Slechte service beddenfirma
Geplaatst: 10 dec 2006 15:32
Wij kochten in oktober twee matrassen ‘Heaven’ voor 600 euro (inclusief de korting) per stuk bij een beddenfirma. Binnen de eerste week namen wij contact op omdat één van ons ernstige nek- en rugklachten heeft, prima kan slapen op onze vorige kwaliteitsmatras maar reeds na 1 nacht veel pijn had op de nieuwe matras. Van omruilen kon echter voorlopig geen sprake zijn, bleek toen wij contact zochten. Nu is dat wel vermeld in de winkel, maar bij serieuze klachten binnen een week had absoluut adequater gehandeld kunnen worden naar onze mening. Even contact met de fabriek, nieuwe zachtere matras…. Wij hadden zelfs best iets willen bijbetalen zodat de matras bijvoorbeeld als showmodel met korting verkocht had kunnen worden. Niets daarvan.
In plaats daarvan kregen we in de 6 bezoeken aan de winkel en diverse telefoontjes stompzinnige adviezen als: “leg de matras op de vloer en loop er overheen om ‘m zachter te maken”. “Gebruik ‘m met de verkeerde kant naar boven.” Of we konden voor nog eens meer dan 100 euro een oplegmatras erbij kopen. Deze mochten we na veel aandringen enkele dagen proberen; de oplegmatras hielp helemaal niets. Na veel pogingen uiteindelijk de eigenaar te spreken te krijgen omdat de maat echt vol was (het matras stond werkeloos op zolder en de betrokkene sliep weer op de oude matras) lukte dat eind november eindelijk. geen enkel medeleven, gevoel voor de situatie: “Wij ruilen geen matrassen”.
U begrijpt dat wij de bedden firma nooit meer zullen bezoeken en fijn naar de grote en goedkopere jongens gaan die tenminste wel adverteren met matrassenruil als dat echt noodzakelijk is.
In plaats daarvan kregen we in de 6 bezoeken aan de winkel en diverse telefoontjes stompzinnige adviezen als: “leg de matras op de vloer en loop er overheen om ‘m zachter te maken”. “Gebruik ‘m met de verkeerde kant naar boven.” Of we konden voor nog eens meer dan 100 euro een oplegmatras erbij kopen. Deze mochten we na veel aandringen enkele dagen proberen; de oplegmatras hielp helemaal niets. Na veel pogingen uiteindelijk de eigenaar te spreken te krijgen omdat de maat echt vol was (het matras stond werkeloos op zolder en de betrokkene sliep weer op de oude matras) lukte dat eind november eindelijk. geen enkel medeleven, gevoel voor de situatie: “Wij ruilen geen matrassen”.
U begrijpt dat wij de bedden firma nooit meer zullen bezoeken en fijn naar de grote en goedkopere jongens gaan die tenminste wel adverteren met matrassenruil als dat echt noodzakelijk is.