Pagina 1 van 1

KPN internetplusbellen

Geplaatst: 10 dec 2006 11:27
door danseres
Hallo,
Ik hoor veel vervelende berichten over KPN internetplusbellen. Ik heb van de week door middel van een monteur mijn internetverbinding gekregen. Vanwege de ingewikkelde situatie had ik een monteur laten komen. Deze is 4 uur bezig geweest tot 's avonds 10 uur en toen werkte het nog niet naar behoren. De Experia Box heeft hij toen een harde reset gegeven en ik moest een uur wachten en dan zou hij het doen. Na dat uur kon ik wel internetten en inkomende telefoongesprekken voeren, maar niet zelf bellen. De volgende dag belde KPN mij zelf op of alles nu goed was. Nee dus. daarna kreeg ik een telefoontje van de monteur en die zou op afstand proberen er nog weer iets aan te doen. Later nog een telefoontje dat het nu goed zou moeten zijn. Dat is ook gelukt en nu doet alles het prima. Ik kreeg dus een prima service van KPN. Nu hoop ik maar dat alles het ook goed blijft doen. Wilde ook eens een goed geluid laten horen over KPN.

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 12 dec 2006 12:43
door lammertc
Laat over een paar weken nog maar eens wat horen.....

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 12 dec 2006 18:51
door AnnePanne
gelukkig maar...
en zo gaat het in de meeste gevallen goed

85 % van de klanten zijn WEL tevreden met IPB

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 12 dec 2006 19:05
door berbenkivits
N.a.v.de radaruitzending werd ik vandaag gebeld met een voorstel om mij €50.- te vergoeden voor de gemaakte telefoonkosten. Leuk voorstel.
Echter ik ben 2 weken geleden ook al gebeld n.a.v. mijn klacht die ik zowel bij KPN zelf had neergelegd en bij Radar. Voor de teruggave van mijn gemaakte kosten moest ik de specificatie van mijn telefoonrekening opsturen. Helaas kan ik deze specificatie niet in beeld krijgen via de site van KPN (het zal ook eens werken!!)
Dus dat loopt nog via een meneer van Het Net.
Het werkt allemaal een beetje langs elkaar af daar bij KPN!!!
Krijg ik 2 dagen geleden ook nog een telefoontje van de helpdesk of mijn probleem met de experiabox al is opgelost (gemeld 6 weken geleden en ik zou die dag worden teruggebeld) Ja, hoor is opgelost. Ik heb n.l. alles teruggestuurd en mijn abonnement opgezegd.

Nu ben ik toch eens benieuwd hoe het allemaal afloopt. KPNis in ieder geval wel actie aan het ondernemen maar of ze zelf weten waar en hoe???

Groetjes een tevreden @home-internetter.

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 13 dec 2006 18:40
door demion
ik heb telefonisch opgezegd 18 nov. j.l.
KPN laat niets horen.
dan maar mailen !!!! weer geen reactie van kpn
een uur geleden weer gemaild!!
en maar weer wachten.
ik geloof niet dat het abonnement stopt op de gevraagde 3. jan.
wat nu???? nog een jaar bij kpn blijven.
hier wordt je toch niet goed van.

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 14 dec 2006 22:03
door demion
13 dec. om 20.00 gaan bellen met kpn klantenservice (ze hebben nu een gratis nr.) 08000505 om 22.15 stond ik nog in de wacht .
14 dec. maar weer opnieuw proberen via het gratis nr. 08000505
per ongeluk op een lijn terechtgekomen van de gewone telefonie , wel meteen aansluiting.ze konden me niet verder helpen en ik moest weer het 0900 nr. bellen á 10 ct. p.m.
Ik heb er geen genoegen meegenomen en kreeg toen een ander gratis nr. daar konden ze me ook niet helpen na lang aandringen en vertellen dat ik in totaal al 7 uur in de wacht had gestaan werd ik doorverbonden. EINDELIJK !!!! De verassing kwam nog mijn abb. was volgens hun niet opgezegd.
nou daar ga je dan. misschien zit ik er nog een heel jaar aan vast, terijl ik 18 nov. al telefonisch heb opgezegd.
dat ben je dus verplicht het kan niet schriftelijk.
nu maar hopen dat ik binnen 5 dagen de bevestiging krijg zoals beloofd en dan maar afwachten of het abb. inderdaad 3 jan. eindigt
WIE KAN IN GODSNAAM DE KPN STOPPEN (ik noem het maffiapraktijken )
BEZINT VOOR GIJ BEGINT. Bij KPN gaat niets zoals het zou moeten gaan.

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 15 dec 2006 08:08
door danseres
Wat vervelend dat lange wachten. Ik moet zeggen dat ik gisteren weer gebeld ben door de KPN die me vroegen of nu echt alles goed werkte en/of ik nog vragen had. Heb daar dus niets voor hoeven doen.
Mijn telefoonnota is ook al aangepast. Ik moet nu alleen nog de telefoon ontvangen die gratis werd aangeboden bij de aanbieding van internet plusbellen, maar waarvan ik al vernomen had dat dit wel even kon duren.

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 16 dec 2006 21:14
door Janine1
Dimion,
ik zou gewoon een aangetekende brief sturen om te bevestigen dat je de boel opzegt. Zelf een kopie en verzendbewijs bewaren.

Vervolgens geen cent meer betalen aan de kpn.

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 16 dec 2006 22:28
door demion
Nou Janine daar is het eigenlijk te laat voor!!!

18 nov. heb ik opgezegd telefonisch zoals het hoort en ruim op tijd want 3 jan loopt het abbonnement af.
Als de KPN medewerkster dat 18 nov. beloofd ga je er vanuit dat het goed is.
Wanneer je dan 12 dec. nog geen bevestiging hebt gaan de bellen rinkelen.
Dan blijkt inderdaad dat je abb. niet is opgezegd. (geen bewijzen dus)
De enige houvast is dat ik dezelfde middag RADAR en KASSA dit telefoontje gemeld heb.
Of ik er iets mee opschiet???
Het is toch van de gekke dat het € 30,00 tot € 40,00 euro moet kosten aan telefoontjes en aangetekende brieven om je abb. op te zeggen

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 19 dec 2006 09:28
door woodpecker1960
Voor een ieder wil ik een site opgeven waar u vele adressen kan vinden om uw abonnement op te zeggen waaronder KPN IPB.
www.opzeggen.nl

Re: KPN internetplusbellen

Geplaatst: 19 dec 2006 10:03
door sprokkel
Bedankt voor de link van opzeggen.nl