LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] we kunnen natuurlijk ook breekijzer inschakelen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
danja

we kunnen natuurlijk ook breekijzer inschakelen

Ongelezen bericht door danja »

Hallo medegedupeerde, ook mijn contract loopt binnenkort af en hoe het er nu uitziet kom ik ook 3000 euro bij aan het betalen en dan moet ik hopen dat de koersen niet nog verder gaan zakken. Ik vraag me af hoe ik dat allemaal moet gaan betalen.Het heeft geen zin om te verlengen, want dan ga je verder met geld pompen in die klotetent en het risico dat je over een jaar moet bijbetalen blijft er. De kans zal uitermate klein zijn dat je over een jaar dan wel 3 keer je winst eruit hebt. Misschien moeten we maar met z'n allen breekijzer gaan inschakelen, werkt misschien wat sneller.
Veel succes allemaal,
groetjes Danja

eigen verantwoordelijkhei

Re: we kunnen natuurlijk ook breekijzer inschakelen

Ongelezen bericht door eigen verantwoordelijkhei »

Niet betalen:
Herinnering (paar keer), dan incassoburo (dit betekent: geregistreerd worden als wanbetaler, met als gevolg geen hypotheek(verandering) meer, geen mobiele tel met abb, geen leningen meer, etc: bijzonder rot dus). Als zelfs dit je niet weerhoudt, dan komt het incassoburo langs en dit betekent dan: weg tv, etc, evt. zelfs gedwongen verkoop huis/faillietverklaring). Duidelijk geen aanrader dus.
Breekijzer gaat zich hier niet mee bemoeien: juridisch staat Legio ijzersterk en Pieter durft alleen de held uit te hangen bij gevallen die echt niet kloppen en daar is in casu totaal geen sprake van.
Begrijp de mensen die -hoe dan ook- willen verkopen ook niet: beurs bijna op laagste punt van de afgelopen 5 jaar en dan verkopen?! BLijf nou rustig/redelijk: de beurs gaat echt wel weer een keer stijgen (lees de IEX-site of luister naar de topman van Robeco: beurs op het eind van het jaar weer op 600 punten: weg problemen).
Stichting is pas echt oplichterij: Meneer Schonewille heeft meerdere van dit soort zaken 'gedaan' (oa VIA networks)en heeft daar nog nooit succes mee gehad. Daarnaast heeft hij een uurtarief waar je duizelig van wordt en waar u en ik al snel een week voor moeten werken. Als 3000 mensen 100 gulden betalen is dat: 300.000 gulden (genoeg om meneer Schonewille een klein half jaartje een halve dag in de week van te laten werken: en daarna?!!!!! Dat wordt dus bijstorten om zijn grote huis en meerdere Jaguars te betalen) (procedure kan wel eens 7 tot 10 jaar gaan duren). Schonewille heeft het nooit over dit soort zaken: wie belazert de boel nou?! (bent u toch nog een keer ECHT opgelicht).
Belabberde uitzending trouwens: zo'n uitzending kan je in principe bij elke verkooporganisatie maken. Oud medewerker schijnt ontslagen te zijn en heeft niet zelf ontslag genomen, makkelijk kritiek leveren dus (15 minutes of fame). Anders zou je toch geen half jaar nodig hebben om uit te vinden hoe het zit (en er dan morele problemen mee te hebben: ga toch fietsen).
Daarnaast is Radar nooooooooooit meer teruggekomen op het Erasmus-onderzoek dat heel duidelijk heeft aangetoond dat Legio niets te verwijten valt (en Radar des te meer).
Antoinette: ga toch koken (om met inmiddels legendarische woorden af te sluiten).

Egbert

Ongelezen bericht door Egbert »

Beste Eigen Verantwoordelijkheid,

Als je mijn mening over de hele gang van zaken wilt lezen, kijk dan bij het onderwerp Ex-adviseurs Legio van Meisje. De zaken lagen toch wel even wat anders waar het mijn vertrek betreft!

Egbert

harry frijters

Ongelezen bericht door harry frijters »

Egbert?!
Nep-Egbert zal je bedoelen?!!!!!
Ik word echt niet goed van alle kansloze types op dit forum.
Egbert: je bent wel dom, maar zo dom ben je (hopelijk) niet.

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

Als de beurs inderdaad weer opveert en alle klagers hun winst zijn misgelopen, omdat ze zich hebben laten uitkopen of een andere regeling blindelings hebben opgevolgd zie ik ze zelfs TROS Radar aanklagen wegens ophitsing of iets dergelijks.

Er is maar één goede beursslogan:

Wie geschoren wordt moet stilzitten!

kees

Ongelezen bericht door kees »

Beste Peter,

Zeker met dhr. Schonewille als advocaat? Tjonge, die man zit wel op het droge.

Groeten Kees

Wobbe

Ongelezen bericht door Wobbe »

Eindelijk iemand die een realistisch licht over deze kwetie laat schijnen. EIGEN VERANTWWORDELIJK voor je bericht krijg je van mij een 9!!
Helder, doordacht, tactisch en vooral geschreven door iemand die beiden benen op de grond heeft. Waarom geen 10? Voor mensen die diep in de penarie zitten komt het mijnsinsziens wel hard aan. Maar goed zelf getekend dus eigen verantwoordelijkheid.

Nog 1 opmerking die Schonewille verdient wel veel voor zijn halve dag werken. Heb hier thuis ook nog wat wetboeken stel voor dat ik ga onderhandelen voor laten we zeggen 10.000 euro, kan ik mijn leasjes afkopen en ben ik weer "vrij" man.

Goed idee???

toet

Ongelezen bericht door toet »

wobbe het bericht hierboven is van 15-7-2002 is je reactie niet een beetje laat.toet

Gesloten