LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top 4000 Pop quiz

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Jane03
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:43

Top 4000 Pop quiz

Ongelezen bericht door Jane03 »

Via Radio 10 gold kreeg ik de mogelijkheid om mee te doen aan een spelletje. Met het spel heb ik een maandlot van de bankgiroloterij gewonnen en dit lot werd via een e-mail geactiveerd, echter in dezelfde e-mail stond vermeld dat ik nu deelnemer was geworden van de bankgiro loterij en dat in januari een bedrag van mijn rekening afgeschreven zal worden. Het beantwoorden van deze e-mail blijkt niet mogelijk te zijn dus ik kan op die manier geen einde maken aan de deelname van de loterij. Via de website van de bankgiroloterij is het ook niet mogelijk om via een e-mail het lidmaatschap te beeindigen.
Zijn er meer mensen die op deze manier er in zijn gelopen??
:roll: :?:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Top 4000 Pop quiz

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik vind gewoon dat een gewonnen prijs een prijs moet zijn zonder voorwaarden.

Wat je hebt gekregen, noem ik geen prijs. Het is gewoon een vieze manier van klantenwerving.

Ik raad je aan je bank hiervan op de hoogte te stellen, en zo kunnen ze niet aan je geld.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 07 dec 2006 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Jane03
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:43

Re: Top 4000 Pop quiz

Ongelezen bericht door Jane03 »

ik vraag me inderdaad af of ik de postgiro opdracht kan geven om dit bedrag niet af te schrijven. In ieder geval bedankt voor het advies. ik zal eens informeren

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Top 4000 Pop quiz

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Leg de situatie uit, en ik denk dat ze wel zullen meewerken. Wanneer de algemene loterij vervolgens aan de bel trekt, kun je uitleggen waarom je afziet van de dooie mus die ze je in de maag proberen te splitsen.

Kreeg je de mededeling dat je abonnee was geworden, nadat je op de link in de email had geklikt, of was die al meteen te lezen?

Dat laatste is natuurlijk wel van belang. Al vind ik: wanneer je het echt niet wil, moet het je ook niet opgedrongen worden.

Gesloten