Pagina 1 van 1
Hoge energierekening!!!
Geplaatst: 07 dec 2006 14:34
door lugtbol
Wij hebben een enorm hoge rekening gekregen van 1000 euro, we zijn 6x de hoeveelheid van vorig jaar gaan gebruiken en dan alleen in het laagtarief. Alleen dit is ook afwijkend.
Wij hebben zelf de meterstanden opgenomen en deze kloppen.
Als we de hoofdstop uitzetten, staat de meter stil, ook 's-nachts niets te zien.
Ook al gecheckt of er afgetapt wordt, ook niet het geval.
We hebben uitstel van betaling gekregen. Eneco zegt zelf ook dat dit verbruik onmogelijk is maar voorlopig moeten we het wel betalen.
Wie heeft er nog een tip.
Re: Hoge energierekening!!!
Geplaatst: 07 dec 2006 15:18
door Dilbert29
Betalen, uitzoeken waar het aan ligt en je geld terugvragen. Andere mogelijkheid is er niet om niet afgesloten te worden wegens wanbetaling.
Re: Hoge energierekening!!!
Geplaatst: 08 dec 2006 15:32
door marjan w
Wij hebben een jaarafrekening gekregen van maar liefst bijna 7000euro!!!!!!!Omdat essent vergeten!!is ons in 2005 een jaarafrekening te sturen!!!!!
Re: Hoge energierekening!!!
Geplaatst: 08 dec 2006 16:05
door Jonjo
En zelf niet even geinformeerd waar de jaarrekening bleef???
Re: Hoge energierekening!!!
Geplaatst: 08 dec 2006 17:15
door marjan w
Diverse malen!!!we hebben ons ook on-line aangemeld daar stond steeds status aktief geen nota's in de wachtrij.Ik heb gebeld want ons voorschot ging automatisch maar dit had essent gestopt.Want als er geen nota's zijn kunnen we niets incasseren was hun antwoord!!!!Essent had ons in 2005 gebeld of de meterstand klopte die wij hadden doorgegeven en die klopte!Toen werd ons verteld dat dit zeer in ons voordeel zou zijn!!!Een monteur van essent die een nieuwe meter kwam plaatsen vertelde ons "als u veel terugkrijgt verrekenen ze dit met uw voorschotten!"
Re: Hoge energierekening!!!
Geplaatst: 08 dec 2006 19:24
door lugtbol
we zijn vandaag met alle vorige jaarnota's naar ENECO gegaan en het werd hun duidelijk waar het aan ligt, de meterstanden klopten niet, deze zijn volgens Eneco later in hun systeem gewijzigd en dat maakt onze rekening nu zo hoog, ze hebben ons verzekerd dat het goed komt..dus we hebben goede hoop, nog heel erg bedankt voor jullie reakties.
Gr. Joke