Is bellen met slim 500 wel slim.
Geplaatst: 08 dec 2006 20:24
Wij zijn telefonisch benaderd om te gaan bellen met slim 500.
Dit leek ons ideaal. Binnen 3 werkdagen zouden wij alles in huis hebben.
Dit heeft veel langer geduurd.
De installatie zouden we gemakkelijk zelf moeten kunnen en binnen 15 minuten geregeld moeten zijn.
Dit heeft enkele dagen geduurd. De helpdesk heeft een wachtrij van 30-45 minuten en kost 0,10 per minuut en zijn niet terzake kundig.
We zijn enkele dagen telefonisch niet bereikbaar geweest en konden ook niet bellen.
We zijn nu een paar dagen verder en als we gebelt worden merken we dat niet, want ons toestel gaat niet over. Ook wordt ons antwoordapparaat niet ingeschakeld. Wel kunnen we nu bellen.
Het laatste antwoord van de helpdesk is dat we nog in de "overgangsfase" zitten en dat dit 5-10 dagen kan duren.
Er wordt aangegeven dat deze informatie echter niet betrouwbaar is omdat men met vier verschillende informatiesystemen werken.
Ook wordt aangegeven dat er in één van de brieven heeft gestaan dat slim bellen nog in de kinderschoenen staat. ( en dat we dus geen been hebben om op te staan als we onder het contract uitwillen).
Kan Radar hier aandacht aan besteden?
Dit leek ons ideaal. Binnen 3 werkdagen zouden wij alles in huis hebben.
Dit heeft veel langer geduurd.
De installatie zouden we gemakkelijk zelf moeten kunnen en binnen 15 minuten geregeld moeten zijn.
Dit heeft enkele dagen geduurd. De helpdesk heeft een wachtrij van 30-45 minuten en kost 0,10 per minuut en zijn niet terzake kundig.
We zijn enkele dagen telefonisch niet bereikbaar geweest en konden ook niet bellen.
We zijn nu een paar dagen verder en als we gebelt worden merken we dat niet, want ons toestel gaat niet over. Ook wordt ons antwoordapparaat niet ingeschakeld. Wel kunnen we nu bellen.
Het laatste antwoord van de helpdesk is dat we nog in de "overgangsfase" zitten en dat dit 5-10 dagen kan duren.
Er wordt aangegeven dat deze informatie echter niet betrouwbaar is omdat men met vier verschillende informatiesystemen werken.
Ook wordt aangegeven dat er in één van de brieven heeft gestaan dat slim bellen nog in de kinderschoenen staat. ( en dat we dus geen been hebben om op te staan als we onder het contract uitwillen).
Kan Radar hier aandacht aan besteden?