nieuwe abonnementen af te sluiten. Je kunt inderdaad zelf een incassobedrijf inschakelen.
pvd
Je kunt namelijk geregistreerd worden als wanbetaler. Zie dan nog maar eens om nieuwe abonnementen af te sluiten. Je kunt inderdaad zelf een incassobedrijf inschakelen.
pvd
Re: tele2 - het blijft een rommel
Tele 2 / ex Versatel
Breek me de mond niet los,......
Ik heb zelf ook kennis gemaakt met de kennis van Versatel (nu Tele2) en heb via een advocaat de hele boel laten ontbinden wegens het niet leveren van de service waar ik elke maand voor betaalde.
Binnen 1 maand was alles geregeld en ik kreeg na beeindiging binnen 1 maand een credit van Versatel.
Zonder tussenkomst van een advocaat sta je zo ontzettend zwak tegenover een maatschappij die de boel juridisch zo heeft dichtgetimmert dat je het als particulier niet red.
Gelukkig beschik ik over een rechtsbijstands verzekering, en de premiekosten zijn er toen wel 5x mee terugverdiend.
Ow enneh als je storneert bij de bank, vertel je bank waarom je dit doet en meld dit ook bij de BKR in Tiel, dan weten zei ook van de situatie.
Doe dit schriftelijk en aangetekend i.v.m. bewijsmateriaal.
Ook de advocaat kan afdwingen om een vermelding van wanbetaler weg te laten halen door de firma die hem heeft aangemeld bij de BKR.
Na beeindiging van het contract meteen een selectieve blokkering laten zetten voor aut. incasso bij de bank, want anders kunnen ze alsnog af gaan schrijven (wat ze ook zullen doen, want voordat het allemaal verwerkt is bij zo'n grote onderneming ben je weer een paar weken verder)
Suc6
Breek me de mond niet los,......
Ik heb zelf ook kennis gemaakt met de kennis van Versatel (nu Tele2) en heb via een advocaat de hele boel laten ontbinden wegens het niet leveren van de service waar ik elke maand voor betaalde.
Binnen 1 maand was alles geregeld en ik kreeg na beeindiging binnen 1 maand een credit van Versatel.
Zonder tussenkomst van een advocaat sta je zo ontzettend zwak tegenover een maatschappij die de boel juridisch zo heeft dichtgetimmert dat je het als particulier niet red.
Gelukkig beschik ik over een rechtsbijstands verzekering, en de premiekosten zijn er toen wel 5x mee terugverdiend.
Ow enneh als je storneert bij de bank, vertel je bank waarom je dit doet en meld dit ook bij de BKR in Tiel, dan weten zei ook van de situatie.
Doe dit schriftelijk en aangetekend i.v.m. bewijsmateriaal.
Ook de advocaat kan afdwingen om een vermelding van wanbetaler weg te laten halen door de firma die hem heeft aangemeld bij de BKR.
Na beeindiging van het contract meteen een selectieve blokkering laten zetten voor aut. incasso bij de bank, want anders kunnen ze alsnog af gaan schrijven (wat ze ook zullen doen, want voordat het allemaal verwerkt is bij zo'n grote onderneming ben je weer een paar weken verder)
Suc6